MeLoDiC

یه پرستار کوه ِ درده ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

یه پرستار کوه ِ درده ...

يكشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۷:۴۳ ب.ظ


 

* دیدنش خالی از لطف نیست . جهت دانلود کلیک کنید .

** امروز از دانشگاه آزاد برام پیامک اومد که برای چهارشنبه و پنجشنبه بدلیل همایش کارورزی ها کنسل شده ولی دانشجوها موظفن در ساعات کارورزیشون در همایش حضور بهم رسانند :دی [چه بد] از بنده هم خواسته شده جهت حضور و غیاب دانشجوها در همایش شرکت کنم و در واقع حضور اساتید و دانشجویان الزامیست :) 

با مسئول مربوطه تماس گرفتم ، گفتم من که شرکت نمیکنم ولی به یکی از همکارا می سپرم که حضور و غیاب گروه ِ منُ انجام بده . طی تماس با همکاری که ماه قبل یه روز به جاشون با دانشجوهاش کار کردم ، ازشون درخواست کردم که روز سه شنبه که من نمیتونم برم بیمارستان ایشون هوای دانشجوهارو داشته باشه و از طرفی حضور و غیاب روز چهارشنبه و پنجشنبه ی دانشجوهارو در همایش به عهده بگیرن . و این چنین شد که بنده سه روز آخر هفته ظاهرا معاف شدم :) 

*** نـمیدونم دیگه کی باز این لیاقت نصیبم شه که به عنوان یه پرستار و یک خدمتگزار در خدمت بیماران باشم ولی همینقدر میدونم که بی صبرانه منتظر یه فرصت دیگه م :) خدایا خودت کمکم کن . 

 بعدا نوشت آوا : جمعه ناهار به اتفاق آبجی بزرگه و خونواده ش خونه ی مامان اینا بودیم . مامان میگفت تو شهرکشون یه دختر و پسر دانشجو به دلیل گازگرفتگی (با گاز مونوکسید کردن - CO) فوت شدن . امان از این مرگ خاموش ... ! حالا اون بین یاد جوونی حدودا 28-29 ساله میفتم که تقریبا دو سال قبل با تشخیص گازگرفتگی میارنش بیمارستان . بعد از اورژانس انتقالش میدن به بخش ما . پرستاری که از اورژانس برای تحویل بیمار به بخش اومده بود تشخیصُ گازگرفتگی بیان میکنه . ما هم با قیافه ای ناراحت و نگاهی پر از محبت به جوون از مرگ برگشته نگاه میکردیم و تو دلمون میگفتیم خدایا شکرت ! به جوونیش رحم کردی یا به پدر و مادرش :))) بیمارُ به تخت انتقال دادن و مجدد رفتیم بالینش تا کارهای بالینُ انجام بدیم . گفتم سر درد و تهوع و خواب آلودگی نداری ؟ در حالیکه یه دستشُ زیر سرش برده بود و پای راستشُ کمی بالاتر از بدن ... گفت نه ! خوبم . فقط درد دارم . گفتم سر درد ؟؟؟ گفت نه پام درد میکنه . با تعجب نگاش کردم گفتم پات ؟ برای چی ؟ پاچه ی شلوارش که از درز باز شده بودُ کشید بالا و دیدم ای داد جاز گاز در چند ناحیه مشهوده . گفتم اوه این چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟ گفت سگ گاز گرفته .... به هر شکلی بود خودمُ کنترل کردم تا برگشتم توی استیشن . حالا از خنده به هرُ کر افتادم . همکارم میگه چی شده ؟؟؟ چرا میخندی ؟؟؟ گفتم تشخیص این پسره چی بود ؟؟؟ گفت گاز گرفتگی ! گفتم با چی ؟ با خنده میگه خب با مونوکسید کربن دیگه . گفتم نه جان . با دندونای سگ .... نزدیک ده دقیقه فقط خندیدیم . تا نگاهمون به هم میفتاد باز خنده مون شروع میشد . همکارم تماس گرفته با پرستار اورژانس . میگه این بیماری که آوردی تشخیصش چی بود ؟ میگه گازگرفتگی ! گفت با چی ؟ اونم میگه خب گاز گرفتگی با چی نداره که . گازگرفتگی ِ دیگه ! همکارم بهش گفت این گازگرفتگی با فک سگ بوده . اون بنده ی خدا میگه بخدا اورژانس شلوغ بود . همکارم دید خیلی شلوغ شده گفت تو برو مریضُ تحویل بده . هیچ کاری هم نداره . فقط پیگیری جواب آزمایش داره . برو تحویل بخش بده بیا . ظاهرا این خانم از همه جا بی خبر بیمارُ میاره بالا و حین انتقال یادش میاد تشخیصُ نپرسیده . به همکارش زنگ میزنه اونم میگه گاز گرفتگی . دیگه توضیح نمیده با سگ یا با مونوکسید کربن :))))

دیشب دچار بیخوابی شدم . تا ساعت 03:30 نیمه شب بیدار بودم . سه تا فیلم سینمایی از شبکه ی داخلی دیدم . البته ما شبکه ی خارجی نداریم . منظورم این بود دوبله شده و سانسور شده دیدم .


*  کوهستان مرگ
 . به کارگردانی شلدون ویلسن

** پنگوئن های آقای پاپر . با بازی جالب جیم کری . وای دلم یه دونه از اون پنگوئن ها میخواست :) 

*** آرسنیک و تور کهنه . فیلمی به کارگردانی فرانک کاپرا . محصول 1944 ( تمام هنرپیشه های این فیلم فوت شدن ) 

 


  • يكشنبه ۹۳/۱۱/۲۶
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">