MeLoDiC

خدارو شکر ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

خدارو شکر ...

شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۰۹ ق.ظ


 

 * شـکر خدا یاس بعد از سه شب متوالی تب و بدن درد دیشب تونست راحت بخوابه . کمی سرفه داشت ولی تب نه ! امروز صبح رفتم جواب آزمایشُ گرفتم . جز همون ESR ِ بالا الباقی آزمایشات خوب بود . ولی با این وجود رفتم داخل بخش و منتظر موندم تا پزشک متخصص بیاد و آزمایشُ نشونش بدم و در مورد داروها باهاش مشورت کنم . بعد از خوش و بش با همکارای سابق دکتر هم وارد بخش شد . تمام علایم و نشونه های بیماریُ به همراه داروهای مصرفی براش شرح دادم و در نهایت مطمئنم کرد که این ESR بالا ناشی از تب و عفونتی ِ که برمیگرده به سینوزیت . به دستور ایشون آزیترومایسین قطع شد . اصرار داشت که کووآموکسی کلاو شروع کنم که با توجه به حساسیت یاس به این داروی خیلی قوی در نهایت گفت همون سفکسیم کفایت میکنه و یه هفته این دارو رو مصرف کنه تا بهبودی کامل حاصل شه . خیالم راحت شد :) دیشب تا دیروقت بیدار بودم و بعد هم که خوابیدم دائما کابوس میدیدم و هراسون چشم باز میکردم و چهره ی یاس که تو خوابی عمیق بود بهم آرامش میداد . می بوسیدمش و دوباره تا دلم گرم می رفت باز با وحشت ناشی از کابوس از خواب می پریدم و باز آرامش چهره ی یاس ... و تکرار و تکرار ... طوری که صبح وقتی بیدار شدم تمام وجودم کسل و خسته بود .

+ خدایا شکرت ... 


  • شنبه ۹۳/۱۱/۰۴
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">