MeLoDiC

تولدت مبارک ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

تولدت مبارک ...

سه شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۰، ۱۲:۵۸ ق.ظ


کمی تا قسمتی ابری هستم  

نمیدونم چرا ولی خب همینی هست که هست !

چقدر همیشه از این نحوه جواب دادن بدم میومده ولی چه میشه کرد ؟ همینی هست که هست !!!

کمی خط خطی هستم و روشنایی و تاریکی دارم .

نمیدونم باز چم شده !

...................................

دیشب (یکشنبه منظورمه) به محمد میگم اصلا خبر داری امروز تولده برادرت بود ؟ میگه جدی میگی ؟

گفتم آره خب . نهم مرداد هم تولدشه و هم هفتمین سال عروسیشون ...

سریع گوشی رو برمیداره تا بهش اسمس تبریک بده ! 

فقط به یک جمله اکتفا میکنم و میگم اینم بهش بگو که " این داداشت بوده که تولدتو بیادش بوده "

بعضی وقتها زندگی خیلی مسخره بازی در میاره !

فاصله ی ایجاد شده بین ما یکی از مسخره ترین بازیهاش بود که البته بازیگرای خوش نقشی هم داشت

و خوب تونستن این بازی رو پیش ببرن .

دلم خیلی گرفته ! 

مهدی جان تولدت مبارک باشه  

  • سه شنبه ۹۰/۰۵/۱۱
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">