MeLoDiC

جو کارکردن ما را گرفته است ... :دی :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

جو کارکردن ما را گرفته است ... :دی

جمعه, ۲۴ تیر ۱۳۹۰، ۰۹:۰۳ ب.ظ


امروز ساعت ۱ بود که نُ بادی بعد از اینکه صبحونه خورد دیگه رفت خونشون . دوست داشتم بازم بمونه ولی خب مهمونی داشتن که اومده بود اونو ببینه و درست نبود که نگهش دارم .

ساعت حدودای سه بود که ناهار خوردیم و بعد از ناهار هم یخچال و فریزر رو خاموش کردم تا تمیزشون کنم . فریزر که تموم شد ولی این یخچال وامونده هنوز کار داره . خسته شدم . از کی تو آشپزخونه بودم ...

خونه رو کمی مرتب کردم و سیستم رو هم اساسی گردگیری کردم  ... اصولا بعد از هر دوره بیماری یهویی ویره کارم میگیره و دلم میخواد زمین و زمان رو بریزم بهم ولی خب دستام زیاد همراهی نمیکنن .

امروز هم کمی همچین بگی نگی داشتن از خودشون هنرنمایی نشون میدادن که خودم به دادشون رسیدم و استراحت کردم .

ماشین لباسشویی بیچاره هم از ساعت ۱۲ تا حالا سه دور کار کرده . اونم مثل من خسته هست الان  !

محمد هم هنوز از راه نرسیده باجناق جانش باهاش تماس گرفت که هر چی استراحت کردی کافیه ! بریم سره کار ... بیچاره هنوز خستگی اسباب کشی و رانندگی از تنش در نرفت که باز راهی شد ! دلم سوخت ! یاسی هم وقتی باباش داشت میرفت بغض کرده بود و میگفت باز داری میری ؟ اونم کمی نازشو کشید ولی در نهایت رفت و یاس هم انقدر گریه کرد و گفت دلم برای بابایی تنگ شده که خوابش برد  ! در عوض منم کلی به کارهام رسیدم !

شام هم نداریم و هنوز کلی کار عقب مونده دارم 

فعلا همینا ...


  • جمعه ۹۰/۰۴/۲۴
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">