MeLoDiC

من خوبم :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

من خوبم

چهارشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۱۱ ب.ظ

* زندگیم یه جوری خاص ، قشنگ شده . این روزهای هر چند سخت ، بسیار دلچسبن . خدایا دمت گرم .

** پـاییزجان خیلی خوش اومدی :) 

  • چهارشنبه ۹۶/۰۷/۰۵
  • ** آوا **

نظرات  (۹)

تو باید علایقت مثل من باشه اخه.زود تند سریع...
پاسخ ** آوا ** :
ببین بزرگتری گفتن کوچیکتری گفتن 😂 اصلا کو سلام ت ؟ پاشو پاشو ببینم. لنگ ش رو جلو من دراز کرده 
کجا پاییز خوبه دلگیره
پاسخ ** آوا ** :
من پاییز رو دوست دارم . هر کی علایق خاص خودش رو داره نونوجان
  • فاطمه فراموشکار ;-)
  • ایشالا همه ی روزای زندگیت شاد باشه و قشنگ دوست خوبممممم
    پاسخ ** آوا ** :
    ممنون چشم قشنگممممممممم :***************** 
  • اسماعیل غنی زاده
  • اون جملات مفهوم خاصی نداره که به دردت بخوره ... شعر و غزله :))) 
    پاسخ ** آوا ** :
    هاااا . که مفهوم خاصی ندارن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟! باشه از این به بعد زیر پستهاتون که مفهوم خاصی ندارن کامنتهای نامفهوم میذارم . حداقل یر به یر میشیم برادر 
    ضمنا برادرجان شعر و غزل بی مفهوم نسرا لطفا:)
    خدا رو شکر عزیزم
    پاسخ ** آوا ** :
    :********
    خوبیت مستدام ^_____^
    پاسخ ** آوا ** :
    ممنون توکای عزیزم
  • اسماعیل غنی زاده
  • عمرتون قشنگ :)
    پاسخ ** آوا ** :
    ممنونم . اقا این جملات چیه تو پستهای اینستاتون میذارید ما نمی فهمیم اخه :) 
    روزهات خوب و خوبتر عزیزم 
    پاسخ ** آوا ** :
    ممنون از شما 
    :))
    حالا که حال خودتون و حال دلتون خوبه برا ما ها دعا کنین. 

    پاسخ ** آوا ** :
    محتاج دعام . ولی چشم اگر قابل باشم بیادتون هستم  . خوشحال شدم نظرتون رو دیدم . هم شما و هم باقی دوستان 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">