MeLoDiC

این روزها ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

این روزها ...

جمعه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۴۹ ب.ظ

* چـند روزی مهمون داشتم . برای همین یه شیفت ( دو روزه ) مرخصی گرفتم و در جوار همسرجان ، گل دختر و ایضا رهاجون ( خواهر کوچیکه ) و مانی عزیزم بودم :) امروز صبح رفتن .

به امید خدا اوایل تیر ماه یه سفر کوتاه به اصفهان داریم . 

و یه خبر دیگه اینکه ! واسه خودم ماشین خریدم . البته صفر نیست ولی خب دوسش دارم و راضی م ازش . خدا هم ازش راضی باشه :) محمد اصرار داشت صفر بگیرم ولی با توجه به اینکه اون یه ماشینمون رو صفر خریده بودیم واسه همین گفتم نیاز نیست واسه منم حتما صفر باشه به همین قانعم . امروز برای اولین بار میخوام خودم تا تهران برونم . توکل به خدا :) خوش دست و نرمه . انشالله که راحت و بی درد سر برم تا انگیزه م بیشتر شه . 

** التماس دعا از همه ی دوستان... طاعات و عباداتتون قبول حق باشه . 

*** بـه امید خدا فردا نظرات رو تائید میکنم . ممنون از همراهیتون . 

# فعلا همین 

  • جمعه ۹۶/۰۳/۲۶
  • ** آوا **

نظرات  (۱۲)

مبارک باشه خانمی. 
پاسخ ** آوا ** :
ممنون عزیزممممممممم :) 
سلام اوا جون 
خوبی مبارک باشه چرخاش برات بچرخه چقده خوشحال شدم 
پاسخ ** آوا ** :
سلام عزیزم . مرسی از محبتت . 
نظر خوبیه هاااا منم اضافه کن به لیست کانالت
پاسخ ** آوا ** :
عجب ! بشین سر جات خجالت بکش :))))))
مباااارکککک مبارک باشه 
ان شاء الله به سلامتی و دل خوش ازش استفاده کنی عزیز جان ❤❤❤
پاسخ ** آوا ** :
ممنون عزیزمممممممم 
فدای تو . انشالله قسمت شما بشه البته بهترترش 
  • قاسم صفایی نژاد
  • مبارک باشه
    پاسخ ** آوا ** :
    ممنونم :-)
    چرخاش خوب بچرخه...مبارکت باشه عزیز دل
    پاسخ ** آوا ** :
    ممنون عزیزمممممممم :**********
    میدونی که چقدر خوشحالم برات...
    مواظب خودت باش فقط...
    پاسخ ** آوا ** :
    بله ذوقت رو حس کردم . چشم مواظبم . می خوای از این به بعد به تو هم خبر بدم که نیلو من الان رسیدم خونه :) فلان ساعت میرسم بیمارستان :))))))))))) 
    قراره به تمام کسانی که نگرانم میشن پیشنهاد یه کانال تلگرامی بدم بعد هر جا که میرم و ساعت رسیدنم رو بهشون بگم :دی 
    مبارکه عزیزم به سلامتی و دل خوش از رو عکسش فکر کنم پژو باشه درسته ؟
    پاسخ ** آوا ** :
    ممنون عزیزم . بله پژوئه . 206 
    مبااااااارک باشه و ایشالا چرخت براش بچرخه و این صوبتا ^___^ بالاخره یه جا شد که ما این عبارت ایشالا چرخش برات بچرخه رو درست و به جا داریم استفاده می کنیم :دی 

    منم می خوام یعنی قصد کردم خودمو به زور کشون کشون وردارم ببرم گواهینامه امو بگیرم :| 
    اینقدر که تنبلم به این امر و البته کمی استرس هم دارم راجع بهش, هی امروز و فردا می کنم :|
    پاسخ ** آوا ** :
    ممنون توکای عزیزممممممممممم . فدای شما . الهی که به زودی زود گواهینامه بگیری و بعدش هم ماشین بخری . من یکی که عاشق رانندگی ام . واقعا بهم احساس ارامش میده . 
    مبارکه. چرخش انشاا... بچرخه برات بانو :*)
    پاسخ ** آوا ** :
    مرسی خانم دکتر جان :*************
    مبارکه. انشاا... چرخش بچرخه برات بانو :))
    پاسخ ** آوا ** :
    بازم ممنونم خانم دکتر جان :)))))))))
    موفق باشی
    پاسخ ** آوا ** :
    متشکرم :) 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">