MeLoDiC

فاز مانیک :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

فاز مانیک

شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۰۹ ب.ظ

* ایشون بی اعصاب ترین چیکوی دنیان در این ساعات . کلا به نظرم خیلی بده وقتی آدم از خواب بیدار شه ، سلام بگه ولی یهویی طرف بجای جواب سلام درسته بذاردت توی آب !!! نه ؟؟؟ واقعا ظالمانه ست . من به این حیوون ظلم کردم :) حداقل باید جواب سلامش رو میدادم . خدایا مرا ببخشای ! 

** دیشب دقیقا تو اون لحظاتی که پست قبلی ثبت شد بنده در بدترین حالات ممکنه بودم . عَرعَر کنان خوابیدم . نمیدونم چقدر طول کشید ولی خلاصه خوابیدم . این روزها و شبها اعصابم خیلی تحت فشاره . همه و همه ش از تنهاییمه . کلافه م . هی سعی میکنم به روی خودم نیارم ولی شب که میشه کلی فکر میاد تو سرم . دیشب از اون شبایی بود که تو اینستا هی عکس پیجای اعضای خونواده م رو یکی یکی نگاه میکردم و لایک میکردم و حتی نظر مینوشتم و همزمان اشک هم میریختم . دقیقا خانمها به طور همزمان می تونن چندین کار رو با هم پیش ببرن . نظر دادن ، لایک کردن و اشک ریختن :)  

*** چـند روز قبل یکی از بیمارامون که کانسر کولونه ( سرطان روده ی بزرگ ) و دیگه تو استیج نهاییه تحت تاثیر تغییرات داروهای شیمی درمانی رفت تو فاز مانیک ! اولش که دیدم دقیقا دو تا شاخ وسط سرم زد بیرون . هر چی صداش میکردم ! اصلا توجهی نمیکرد . یکسره جملات عامیانه ای رو به صورت کاملا کتابی پشت هم بیان میکرد و اشک میریخت . دخترش میگفت دو روزه که پلک روی هم نذاشته . جالبه وسط حرفاش یهویی میگفت "کافیست ، من دیگر خسته شده ام " ولی همچنان ادامه میداد . خیلی دلم براش سوخت . روان پزشک اومد ویزیتش کرد و یه سری دارو براش شروع شد . شیفت قبلی حالش خیلی بهتر شده بود ولی تحت تاثیر داروها همه ش کسل و خواب بود . 

دیشب فیلم زندگی پروفسور استیون هاوگینک رو دیدم . جالبه . یه سریا چقدر انگیزه شون بالاست برای زندگی کردن . خطاب به خودم . یاد بگیر آوا یاد بگیر . 

+  سئوال فنی ! از اونجا که وایفای خونه مون از مخابراته و با سرعت فوق کندش هیچ غلطی باهاش نمیشه کرد بنده مجبورم بسته ی اینترنتی بخرم . چند روز قبل یه بسته مشترک روزانه و شبانه خریدم . حالا حجم روزانه ش تموم شده ولی شبانه ش باقیه و اعتبارشم تا بیست و یکه خرداده . بعد دیدم روزا که با گوشیم کار میکنم از شارژ خطم کم میشه لذا یه بسته ی روزانه گرفتم که بچسبونم تنگش تا از شارژم هی کم نشه . ولی حالا میبینم همچنان از شارژم کم میشه . سئوالم اینه ! آیا باید صبر کنم تا مهلت بسته ی اولی تموم شه که بسته ی دوم راه اندازی شه ؟ یا بطور همزمان هر دو بسته باید فعال باشن ؟ و چرا نیستن !؟ اگه میدونین لطفا راهنماییم کنین . خطم ایرانسله . 

  • شنبه ۹۶/۰۳/۰۶
  • ** آوا **

نظرات  (۳)

اسپیلیتر یک قوطی کوچیکه شبیه قوطی کبریت که میزنن سر مودم. برا اینکه همزمان هم تلفن به خط وصل باشه هم مودم. ولی سرعت رو میاره پایین.
.
نه سرعت من زیاد هم کم نیست. نت منم 512هست. سرعت پیج باز کردنش که خوبه راضیم. سرعت دانلودش هم گفتم دیگه حدود 300 هست تقریبا. برا شهر ما که یک شهر کوچیکه بد نیست. از طرح نوبل مخابرات هم استفاده میکنم.15گیگ ماهانه 15تومن. 
پاسخ ** آوا ** :
خخخخخخخ من اسم اونو گذاشتم نویزگیر . البته روی مودم وصل نیست ولی روی خط تلفن اتاق بغلی که تلفن لهش وصله نصب شده جون نباشه یه سر ویز ویز میکنه 😂
واسه ما حجمش نامحدوده ولی سرعتش زیره صفر
من اولین پستی که ازت خوندم در مورد همین طوطیه بود
طوطیه دیگه؟ :دی
در مورد سرعت اینترنتم باید بگم ما چند سال پارس آنلاین داشتیم چند سال شاتل چند سال همارا
سرعت همه شون داغون!
فکر می‌کردم مخابرات خوبه :(
نت بسته‌ای نمی‌دونم چه جوریه
پاسخ ** آوا ** :
عزیزم من شمال که بودم جوان اندیش داشتم عالی بود . البته گرون هم بود . چون حجمی میخریدم ولی شبانه ش دانلود رایگان . کلی فیلم دانلود میکردم . بعد که از اون خونه نقل مکان کردیم اسیاتک خریدیم . اون سرعتش خوب بود ولی زیاد قطع میشد . حالا که اینجا در منزل پدره همسر می زی ام انترنتشون از مخابراته با حجم نامحدود . ولی چه نامحدودی . به خدا اگه یک گیگ حجم استفاده شه با این سرعت داغونش . فقط می تونم لپ تاب رو استفاده کنم اونم به صورت خیلی خیلی جزئی . گوشی که ابدااااااااااااا . پدره همسر میگه میخوای پرسرعت بگیریم ولی خب من موقت اینجام . این بنده ی خدا گناه داره بعده رفتنم الکی الکی کل پول نت بده در صورتیکه برای خودشون هیچ فایده ای نداره و عملا قراره ما استفاده کنیم که واقعیتش ما هم بهره ای نمی جوییم زین مهم :))))) 
نت بسته ای خوبه ها ولی نیست واسه من 4G  هستش پدره بسته رو یه روزه در میاره . در کل فور جی کمر شکنه . کمر شکن . 
این چیکو عروس هلندیه ! در واقع از دسته ی طوطی سانان ولی با سایز کوچیکترش . قادر به حرف زدن هم می باشه ولی خیلی کمتر از طوطی . مثل نت مخابرات در مقابل پر سرعت خارجکی :)))) 
اسم اینی که گفتید رو متوجه نشدم. فاز چی؟ 
.
در مورد اینترنت مخابرات، منم از نت مخابرات استفاده میکنم. سرعتم حدود 300-400 هست معمولا. ولی بعضی روزا یهویی سرعت افت پیدا میکنه. که زنگ میزنم به اپراتورشون. یک کم باهاشون بحث میکنم. معمولا میگن مودم رو ببر بزن سر سیم. منم با ان توضیح که خب من تمام طول سال سرعت نتم این بوده الان این شده و جای مودم همیشه ثابته پس چرا سرعت کم شده؟ توجیه شون میکنم. گاهی وقت ها هم بهشون میگم پورت مون رو ریست کنن. پورت رو که ریست میکنن سرعت بر میگرده به خالت عادی. یکبار همین کار رو بکنین. زنگ بزنید 2020 شاید بهتر شد سرعت. از اسپیلیتر هم استفاده نکنین. سرعت رو میاره پایین. ولی خب اگه فکر میکنین سرعتی که بالا گفتم کمه اون یک بحث دیگه است. :)
در مورد بسته هم وقتی نت روزانه رو مصرف کنین دیگه شبانه میپره! در واقع بسته تون تموم میشه. ایضا دوتا بسته فعال همزمان نمیتونین داشته باشید. البته بگم من همراه اول دارم.

پاسخ ** آوا ** :
فاز مانیک یا مانیا یا همون سرخوشی . 
خب کلا سرعت نت مخابرات کمه  ( با توجه به اینکه من قبلا سرعت بالا استفاده میکردم :))) ) سوای از این باز هم کمه . این مثلا 500 هست ولی فکر نکنم 100 هم باشه . چون مثلا پیج شما رو باز میکنم پبج همزمان ارور میده . یا مثلا یه اهنگ بزارم برای دانلود دیگه هیچ حرکت اضافه ای نمیشد انجام بدم . باید بشینم اون دانلود شه تا بشه مثلا بیام به مدیرت وبم . آرمانهای ما این چنینی نبود به خدا :))))))) 
ببخشید اونوقت اسپیلیتر چی هست ؟؟؟؟؟؟؟؟ شاید من از همون استفاده میکنم و خبر ندارم :) 
پس برای من چرا نپریده ؟ چرا هست هنوز ؟؟؟؟؟؟ :))))) کلی سئوال تو سرم هست و کسی را یارای پاسخ دهی نمی باشد . 
در واقع بنده کلی پول بسته و شارژ دادم هیچی به هیچی . 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">