MeLoDiC

مهربانی شما چه رنگی ست؟! :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

مهربانی شما چه رنگی ست؟!

يكشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۳:۰۸ ب.ظ

* روژینای عزیزم هیچ وقت از یادم نمیری . تو یکی از بهترین ، صبورترین و عاشق ترین دوستان وبلاگستان بودی که دوستی و همراهی با تو افتخار همیشگیه منه. معنای صبر و عشق رو در کلمه کلمه ی حرفات فهمیدم.... راحت بخواب دوست جون من ... این دنیای کوفتی برای تو دنیای پر دردی بود دعا میکنم حالا در آرامش باشی .... 

 + ای جمعه ی دلگیر... با دل عزیزانش چه کردی؟!

  • يكشنبه ۹۶/۰۲/۲۴
  • ** آوا **

نظرات  (۶)

سلام 
حالم خیلی بد شد 
خدا رحمتش کنه و روحش قرین ارامش ابدی بشه
پاسخ ** آوا ** :
سلام .متاسفم که ناراحتتون کردم . 
خدا تمامی رفتگان رو بیامرزه ... 
چه قدر غمگین بود از فروردین که پستش گذاشتین رفتم وبلاگش و همه نوشته هاش خوندم جیگرم آتیش گرفت فقط از کجا فهمیدی آوا جون رفتم وبلاگش اما هیچی نبود خیلی دلم گرفته الهی روحش قرین ارامش باشه و خدا به خونواده اش صبر بده
پاسخ ** آوا ** :
سلام عزیزم. تو اینستا خواهرش بهم پیام داد. گفت دنبال روزنه ای میگشتم تا با کسی درد دل کنم.... خیلی حیف شد . روژین ماهمون پر کشید ولی از درد رها شد. احتمالا امروز خواهراش وبلاگ روژین رو با پیام تسلیت آپ کنن . 
خدا رحمتشون کنه.

پاسخ ** آوا ** :
الهی آمین :(
چی شده؟ :(
خدا رحمت کنه
پاسخ ** آوا ** :
به رحمت خدا رفتن و حسرتی عظیم به جا مونده از نبودنشون. خدا به عزیزانشون صبر عنایت کنه 
سلا. خدا رحمتش کنه.
لطفا برای من دعا کن که به خواب برم همراه با آرامش. من واقعا از این زندگی چیزی نمی خوام ولی زورکی منو اوردن به این دنیا.
پاسخ ** آوا ** :
سلام. الهی امین 
همه زورکی به این دنیا میان ولی از یه جایی به بعد خودمونیم که باید دنیامون رو بسازیم .
o   O
پاسخ ** آوا ** :
:-(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">