MeLoDiC

از دیگر مزایای تنهایی ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

از دیگر مزایای تنهایی ...

چهارشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۳:۱۹ ب.ظ

* از دیگر مزیت های تنهایی اجباری این روزهام اینه که مجبور نیستم پا به پای باباحاجی و مامان حاجی بشینم پای اخبار . اونم نه از یک شبکه . کلی شبکه های جورواجور .... لذا بنده این روزها از حال و هوای انتخابات شدیدا در اومدم و همچین مشعوفانه در فضا سیر میکنم انگاری اهل این سرزمین نیستم . 

** یـادمه برای مصاحبه سیاسی - اجتماعی رفته بودم یارو ازم پرسید اهل پیگیری اخبار هستی ؟؟؟ منم زل زدم تو چشماش گفتم نه . ولی چون پدر همسرم مصره که تمامی اخبار رو از شبکه های مختلف تلویزیونی پیگیر باشه واسه همین ناچارا" منم میشنوم . گفت آخرین بار کی شنیدی ؟؟؟ گفتم همین امروز صبح ! گفت چی بوده ؟؟؟ گفتم یه خانمی بچه ی سه چهار ساله ش رو تنها میذاره تو خونه تا بره نون بخره وقتی برمیگرده می بینه شعله های آتش از پنجره ی خونه شون به بیرون زبونه میکشه و آتش نشانی هم در حال اطفائ حریقه ... :( ذکر شده در اخبار استان البرز ! یارو هم تند تند گفته های منو مکتوب کرد. احتمالا برای اینکه ببینه از خودم در آوردم یا نه به آرشیو رسانه مراجعه کنه :) ولی خداییش موقع صبحونه خوردن تی وی اعلام کرده بود و مادره ضجه میزد . خیلی دردناک بود... 

+ همسر و یاس حرکت کردن و به امید خدا تا غروب میرسن اینجا . تا جمعه هستن . هر چند خودم پنجشنبه میرم بیمارستان و جمعه برمیگردم :( 

+ حالا این روزها هم فرت و فرت برقمون قطع میشه و لامپ میسوزونه ! هم اینکه زنگ خونه رو میزنن و وقتی میرم کسی نیست ... با هر بار زنگ زدن دقیقا نیم ساعت طول میکشه تا من چیکو رو قانع کنم که کسی نیومده ساکت باش لطفا :(

  • چهارشنبه ۹۶/۰۲/۲۰
  • ** آوا **

نظرات  (۱)

یک دو روز دیگه تنها میموندید میومدیم سر به سرتون میگذاشتیم. چندتا پست در مورد روح و جن منتشر میکردیم. میخندیدیما :d
پاسخ ** آوا ** :
نگران نباشید جمعه برمیگردن و تنهایی من همچون سریال پزشک دهکده و سریال پرستاران ادااااامه داره :)))))) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">