MeLoDiC

خدایا رحم کن :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

خدایا رحم کن

جمعه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۲۹ ق.ظ

این وقت شب صدای شلیک گلوله میاد. البته به گمونم صدا صدای شلیکه. 

*اینجا ! کرج ... 

** چرا هوای ایران انقدر خفقان آور شده؟! چرا همه جا بوی مرگ میده؟! واقعا تاثیره بدحجابیه؟! چه دلیل مسخره ای . اگه بگن تاثیره دروغ و ریا و دزدی های چند میلیاردی با کلی صفر اضافه ست والا قابل قبول تره . هر چند من رابطه ای بین این دلایل ، و این قربانیانی که قشر زحمتکش و آبرومند جامعه هستن نمیبینم. چه آتش نشانهایی که برای جون عده ای کاسب زیر آوار موندن و چه کارگرهای معدن که واسه یه لقمه نون حلال تو دل زمین زیر خروار خروار آوار گیر افتادن و .... هوای تاریک ایران رو اصلا دوست ندارم. دلم روشنیه صبح رو میخواد. دلم کشوری بدون دروغ و ریا و دزدی و بدور از سیاستهای کثیف رو میخواد. 

  • جمعه ۹۶/۰۲/۱۵
  • ** آوا **

نظرات  (۵)

سیاست..........
پاسخ ** آوا ** :
سیاست ِ کثیف 
سلام. ای وااای انگار همه جا به هم ریخته. اتفاقا دیشب یه ماشین شاسی بلند چنان با سرعت از کنارم گذشت که نزدیک بود بزنه به من. وقتی رد شد صدای جیغ چنتا خانم رو شنیدم. یهو دیدم ماشینه پیچید جلوی یه پراید که سرنشیناشو بزنه. ترجیح دادم برم تو خونه و شاهد خریت دو تا راننده ی بی کله نباشم. همون لحظه داشتم به این فکر میکردم که قبلا مردم تو دعواها دخالت میکردن و طرفین رو جدا میکردن. اما الان از ترس جونشون خودشونو قاطی ماجرا نمی کنن. حیف ... چی شدیم.
پاسخ ** آوا ** :
خواهری مواظب خودت باش . از این دیوونه ها همه جا ریخته . 
اون زمانی که ملت دعوا میکردن با قمه و این چیزا نبود که . فوق فوق چوب و چماق بود . 
سیاست جز کثیفی چی داره؟...
:(

پاسخ ** آوا ** :
بی پدر و مادرتر از سیاست نداریم . نطفه ش حرومیه حرومی 
متاسفانه اینایی که گفتید همش واقعیته
البته با یکم چاشنی سیاه نمایی که طبیعت ایام انتخاباته
بهش فکر نکنید وقتی کاری از دستتون بر نمیاد
با چیزایی که لحظه هاتون رو شاد و خوشحال میکنه سرخودتون رو گرم کنید
موفق باشید
پاسخ ** آوا ** :
وقتی جوون انسانهای بی گناه اینطور مظلومانه پرپر میشه نمیتونم دلشاد باشم ... تو کارم کم استرس و بار منفی ندارم حالا این روزهای تلخ هی تکرار میشه هی تکرار  میشه . من هنوز هر روز که چشم باز میکنم یه فاتحه نثار درگذشتگان حادثه ی پلاسکو میکنم . غمشون زیاده از حد سنگینه .

سکوت من

برای حال این روزها

این جملات و حرفهای توئه

 

درداوره اوا

خیلی این حال

این اوضاع درداوره

پاسخ ** آوا ** :
انگاری چنگ انداختن بیخ گلوم حتی راه نفس کشیدن نیست .... 
برای خصوصیت چی میتونم بگم ؟! درک میکنم چی میگی کتایون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">