MeLoDiC

خیلی جذاب :) :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

خیلی جذاب :)

چهارشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۰۶ ق.ظ

+ این تخم ها کاملا دستگاهی رشد کردن و حالا جوجه ها به دنیا اومدن :)  

فقط موندم این حیوونیا کی یا چی رو مادر صدا کنن ...

[هنر رهاجون و همسرش]

اینم نتیجه ی تلاش بی وقفه ی جوجوها . کیفیت عکس کمه . دیگه عکاس هنرش بیشتر از این نبوده گویا :)))) 

+ گل یاس در دل باغ چای سرسبز و با طراوت شمال ...

حتی میتونم عطر چای رو در این عکس حس کنم .

[ با تشکر از حباب عزیز بابت گرفتن و ارسال این عکس]

.

.

* یـه مامان دارم که قبلنا زیر بعضی پستهای اینستام می نوشت"خجخجخج" ، الان زیر پستهای دیگران گاهی می نویسه ...

چند باری ازش پرسیدم مامان این حروف یعنی چی ؟ گاهی فکر میکردم این همون خخخخ معروفه که مامان اشتباهی مابینش ججج هم تایپ میکنه . تا اینکه چند روز قبل در جواب یکی از آشناها که معنیشو پرسیده بود گفت یعنی خیلی جذاب :)))) هر چقدر میزان خیلی جذاب بودنش بیشتر باشه تعداد خج ها بیشتر هم میشه حتی :) 

مامان قشنگم فدای به روز شدنت بشم که خیلی راحت از بچه هایتم سبقت گرفتی ... حالا منم که باید ازت بپرسم منظورت چیه :دی 

** روزی که گذشت ششمین سال فوت مسیب دایجون عزیز و دوست داشتنیم بود . یادمه اونروزی که داییم فوت شد یکی از آشناها بابت روز معلم به محمد تبریک گفت . قشنگ یادمه محمد در جوابش گفت " با رفتن آقا مسیب برای همه ی عمر روز معلم برای من بدترین روز عمرم شده . چه تبریکی ؟!... " !!! چرا یه سری از افراد انقدر خوبن ؟؟؟ صحبت مرده پرستی نیست . من این داییم رو از زمانی که فهمیدم داییمه عاشقونه دوست داشتم . هنوزم نمی تونم باور کنم که دیگه قرار نیست ببینمش . حتی با همه ی دلتنگی که از این سالها ندیدنش در وجودم قیل و قال به پا کرده ولی هیچ جوره نمی تونم نبودنش رو باور کنم . 

P.S : کم کم تصمیم دارم برگردم به آغوش گرم وبلاگم . چه با خواننده ، چه بی خواننده ... فرقی نداره . میخوام به آرامش روزهای خوب برگردم . همین و بس ! 

  • چهارشنبه ۹۶/۰۲/۱۳
  • ** آوا **

نظرات  (۹)

عکس اول ^____^
پاسخ ** آوا ** :
:) 
عکس فردای اونروز هم درج شد . البته کیفیتش خوب نیست . 
ع لووووووس کانال منو چرا؟ نمیام ها ... خخخخخخخخخ
پاسخ ** آوا ** :
بیا بیا ! 
نه تنها کانال تو . کانال ِ همه . ترجیح میدم اینجا کنارتون باشم . کانال جالبه ولی زیادی یکطرفه ست . 
خدایا چقدر جوجه ها باحال هستن :)) اولین بار بود همچین عکسی رو دیدم جوجه ها اینطوری متولد میشن :)
عکس باغ چای سبز که دیگه یه دنیای دیگه س :)
ع چه خوب ِ مامان با اینستا میتونه کار کنه
من که روزی یه ساعت اموزش فشرده تلگرام دارم با مامان :)
+ اینجا قطعا خواننده های خودش رو داره حتی خاموش :)
پاسخ ** آوا ** :
اوهوم . ظاهرا سی و پنج تا جوجو به دنیا اومدن ولی الباقی تخمها تا نصفه و نیمه ترک برداشتن و جوجه های داخلش مُردن و یا نطفه ای در تخم ایجاد نشد . ولی باز سی و پنج تا هم خیلیهههههههههههههههههههه 
اره مامانم این کاره ست :)))))))))) کلا گوی سبقت را ربونده اند :))))) 
خاموش یا روشن فرقی نداره . مهم اینه که من به اینجا تعلق خاطر دارم . 
چه جوجه های بامزه ای شدن :)
یک مرغ پلاستیکی بگیرید براشون فکر کنن مادرشونه :|
.
برگردید به وبلاگ. برگردید به اسلام :)
پاسخ ** آوا ** :
دقیقا :) جیک جیکشون باحاله :))) 
مامان پلاستیکی ؟! خب اینم ایده ی خوبیه . این روزها اکثر مامانها هم پلاستیکی هستن :))))))))))) 
برگشتیم برگشتیم . 
وااااااااااااای اندازه ی فونت !!!!!!! شرمنده حواسم نبود . 
سلام 
خوبین؟
اتفاقا دیروز شما را دنبال کردم 
خوشحالم می نویسین 
.
.
.
انسان های خوب حتی اگه نسبت هم نداشته باشن آدم دوست داره خودشو منسوب کنه بهشون 
خدا ان شاءالله قرین رحمت و مهربانی خودش بکنه دایی شما رو :)

پاسخ ** آوا ** :
سلام دوست عزیز .
شکر خوبم . 
ممنون از حضورتون . خوشحالم که هستین . 
خدا همه ی رفتگان رو بیامرزه . 
این گروه از افراد باعث افتخارن . آدمهایی که تا هستن آدم غرق مهر و محبتشون میشه و وقتی نیستن هر جا صحبتی ازشون باشه سراسر خوبی و نیکیه . یاد و خاطرشون گرامی . 
اخی چه خوشکلا
پاسخ ** آوا ** :
خیلی خیلی :))) 
بقول مامانم خجخجخجخجخج
سلام عزیز دلم. خوبی؟ خوشی؟ خدا دایی رو رحمت کنه. آدمهای خوب همیشه زنده ان. کار خوبی میکنی به آغوش وبلاگت برمیگردی. ای کاش بقیه هم برگردن. تلگرام همه رو تنبل کرده. من هنوزم میگم وبلاگ صفای دیگه ای داره. وااای زمین های سرسبز چای. منم عاشقشم. به نظرم خیلی جذابه اونم با گل یاست. یعنی بی نهایت خخخخجججج خخخخخجججججج خخخخخججججججج. مامانت باحاله ها ...خدا حفظشون کنه. 
پاسخ ** آوا ** :
سلام بر بانوی عشق روشنای عزیزم . شکر خوبم . تو خوبی ؟ همایون عزیزم چطوره ؟ پسرعموجان خوبه ؟ اذیتش نکنیا . گفته باشم . 
دقیقا انقدر حس خوبیه که میام و اینجا رو شلوغ و زنده می بینم . 
من اولین قدم برای دور شدن از اون اپلیکشنهای تار عنکبوتی رو برداشتم . حذف گروه ها و ترک کانالهای تلگرامی . حتی کانال دوستانی مثل خودت و باقی عزیزان . بستن کامنتهای اینستام دومین قدم بود و بعد حذف بیش از نه دهم پستها . کم کم دارم یه سریا رو آنفالو میکنم . ولی چون خونواده م اونجا هستن دلم نمیاد به کل حذفش کنم . دیدن تصاویرشون برام لذت بخشه ولی کامنت دهیم رو از صد تا به سه چهار تا رسوندم :) لایک ها رو هم همینطور . کم کم پالایش میکنیم . 
مامانم خیلی باحاله و خجخجخجخجخج ... عاشقشم .  
سلام اوا جان 
مگه میشه با اون قلمی که تو داری خواننده نداشته باشی 
واقعا من هنوز یک چیزهایی رو نتونستم هضم کنم یا منم نتونستم بروز باشم 
بعضی وقتها یکسری افراد اینقدر بودنشون تو زندگیت زمان حیاتشون پررنگ هست که رفتن و نبودنشون خلاء بزرگی تو زندگیت بوجود میاره مرده پرستی یعنی تازمانی که زنده هستن نه یادی نه توجهی و یکهو بعد از فوت شدن وای و فغان و داد و بیداد راه بندازیم که این اصلا درست نیست 
خدا رحمت کنه دایی مهربونت رو و روحشون غریق رحمت و ارامش باشه 
پاسخ ** آوا ** :
سلام عزیزم . شما لطف داری . 
دقیقا تعریف مرده پرستی همینه . اینکه در بودنش قدر ندونی ولی وقتی رفت وای اسفا سر بدی که گنجی رو از دست دادی ... از این افراد تو اقواممون هم داریم متاسفانه . حداقل ایکاش با یکبار تجربه ی از دست دادن یک عزیز سرمون به سنگ بخوره و قدر باقی افراد زندگیمون رو بدونیم . 
این داییم ماه بود ماه ! تک بود . حتی تهه ته ذهنم هیچ چیزی ازش باقی نیست که رد و نشونه ای از بدی داشته باشه . نه در مورد خودم .در مورد هیچ کس . هر چی بود تماما خوبی بود و مهربونی و شعور ... حیف بود . 
بنویسید . ما همیشه میخونیم بانوی مهربان :*)
پاسخ ** آوا ** :
بودن شماها انگیزه را می افزاید :) نقطه سر خط :))) 
هستیم باشید تا باشیم . 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">