MeLoDiC

نتیجه ی مسابقه ی عکاسی :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

نتیجه ی مسابقه ی عکاسی

جمعه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۲۳ ب.ظ

* مـسابقه تموم شد :) خوشحالم بابت امتیازی که کسب کردم . واقعیتش اینه که امیدی به کسب همچین امتیازی هم نداشتم . شرکت در این مسابقه لذت خاصی داشت و این لذت دیدن تصاویر زیبا از نگاه دوستان دیگه بود . دست همگی درد نکنه . منم به خودم کمی امیدوار شدم :)))) 

عکس اولم تونست 32.5 امتیاز بگیره و عکس دوم 26.5 امتیاز . 

اینم لینک پست اختتامیه ی مسابقه و انتخاب عکسهای برتر [کلیک]

** فـروردین همچین جت سوار اومد و تموم شد و رفت ! خیلی زود به اردیبهشت رسیدیم و یک چهارم از این ماه هم سپری شد! این عمره که در حال تاخت و تازه و ما هنوز اندر خم این کوچه ایم ... 

یاس و محمد اومدن و رفتن ! البته همزمان خاله و دختر خاله ی محمد به همراه خونواده ش هم بودن و همین امروز صبح همه شون رو روونه کردیم و برگشتن . عده ای به سمت اصفهان ، یاس و محمد به سمت شمال . 

میلاد این روزها در حال سپری دوران آموزشی ِ سربازیشه که اونم همین نزدیکی افتاده . به محض اینکه به تعطیلی بخوره مرخصی میگیره و میاد پیش من . جدیدا اسم من رو گذاشته " خاله گیر بده " از بس که به همه چیز گیر میدم . البته با تموم این گیر دادنها بازم یهویی میاد بغلم میکنه و کلی می بوسه و دائما میگه فدایی داری خاله گیر بده :))))) الانم هدفون من رو شارژ کرده و رفته خیابون گردی . صبح که از خواب بیدار شده بود میگفت الان تو پادگان بچه ها شخصی پوشیدن دم در اتاق وظیفه منتظرن تا بیدار شه و اجازه ی خروجشون رو تائید کنه :) دلش پیش هم دوره ایهاش بود که بلاتکلیف موندن تا ببینن اجازه ی خروج دارن یا نه . 

  • جمعه ۹۶/۰۲/۰۸
  • ** آوا **

نظرات  (۵)

البته میدونم دیگه خیلی بده از بس بنده خاموش میخونم. 
ولی، میخواستم بگم این دو تا عکسا رو اول خودتون توی وبلاگ معرفی کردین بعد به این دو تا عکس من 4 دادم 
چون واقعا قشنگ بودن، حس بهار جاری بود:)
پاسخ ** آوا ** :
نه عزیزم هر طور دوست داری همونطوری باش . خودت رو به زحمت ننداز واسه نظر گذاشتن . 
ممنون از توجهت . لطف کردی . 

سلام اوا جان

خوبی عزیزم؟

من اینستا رو برای چن روز بیشتر نداشتم

یعنی اینستا بیشتر چن روز میزبان من نبود

دلیت اکانت زدم

شاید بهت بگم بعد پستی ک برای مادربزرگت ک فوت شدن و خدا رحمتش کنه

من اون پست رو ک لایک کردم دقیقا همون روز دلیت اکانت زدم

 

ی درصد فک کن ک بودم اونجا و در کنار تو نبودم

محاله

محاله

 

مرسی عزیزم

ب خاطر این سو تفاهم بسیار ازت عذر میخام

عزیزم اصلا همچین فکری ک کردی نبوده گلم

 

موفق باشی

پاسخ ** آوا ** :
سلام کتایون جان . چه میدونم والا . 
نیست که خودم این ایام زیادی تلخ و زهرمارم گفتم شاید این دلیل انفالو باشه . 
مادربزرگم نبود . در واقع مادر زنداییم بود که سالهاست با داییم اینا زندگی میکرد و تمام این سالها برای ما هم حکم مادربزرگ رو داشته و خدا رحمتش کنه واقعا دوست داشتنی و مهربون بود . روحشون شاد . 
ممنون از همراهی همیشگیت . 
سلام 
عجب وبلاگ شادیه اینجا 

پاسخ ** آوا ** :
سلام. شاد؟! 
چه عکسای قشنگی بود
پاسخ ** آوا ** :
ممنون
درود بر بانو آوا

خوبین خوشین؟

من فکر میکردم اول میشم حالا که نتیجه رو زدن من از آخر اول هم نمیشم.....!(:

عکسای شما زیبا بود ولی مسابقست شایدم حقمونو خوردن....(:

جایزشم که چنگی به دل نزد...اصلا کلا پارتی بازی بود ..خخخ

امیدوارم تو مسابقه زندگی همیشه اول باشین.که مطمئنم هستین.

بدرود


پاسخ ** آوا ** :
سلام اقا جواد . شکر خدا . چون میگذرد غمی نیست . 
خخخخخ پارتی بازی ؟؟؟ نگووووووووووووو :))))))))))))))))) 
الهی که همه ی دوستان در زندگیشون موفق باشن . اینها بهونه ایه برای شاد بودن و دور همی . 
خوش باشی داداشم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">