MeLoDiC

مسابقه ی عکاسی :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

مسابقه ی عکاسی

چهارشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۵۸ ب.ظ

دریافت لینک عکس

موضوع عکس بالا : درخشیدن در میان جمع

دریافت لینک عکس

موضوع عکس بالا : بهار و شکفتن . 

دکتر میم تو وبلاگشون مسابقه ای ترتیب دادن . اینجا [کلیک]

تصمیم گرفتم با دو تا تصویر بالا شانسم رو در این مسابقه امتحان کنم و بالطبع نیازمند آرای دوستان هستم :) خلاصه اینکه خوشحال میشم در صورت مورد پسند بودن تصاویر از منظر چشمان زیبای شما رای مثبت نصیبم شه . 

البته هنوز مسابقه عملا شروع نشده و در حال حاضر دوستان در حال ارسال تصاویر خودشون هستن . اگر شما هم تمایل به شرکت در این مسابقه دارید میتونید به پیج مورد نظر رفته تا با چگونگی شرکت در مسابقه آشنا شید . تاریخ نهایی مسابقه حضورتون اعلان خواهد شد .  

  • چهارشنبه ۹۶/۰۱/۳۰
  • ** آوا **

نظرات  (۹)

این اینقدر تأثیرگذارم و نمی دونستم؟ اخ جون پس من رفتم کاندیدا بشم. بهم رأی بدی ها. قوووول میدم وضعیت وبلاگها رو سر و سامون بدم. به هرکی هم اومد تو کانالم یارانه بدم. خخخخخخججججججخخخخ ....گلوم درد گرفت همون شکلک خنده راحت تره به خدا
پاسخ ** آوا ** :
اره والا .اگه تو رای میدادی من الان برنده شده بودم :)))))))))))))))))))))))))) 
ولی من رای نمی دم . این به اون در . 
من به نفع اونایی که میان به کانالت میکشم کنار تا سهم یارانه شون بیشتر شه . از این شعارهای کاندیداطوری :))))))))))))))) 

آخخخ اینقدر گرفتار بودم به خدا یااادم رفت از مسابقه عکاسی. ببخش نشد رای بدم.
پاسخ ** آوا ** :
قربونت عزیزم . همین دیگه ! روشنا اگه تو رای میدادی من اول میشدم :))))))))))))))))))) 
هر دوی عکس ها خیلی خوب بودن آوا جون ولی اولی خییییلی بیشترتر :*
پاسخ ** آوا ** :
فدای تو بانوچه جان :************
تاریخش گذشته دیگه. حیف دیر فهمیدم.
پاسخ ** آوا ** :
اشکال نداره بیا به من رای بده اگه برنده شده جایزه ش نصف نصف :)))))))))
سلام. من بازیییییییی.
پاسخ ** آوا ** :
سلام عزیزم. کمی دیر اومدی خواهرجان 
ما هم هوای هم شهری خودمونو داریم.

حالا ببینیم چه نتیجه ای میگیریم...


پاسخ ** آوا ** :
شما که لطف داری . بردن مهم نیست . دیدن عکسها هم لطف خودش رو داره 
بعله که سن قانونی هم رسیدیدم البته الان که فکر میکنم میگم چه خوب بود ده سال بعد به سن قانونی میرسیدم...!!
از عکس گرفتن خوشم میاد.احتمالا منم شرکت میکنم.
چه میدونم شاید یه خونه برنده شم.خخخ

پیش به سوی شرکت در مسابقه بهترین عکاس...

(کمبود آیکون)..((:
پاسخ ** آوا ** :
انشالله که موفق باشی . عکس گذاشتی بگو تا هوای هم استانی خودمون رو در رای دادن داشته باشیم . والا . اصلا منظورم این نیست که شمام به من رای بدیا :))))))))))))))))
راستی زمان ارسال عکسها تا فردا تمدید شده . بجنب تا وقت رو از دست ندادی . 
از بین اون سه تا تصویر که فرستادین به نظرم اونی که از رودخونه ست قشنگه . البته تو اون مسابقه داورا رای میدن دوستان شرکت کننده و شرکت نکننده هم امتیاز میدن . باید دید نظر اونا چیه . مخصوصا داورها . 

انصافا از عکس اولی خوشم اومده....چجوری رای بدیم ؟؟ شناسنامه هم میخان؟؟((:
پاسخ ** آوا ** :
حالا روز رای گیریش و مهلتش بیان میشه . احتمالا میشه بعد از بیست و ششم ولی باز دقیق مشخص نیست . نمیدونم واسه رای دادن شناسنامه هم میخوان یا نه . اصلا ببینم شما به سن قانونی واسه رای دادن رسیدین ؟ راستی خودتون هم می تونین شرکت کنین . اگه عکسی دارین که به نظر خودتون زیباست شرکت بدین . جایزه ش هم خوبه . 
عکس دومیت خیلی قشنگه
پاسخ ** آوا ** :
ممنونم :) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">