MeLoDiC

eye to eye :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

eye to eye

چهارشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۵، ۰۱:۵۸ ب.ظ

یارو زل زده تو چشمهای من و منم همینجور نگاش میکردم . دستش رو آورد سمت من  و یه دونه شکلات بین انگشتهاش خودنمایی میکرد . با یک لبخند دستم رو به سمتش دراز کردم تا شکلات تعارف شده رو بردارم ولی همین بین خانمی که ما بینمون ایستاده بود شکلات رو روی هوا زد و خطاب به اون یکی گفت " دستت درد نکنه مِری " و من شدیدا کش اومدم . شاهد دارم که دستهام از مجید دلبندم حتی درازتر شده بود . یکی نبود بهش بگه خانم تو که قصد و نیتت دادن شکلات به من نبود اون نگاه نافذت چی بوده ؟ تو واقعا لبخند تقدیر من رو ندیدی ؟ یا نه ! حالا نگاه هیچ . تو دست کش اومده منو به سمتت ندیدی ؟ آدم رو اینجوری ضایع میکنن دیگه . البته منم بعد از این اتفاق قیافه م رو چپ و راستی کردم و ابروهام رو بالا انداختم و یه نیشخند عمیق نثارش کردم طوری که فکر کنه اصلا برام مهم نبود . ولی خدا خودش شاهده که بود . ضایع شده بودم :)))))

  • چهارشنبه ۹۵/۱۲/۰۴
  • ** آوا **

نظرات  (۴)

ساده بگذرین......

ولی میتونستین با یه حرکت برق آسا اون شکلات رو از چنگش در می اوردین....

انشالله دفعات بعد...خخخخ

خدا هیچ مسلمونی رو ضایع نکنه......خخخخ
پاسخ ** آوا ** :
خب منم ساده گذشتم . خب خیلی ضایع بوووووووود . نمیشد که رو هوا بزنم اون یکی سریعتر بود 
الهی آمییییییییییین 

سلام.

خوبی اوای عزیز؟

 

+ هدفش چی بود این خانم؟!

پاسخ ** آوا ** :
سلام عزیزم . فدای تو . تو چطوری ؟ 
نمی دونم احتمالا به قول آقا گل سبکش این بوده . منو نگاه کنه بزنه به هدف :)))))))))))) 
ای جاانم. من اگه جای تو بودم .... نه خداییش نمی دونم باید چکار میکردم. آوا تو چه موقعیتهایی قرار میگیری خواهر. (((((((: این قهقهه اس مثلا
پاسخ ** آوا ** :
خیلی بد بود. حس ضایع شدن خیلی ضایع ست :))))))))))))))) 

یک فوتبالیستی بود به نام رونالدینیو سبکش این بود که سمت چپ رو نگاه میکرد پاس میداد به سمت راست! :)
این خانم هم از اون طرفند استفاده کرده.

پاسخ ** آوا ** :
شرمنده م این پست رو با گوشی تایپ کردم نشد که سایز فونت رو بزرگتر کنم. چی بگم والا بقول خودشون شاید ترفند اون خانم هم همین بوده باشه. کلا میخواسته منو سوژه ی خنده ی خلق کنه. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">