MeLoDiC

این بیماری کوفتی :((( :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

این بیماری کوفتی :(((

پنجشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۲:۱۷ ب.ظ

* تـو یه بخشی کار میکنم که تقریبا نیمی از بیمارهاش مبتلا به این بیماری صعب العلاج و شاید بشه گفت حتی لاعلاجن ! بخدا افسردگی گرفتم . وقتی بیمار جدیدی میاد و با این تشخیص تشکیل پرونده میده علیرغم اینکه سعی میکنیم امیدوارش کنیم ولی وقتی تو ذهنمون دنبال یه مورد می گردیم که مثال بزنیم خوب شده هیچی پیدا نمیشه . هر بار یه کیس جدید که یا خیلی جوونن و آدم دلش برای جوونیشون کباب میشه و یا از شدت کهولت سن خونواده رضایت به جراحی و شیمی درمانی نمیدن و یا میان ساله و هزار امید و آرزو برای فرزندان جوونش داره . مثلا همین حالا یکی تو بخشمون هست که توی اسفند ماه عروسیه پسرشه . حالا که باید در تدارک مجلس عروسی پسرش باشه بیشتر از یکماهه که در بخشمون بستری و نوتروفیل خونش صفر !!! باید ایزوله ی معکوس بشه ولی نداره که هزینه ش رو بده ! دائما تبهای بالای چهل درجه ... نمیدونم تا عروسیه پسرش دووم میاره یا نه . 

امروز صبح با تماس زن عمو (سین) از خواب بیدار شدم . گریه میکرد . مطلع شدم که دوست صمیمی چند ساله ش که همسایه ی فعلیشونم هست مبتلا شده . قراره فردا بیمارستانمون بستری شه برای عمل تا بخشی از کولون برداشته شه . گفتم انشالله که پاتولوژیش منفی باشه . همینطور که گریه میکرد گفت متاسفانه جواب پاتولوژیش بدخیم گزارش شده :((( این درد لامذهب چرا انقدر زیاد شده ؟ یا شاید چون من تو بخش مربوطه کار میکنم انقدر آمارش به نظرم زیاد میاد . هوم ؟ نمی دونم . هر چی که هست زجر آوره . 

لطفا برای شفای بیماران دعا کنین ... 

** زندگیم روتین وار میگذره . معمولا بدون افت و خیز . کارهای روزمره م بقدری رو روال همیشگی انجام میشه که وقتی از خواب بیدار میشم اساسا اهل خونه می دونن که قدم بعدی که برمیدارم چیه ! این یکنواختی بشدت خسته م کرده . گاهی حتی دوست دارم خودم رو سورپرایز کنم ولی نمی دونم چطور . کاش می تونستم از این حالت رخوت در بیام . گاهی حتی دلم تنگ میشه برای وقتایی که صدای ترانه ای رو بالا می بردم و باهاش دیوونه بازی در میاوردم و کلی تخلیه انرژی میشدم . اینجا ولی شرایط طوریه که حتی این هم شدنی نیست . 

 

+ اندازه ی فونت خوبه ؟ لبخند

  • پنجشنبه ۹۵/۱۱/۲۸
  • ** آوا **

نظرات  (۸)

ای جان. پس وبلاگ منم میای مجبوری سایزو بزرگ کنی نه؟ آخه فونت من خیلی ریزه.
پاسخ ** آوا ** :
من کلا وبلاگ خیلی از دوستان رو در حالت زوم سیو کردم . واسه همین نیاز نیست هر بار زوم کنم :)))))))) خب نباشه هم مسلما باید همین کار رو کنم وگرنه همینجوریش کورم :)))))))))))))))))
سلام عزیزم. متاسفانه با افزایش آلودگی هوا و تنش های عصبی و مواد غذایی بیخود و غیر طبیعی .... این بیماری بیشتر همه میشه. اما نمیشه گفت امیدی به بهبود نیس. به نظر من امید و خواستن زندگی خیلی مهمه. کسانی هم هستن که روزای سختی رو گذروندن اما خوب شدن. اما متاسفانه فاکتور پول هم این وسط نقش اساسی رو داره که همه ندارن.
به نظرم بین پست هات هر از گاهی چنتا عکس شاد و چنتا نوشته ی طنز بذار که حال و هوات عوض بشه. بعدش هم مگه مشاعره نوبت شما نیس خانمی؟

فوت برای چشم ما خوبه اما سایز قبلی شکیل تره. 
خسته نباشی خواهری.
پاسخ ** آوا ** :
سلام خواهر عزیزم . بله دقیقا همینطوره . متاسفانه هزینه ش خیلی خیلی زیاده . خدا خودش کمک کنه ... 
آدم باید طنزش بیاد دیگه . خب نمیاد . چیکار کنم ؟ 
اوه الان من باید یه بیت انتخاب کنم ؟؟؟ :))) عجب کار سختی :)))))))) چشم عزیزم . 
اره سایز قبلی رو خودم بیشتر دوست دارم ولی مهم راحتی چشم همراهان عزیزمه که خوب بی شک اونا ارزششون بالاتر از شکیل بودن ظاهر وبلاگمه . من خودم اکثر وبلاگها که میرم اول کاری زوم 75 درصد میکنم بعد شروع میکنم به خوندن . 
  • ستاره عبدالمیری
  • سلام عزیزم 
    خسته نباشی می دونم واقعا سخته منکه نمی تونم کنار بیام بخصوص اگه مدتی مریض تو بخش بستری باشه و بعد ازمدتی فوت کنه واقعا روحیم بهم می ریزه و حس بدی پیدا می کنم 
    انشاالله تمام مریض ها شفا بگیرن و حالشون این دم عیدی بهتر شه
    پاسخ ** آوا ** :
    سلام به روی ماهت. همین دیشب با خبر شدیم یکی از بیمارهامون فوت شد البته توی خونه . 
    آمین ... برای خط آخرت 
    با تشکر از توضیحاتتون. راستش من هیچی فهمیدم. 0_o

    پاسخ ** آوا ** :
    واقعا متوجه نشدین؟؟؟؟ سرطان روده ، معده ، سینه ، کبد و پانکراس ... منظور همیناست
    همیشه هم اخرش بد نیست خصوصا تو کولون و برست و لنفوم و موارد کیور پذیر.
    خصوصا اگه تو استیج های اول متوجهش بشی. پدر من ٣-٤ سال پیش مراحل ابتدایی کولون داشت. کولکتومی شد بعدشم چند دوره کمو. الانم خداروشکر عالیه.
    موارد برست هم که زیاد دیدم دور و برم که خوب میشن...
    پاسخ ** آوا ** :
    خدارو شکر که تو چند مورد دیدی . والا من ندیدم. البته اینم بگم مریم که کنسر برست بود بعده جراحی و چند جلیه شیمی درمانی بمدت دو سال خوب بود ولی بعدش عود کرد و متاسفانه محتوای شکم و ریه ش رو درگیر کرد. اونایی که خوش شانس باشن زود میفهمن و خب بالطبع نتیجه ی درمانشون هم تا حدی خوبه ولی وای بحال اوناییکه با علائم حاد متوجه ی بیماریشون میشن 
    بیماری بود که در سن بیست و دو سه سالگی با بروز آبله مرغان و بدنبال اون تب های پایدار متوجه ی مشکلش شد . 
    البته اینم بگم یکی از دوستای مادرم برست بود که تقریبا بیشت ساله جراحی کرده و سالی دو مرتبه میره چکاب. اونم خوبه. الان یهویی یادم اومد ذوق کردم 
    خدا به پدرتون سلامتی روز افزون عطا کنه . خوشحالم که حالشون خوبه
    این بیماریه که گفتید اسمش چیه؟ یک توضیح در موردش بدید پس. ضمن اینکه ان شالله خدا همه بنده گانش رو شفا بده.(همه مون بیماریم. یکی بدخیم تر یکی خوش خیم تر. به هرحال بیماریم.) 
    .
    اندازه فونت عالی. پرفکت. خدا خیرتون بده. :))
    پاسخ ** آوا ** :
    چی میخواد باشه جز کنسر ؟ انواع و اقسامش. یکی Aml مثل همونیکه گفتم عروسیه پسرشه یکی هم کولون مثل دوست زن عموم. یکی توده ی لگن مثل کیمیا که اولین جلسه ی  شیمی درمانیش انجام شد و یا مرضیه که مبتلا به کنسر تخمدان و رحم متاستاتیک که به معده و کولون زده و تحت درمان بی سرانجام...  یکی مثل فائزه لنفوما که فوت شد یکی مثل فرزانه تخمدان و لگن که کل روده هاش رو درگیر کرد و اونم فوت شد. یکی مثل مریم کنسر برست .... مثل خانم قائمی کبد.... پانکراس . مغز ....... کدومش رو توضیح بدم که شماها نشنیده باشین ....
    خدارو شکر که سایز کلمات مورد تاییدتون بوده برادر جان
    آره با همین فونت برو جلو :)
    پاسخ ** آوا ** :
    باشه باشه . انقدر واجب بوده و خبر نداشتم؟!:-)))) 

  • بئاتریس‍‍‍ــ ــ ـ
  • دعا برای بیمارها از مقدم‌ترین دعاهام هستند ...
    پاسخ ** آوا ** :
    تنت سلامت باشه جوون 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">