MeLoDiC

پست تصویری :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

پست تصویری

دوشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۴۱ ق.ظ

* عـزیزانی که خواهر کوچولوی من _ رها _ رو به خاطر دارن به گمونم این رو هم بیاد داشته باشن که عشق این مدل ژست ها ( البته اگه اسمش رو بشه ژست گذاشت . که نمیشه :دی ) بوده . این عکس هم رهاورد سفر ماه قبلم به شماله . محل عکس هم مربوط میشه به پارک سی سنگان - حد فاصل نور و نوشهر . به خواسته ی خودش این عکس رو مخصوص وبلاگم گرفتم . گفت بزار وبلاگت تا دوستات ببینن  :دی

* جـا کتابیم که در واقع بالاش قفسه ی کتابه و قسمت پایینیش میز کامپیوتر ! بک گراند ساده و سفیدی داشت که دائما تو ذوقم میزد . چند روز قبل برچسب خریدم و به اتفاق پریسا افتادیم به جونش . الان این طرح زیبا جایگزین بک گراند سفید شده و خیلی دوسش دارم . چند تایی عکس از عزیزام داشتم که اونارو هم در جاهای مختلفش قرار دادم تا هر بار که نگاهشون میکنم لذت دنیوی و اخروی نصیبم شه . 

* هـر کسی به طریقی محبت خودش رو نشون میده . این حیوون هم محبتش رو اینطور خرکی نشون میده . وقتی دلش تنگ میشه یورش میاره و میشینه روی سرم . اینجا چنگولاش تو سرم فرو میرفت هر کاری میکردم بلند نمی شد . در نهایت با بدبختی در حالیکه موهام به ناخنهاش گیر کرده بود از سرم جدا شد . تا یه ساعت هم بهم پشت کرده بود و باهام قهر بود که چرا از اوج به زیر آوردمش :) 

* و اما در نهایت این گل ِ زیبا :) چند روز قبل که بعد از شب کاری در خواب غفلت به سر می بردم وقتی چشم باز کردم این تک شاخه گل زیبا رو ، روی میزم دیدم . حس قشنگیه . فکر کنم بتونین درک کنین . اینکه بدونی کسی رو دارین که بیادت بوده . بله ! خواهر شوهر گرام به پاس قدردانی از پرستار ، بعد از عضویت در کمپین شاخه گلی برای پرستار زحمت کشیدن و سورپرایزم کردن . شاید باز هم یکی بیاد و بگه اگه کسی واسه من همچین چیزی میاورد من دق میکردم ( از ناچیز بودنش) . ولی باید بگم برعکس من بی نهایت ذوق کردم . چون علاوه بر نفس عمل که واقعا قابل تقدیر بود این شاخه گل من رو به یاد اولین گلی که هدیه گرفتم میندازه . الانم خشکش کردم و گذاشتم کنار تابلویی که پریسا برام درست کرد و هر بار که نگاهم بهش میخوره دو اتفاق زیبا توی ذهنم تداعی میشه . یادمون باشه که بی منت عشق بورزیم و برای دوست داشتنمون قیمت و فی تعیین نکنیم . محبت تنها چیزیه که هیچ کسی نمی تونه براش قیمت بزاره و بی شک وقتی نگاهی عاشق باشه و دستی به دلی گرم باشه تقدیم کردن یک شاخه گل می تونه قشنگترین هدیه باشه . 

+ دلم برای پست های تصویریم تنگ شده بود . این چند تا عکس هم با اسکرین شات از پیج اینستام گرفتم واسه همین کم کیفیت شدن . دیگه به بزرگواری خودتون ببخشین . 

  • دوشنبه ۹۵/۱۱/۱۸
  • ** آوا **

نظرات  (۵)

سلام اوای همیشه همراه
خوبی؟

ژست رها جان رو بسیار میپسندم و بخاطر حساسیت زیااااااااااااااااااااااد پدر و مادرم نشده ک من این مدلی عکس بگیرم اخر سرم ارزو ب دل میمونم (: اخه ب شدت میگن وسط جاده نرو یییییییهو ماشین میاد! یعنی ماشین یهو گازشو میگیره میاد

عکس این پرنده رو دقیقا همین شکلی نشون اون همکارت بده ک وسواس عملی داره.  (: یهو ب فکرم اومد اصلا (:

چقدرم این برچسب ها و ایده قشنگ بوده
خیلی  زیبا .


دست خواهرشوهر گرام درد نکنه ب خاطر این شاخه گل زیبا.
بنظر من تولد و مناسبت های این چنینی بسیار بسیار تبریکات و هدایا ب دل میشینه ، چون برای خوده من این مهمه ک طرف بیادم باشه.
من امسال هیچ کادوئی نداشتم اصلا ، ولی تبریکاتم بیشتر از پارسال بوده، اما برام این تبریکات بسیار مهم بوده از طرف دوستان و فامیل چون بیادم بودن
بنظر من هم این گل، و این کارش خیلی قشنگ بود

(:

+ عکساتم خیلی هم خوبن. (:
پاسخ ** آوا ** :
سلام عزیزم . کتایون این خیابون چون یه خیابون فرعی توی یه پارک جنگلی بود خطری تهدیدش نمی کرد ولی چند سال پیشا که عکس میذاشت تو یه خیابون شلوغ و پرتردد بود که اتفاقا چون بیشتر جوونها به اون مکانها گرایش دارن همه شون هم با سرعت می رونن . اونموقع من فریاد میزدم که بلند شو الان ماشین میاد میگفت تو عکست رو بگیر تا من بلند شم . تا مرض سکته می برد ما رو . :) 
همین تبریکات هم بسیار دلنشین هستن . انشالله خدا بیشترشون کنه :) 
اوهوم گل رو خیلی دوست داشتم . 
((-:  ژستشوو
(-: چه خوشگله اون عکس دومی...جا کتابیو میگم
پاسخ ** آوا ** :
بله منم حالا دیگه از جاکتابیم خوشم میاد :) 
عروس هلندی اگه باهاش خوب باشی خیلی مهربونه دوستم یکی داره فقط ما منو دوستم و خانمش خوبه و بازی میکنه!
پاسخ ** آوا ** :
عروس هلندیه من محشره . وقتی زل میزنه تو چشمام و تلاش میکنه باهام حرف بزنه خواستنی ترین عروس هلندیه جهان میشه . شدیدا هم مهربونه 
این پرنده رو خوب یادمه. اسمش چی بود؟ اسم قشنگی روش گذاشته بودینا. امان از حافظه ضعیف. 

پاسخ ** آوا ** :
چیکو ❤❤❤ چیکوی من :-))))

  • ♥ღஜ یزدان ♥ღஜ
  • سلام"
    بله دقیقا رها جان رو بخاطر داریم همیشه همراه ما بوده گرچه مدتیه بیخبریم ازش الهی هر کجا هست شاد و سلامت باشه و در زندگیش خوشبخت.....
    در مورد اون پرنده اره والا حق داره چکار به کارش داشتی اخه؟ طفلک هر 24 ساعت همش یه ساعت داره میبینتت اونوقت دلشو میشکونی؟؟ من باشم از خونه میزدم بیرون چقدر وفاداره حیوونکی.....
    در مورد گل  منم تحسینش میکنم و همینطور شما رو که اینهمه قدر دان و سپاسگزار هستی "
    گاهی قدر دانی از عملکرد مثبت دیگران شیرینتر از گام برداشتن بسمت خوبیهاست..
    الهی همیشه دلت خوش باشه و تنت سلامت...
    خدا قوت بخاطر کارهای خدا پسندانه ات...بای
    پاسخ ** آوا ** :
    سلام اقا یزدان. خوبین؟ خسته نباشید. 
    آره به خدا رها یه مدت بود ولی انقدر درگیره کار و مغازه ش و بخصوص درس بچه ش شده دیگه وقت سر خاروندن هم نداره . 
    اوهوم چیکو بیشتر از اینا حق داره ولی باور کنین داشت پوست سرم رو با ناخنهاش می کند  و چقدر دلم کباب میشه وقتی این حیوون بدون اینکه خودش بخواد اسیب میرسونه. در عوض وقتایی که میاد خودش رو می چسبونه بهم براش جبران میکنم. خب ناخنهاش خیلی تیزه ... 
    مرسی از حضورتون . شبتون ستاره بارون دلتون شاد 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">