MeLoDiC

معرفی فیلم :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

معرفی فیلم

جمعه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۰۵ ب.ظ

1 _ ( لالا لند  )...la la land . 2016 

کارگردان :  Damien Chazelle 

امتیاز فیلم : 8.8/10

 ژانر ! کاملا دلی . موزیکال . عاشقانه . کمدی . درام . تخیلی . هر ژانری که فکرش رو کنی . 

فیلمی که حتی تا آخرین ثانیه ش منتظر یک اتفاق متفاوتی ... 

اگه ندیدین حتما ببینید . 

توصیه ی آوا به مجردها . اگه تو انتخابتون شک و تردید دارین حتما تماشا کنین ، مطمئنا نکته ی مهمی واسه شما داره . به این حرف من حتی ذره ای شک نکنید . 

2 _ ( نفس نکش)  Don't Breathe . 2016

کارگردان : Fede Alvarez - 2016 

ژانر : ترسناک

امتیاز فلیم : ( 8/10) 

اگه دل تماشای فیلمهای خشن رو دارین فیلم قشنگیه که با دیدنش نمیگین وقتمون هدر رفت . 

  • جمعه ۹۵/۱۱/۱۵
  • ** آوا **

نظرات  (۶)

فیلم 2016؟ بعد اومده توی بازار؟ :| علم چقدر پیشرفت کرده. :)
من هنوز فیلم های خوب سال2015رو هم ندیدم. 

پاسخ ** آوا ** :
خب چیکار کنم !!! اومده دیگه :)))))))))))) 

سلام عزیزم

تشکر بابت معرفی فیلمت.

 

عزیزم روزت مبارک

اینترنت درست درمون نداشتم ک بیام برات کام بزارم.

پست های قبلتم خوندم

ولی جدیدا ها خاموش (:

ببخش منو

 

مجددا روزت رو تبریک میگم. تو ی پرستار، و استاد نمونه ای.

دوستت دارم عزیزم

پاسخ ** آوا ** :
سلام کتایون جان . خوبی ؟ خواهش میکنم . 
روز تو هم مبارک باشه بانوی زیبا :************** 
هر جور راحتی همونطور باش . دقیقا مثل خودمی . بیشتر خاموش دنبال میکنم . 
شما به من لطف داری عزیزم 
منم دوستت دارم . شدید 
  • ستاره عبدالمیری
  • سلام عزیزم من می رم فیلمها رو می گیرم بعد نظرم و برات می فرستم
    پاسخ ** آوا ** :
    سلام ستاره جان . خوشحال میشم بعد از دیدنش نظرت رو بگی . فکر کنم تو هم باهام هم عقیده شی . 
    حالا من برعکس به یه نتیجه گیری اصلا متفاوت با این نتیجه گیری شما از لالالند رسیدم و اصلا یه پیام دیگری ازش دریافت کردم :دی
    و هرچند که جذابیت فیلنامه اش در حد اون انتظار و اون شوقی که براش داشتم تا زودتر ببینمش، نبود -_-
    پاسخ ** آوا ** :
    موقعیتهای متفاوت باعث نتیجه گیریهای متفاوت میشه. شاید واسه مجردها به اون اندازه قابل درک نباشه که متاهلها بهش میرسن. توکاجان بی شک من چیزی رو میدونم که تو نمیدونی خخخخخ بوخودا . 
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • این هفته چندمین وبلاگیه که خوندم و لالا لند رو معرفی کردن. باید ببینمش
    پاسخ ** آوا ** :
    خب فیلم قشنگ رو باید معرفی کرد دیگه 😍😍😍
    مرسی بابت معرفی فیلما:) 
    پاسخ ** آوا ** :
    خواهش میکنم عزیزم. بعده مدتها دو تا فیلم قشنگ دیدم 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">