MeLoDiC

ما ز بالاییم و بالا می رویم ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

ما ز بالاییم و بالا می رویم ...

چهارشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۵، ۰۴:۰۲ ق.ظ

* اگه به من باشه مطمئنا " هرکول پوآرو " رو انتخاب میکنم . اون تیزبین و زرنگه . نمیشه سرش کلاه گذاشت . دیسیپلین خاصی داره . و از همه مهمتر اینکه براش فرق نمیکنه مجرم زن باشه یا مرد . قشنگ باشه یا زشت . هر کسی که باشه بی شک هرکول پوآرو پته ش رو میریزه رو آب . انتخاب من این مرد بلژیکیه . صد در صد ... !!! 

  • چهارشنبه ۹۵/۱۱/۰۶
  • ** آوا **

نظرات  (۷)

قربون خانم پرستار گلم. ارادت داریم خواهر❤️❤️🌹🌹
پاسخ ** آوا ** :
فدای تو خواهرجان :**************************
ایووول. پوآرو دوس دارم.
پاسخ ** آوا ** :
من ولی خودت رو دوست دارم عزیزمممممم ❤❤❤
من ولی انتخابم شرلوکه :دی
پاسخ ** آوا ** :
شرلوک رو دوست داشتم ولی شلخته بود و دائم الخمر. زیاد وقت شناس هم نبود. کلا صد چیز رو بهم میریخت تا به مقصد برسه. واسه ایران یه پوآرو نیازه تا بفهمه مجرم کیه اونم در سریع ترین زمان ممکن . بدون معطلی و خسارت 
  • ♥ღஜ یزدان ♥ღஜ
  • سلام اوا جان" بله درست میفرمائید نظرتونم برامون محترمه"
    اما من دلم میخواد یک رضا شاهی دیگه بیاد یخورده از اون اخمو تر و جدی تر"
    هر کسی رو بشونه سر جای خودش"
    اونوقت کشورمون بهشت خواهد شد..
    بد بحال کسانیکه خدمات اونها رو ندیدند یا شنیدند و بد بهشون تفهیم کردند..
    کجایی رضا شااااااااااااااااه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    اسمانا دلم از اختر و ماه تو گرفت
                                 اسمان دگری خواهم و ماه دگری..
    بابای
    پاسخ ** آوا ** :
    سلام آقا یزدان. خوبین، ؟ اگه میشد که بیاد که عالی بود. ملت قدرنشناس خودشون نخواستن. مشکل همینه که کسی شر جاش ننشسته متاسفانه. 
    موافقم...البته من سریالاشو ندیدم ولی خب دورادور ارادت داریم خدمتشون:)
    پاسخ ** آوا ** :
    خب باید ببینی تا علت انتخابم رو درک کنی 😊
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • انتخابت برای چی؟ 
    کارگاه خصوصی میخوای؟

    پاسخ ** آوا ** :
    تو جواب ستاره نوشتم برا چی
  • ستاره عبدالمیری
  • یکه این موضوع رو چرا نوشتی مگه سوال چی بود که هرکول پوارو رو انتخاب کردی هان
    ولی یک چیز بگم ادم خیلی با کلاس و با شخصیت خاصی بود
    بنظرت زنی پیدا میشه با مردی مثل اون کنار بیاد
    پاسخ ** آوا ** :
    سوالی در کار نبود . چند وقته مجدد برگشتم و سریالهای پوارو رو تماشا میکنم‌. مملکت ما الان یکی مثل اونو میخواد تا مجرم خیلی از اتفاقا شوم شناسایی شه. آگادا کریستی شخصیت نابی رو خلق کرد. کاش تو کشورمون هم یک هرکول پوآروی ایرانی واقعی داشتیم شاید اونوثت مجرمها انقدر راحت گناه رو به گردن دیگری نمینداختن. 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">