MeLoDiC

فریادی که به اوج نرسیده خاموش شد و آتشی که هنوز می سوزاند :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

* غم مظلومیت دلاور مردانی که زیر کوهی آوار شده از آهن مدفون شدن بقدری عظیمه و دلخراش که زبانم قاصره از بیان حدت و شدت این درد ....

و آتشی که هنوز میسوزاند ... هم جسم تو را و هم قلب مرا ... لعنت به این آتش جهل و نادانی و لعنت به این سی دی ماه سیاه دل که عزیزانتان را سیاه پوش کرد ....

# دی ماهی که دو شب یلدا داشت ... یکی اول و یکی آخر ... یلدای اول سرخ رو و دلچسب .... یلدای آخر سرخ رو و دل سوز .... لعنت به این یلداهای پر دردی که دل می سوزاند. 

# از رنجی که می بریم ...

  • شنبه ۹۵/۱۱/۰۲
  • ** آوا **

نظرات  (۵)

باز وبلاگتو گم کرده بودم .باز پیدا کردم//
پاسخ ** آوا ** :
من رو که گم نکرده بودی دختر جون . میگفتی آدرس رو برات می فرستادم . 
  • ♥ღஜ یزدان ♥ღஜ
  • سلام اوای عزیز
    دقیقا درست میفرمائید" این افراد شیرمردانی هستند که همیشه اماده باش در خدمت گذاری مردم حاضرن" اما تا بوده همین بوده که خدمات اینگونه افراد یا دیده نمیشه و یا کمتر دیده میشه"..امیدوارم تلنگری باشه که مسئولین بیدارتر بشن بفهمن مردم ارامش و اسایش میخوان" نه جواب خشک و خالی"
    اکثر مردم یاد گرفتند فقط وعده وعید میدن به مردم انشالله درست میشه" به یاری خدا حل میشه" هدفمون پیشبرد اهداف مثبت هست...و......و.... پس کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    نه فقط اتش نشانها بلکه کسانی هستند که شغل خود شما رو دارن"نه اینکه نگاه مسئولین نوشی برایشان نیستند چه بسا گاهی نیش هم میشوند..
    امیدوارم یکمی بفکر اخرت خودشونم باشن" همینطور هم باور کنند بذری که میکارند نتیجه شو بچه های خودشون باید برداشت کنن نه دیگران...
    مرسی اوا جان موفق باشی.. و سلامت....
    بابای
    پاسخ ** آوا ** :
    سلام آقا یزدان . خوبین ؟ 
    مسئولین همیشه در همچین مواقعی چیزهای دیگه رو مطرح میکنن تا ذهنها به اون سمت کشیده شه . امشب وقتی اخبار در مورد ب ا ب ک ز ن ج ا ن ی و اتهاماتش میگفت دلم میخواست تلویزون رو خرد کنم . وقتی یادم میاد که این بشر چطور تونسته این همه پول و ثروت رو بالا بکشه که بی شک یار و شریک زیادی داشته که بی شک خیلی ها رشوه گرفتن تا دم نزنن و ....... همه و همه که به خاطرم میومد دوباره از خودم بیزار میشدم که اینجا تو این هوا نفس میکشم و زنده م . از ماست که بر ماست . اگر مسئولین به واقع قانون گزار بودن و قانون هاشون رو صرفا برای قشر مظلوم جامعه اعمال نمی کردن شاید این شبهای سرد زمستون اون عزیزان حداقل اگه باز کنار خونواده هاشون نبودن حداقل با دل خوش در کنار همکاراشون تو ایستگاه ها می نشستن و دعا میکردن که ایکاش آژیر آماده باش به صدا در نیاد . یا دلشون خوش بود به اینکه اگه اتفاقی بیفته انقدر دلشون به امکاناتشون گرم هست که فقط به خدا توکل کنن و برن به دل خطر و با توکل به خدا و امکانات به روز و کاملشون موفق از ماموریت برگردن . از ماست که بر ماست . حالا بیان بگن گناهه مردمه گناهه کسبه ست گناه شهرداری گناهه .... اینها دیگه فایده ای نداره . 
    بقول آقای میری " اعمالمون باید قرآنی باشه نه حرفامون " جامعه شده فقط حرف . فقط ادعا . فقط فیلم بازی کردن و مهر داغ به پیشونی زدن تا درصد تقوا و ایمان رو به صد برسونن . کدوم بذر . آقا زاده ها که به دیپلم نرسیده راه فرنگ رو در پیش میگیرن و .... هی باید با سیلی صورتمون رو سرخ کنیم . کشورمون رو به گند کشیدن . 
  • ستاره عبدالمیری
  • واقعا ناراحت کننده است
    امکانات ابتدایی ما خودنمایی بعضی ها برای حل بحران ووووو
    کاش یکم دلمون برای اون پسرها پدرها که بخاطر نجات امثال ما زیر اونهمه سنگ و اهن موندن
    خدا روحشون رو غریق رحمت کنه خدا کنه زودتر جسدهای این عزیزان از دست رفته پیدا شه
    پاسخ ** آوا ** :
    جامعه ی ما متاسفانه عادت کرده که وا مصبتا سر بده اونم بابت اتفاقهایی که سالهای دوووووووووووووور افتاده و الان فقط ذکرشون میکنیم . وا مصیبتای اصلی برای جامعه ی فعلی ماست . غارتگرا تو روز روشن چپاول میکنن و همه می دونیم و می شنویم ولی هیچ کاری از پیش نمی بریم . امکانات ابتدایی ما درد الیمی ست . امروزه دنبال مقصرن . این دنبال مقصر بودن دقیقا مثل این می مونه که هر کسی برای تبرعه ی خودش گناه رو تقصیره دیگری بندازه . و هر تلاشی که به قول خودشون برای حل این مشکل کنن ( البته عمرا ) ... هیچ وقت اون نفسهای گرم به اون تنهای سوخته برنیمگرده . هرگز زنگ خونه ای به صدا در نمیاد که پشت در قد رعنای اون جوونها خودنمایی کنه . هرگز بچه ای آغوش گرم پدری رو دوباره و دوباره تجربه نمیکنه .... اینا خیلی دردن . اون صاحبان مغازه ها که با سماجتشون برای تخلیه ی ساختمون درنگ کردن اگه مرد باشن برای همه ی عمر باید با وجدانشون بجنگن . چه بابت سهل انگاری که از قبل بابت ایمن سازی اون بنا داشتن و چه برای خودخواهی که باعث شد اون همه جوون اونجا مدفون شن . وا مصیبتا رو باید این روزها سر داد . این روزهای پر از غم که هر کدوممون به نحوی در این اتفاق نقش داریم . کاش از خواب بیدار شن . هر چند کسی که خودش رو به خواب زده عمرا با این چیزها بیدار شه . 
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • مصیبت بود، مصیبتی عظیم:(
    پاسخ ** آوا ** :
    یه وقتی که سر ماجرایی می خندم یهویی دلم میگیره . این بلاتکلیفی زجرآوره . بیچاره خونواده هاشون . چجوری تحمل می کنن .... 
  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
  • [گـــریه :(( 😢]
    پاسخ ** آوا ** :
    :-( 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">