MeLoDiC

مهمون های عزیز دارم :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

مهمون های عزیز دارم

سه شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۵، ۰۴:۴۰ ب.ظ

* بابا و مامان اومدن سمت ما . مامان بمحض رسیدن گفت وای چشام درد میکنه. امروز بابات منو مسئول خوندن تابلوهای مسیر کرد تا آدرس رو اشتباه نریم. یعنی زورگوتر از بابای من از این لحاظها باز خودشه . بهش میگم باباجون چرا مامان رو اذیت کردی؟ میگه لپت رو بیار جلو ماچش کنم. :-))) 

* بعد از ظهرهایی که شبش شیفتم یه ساعتی وقتی دارم تا یه چرتی بزنم و بعد حرکت کنم سمت محل کار. امروز باباجون به فاصله ی یه متر بالای سر من دراز کشیده بود و فرت و فرت با گوشیش ور میرفت . تایپ گوشیش هم با صدا . هی سرم رو بلند کردم تا بهش بگم حداقل سایلنت کن اون بیلبیلک رو ولی خب وقتی تلاشش رو برای تایپ دیدم دلم نیومد :-))) 

عاشق جفتشونم. خدا بهشون سلامتی بده ... 

+ امشب میرن خونه ی دایجون فردا دوباره برمیگردن پیش من . 

  • سه شنبه ۹۵/۱۰/۲۸
  • ** آوا **

نظرات  (۴)

  • قاسم صفایی نژاد
  • خدا سایه پدر و مادرتون رو سرتون نگه داره
    پاسخ ** آوا ** :
    ممنونم. همینطور عزیزان شما 
    سلام. چشمت روشن عزیزم. خدا حفظشون کنه. وای از تایپ گوشی میگفتی خنده ام گرفته بود. آخه تصورم از باباها اینه که کلا مخالف گوشی ان.چه بابای دوست داشتنی ای. خدا عمر طولانی و با عزت بهشون بده. همینطور مامان. ... شکلک هم که نداری بوست کنم خواهر. بوس بوس بوووس
    پاسخ ** آوا ** :
    سلام روشنای عزیزم. اتفاقا بابای من خیلی به روزه 😎😎😎 مامانم بخواد نخواد با دوره کردن دخترا و نوه ها به روز میشه . ممنون عزیزم. همینطور خدا عزیزان شما رو براتون حفظ کنه. صد بوسه به ازای هر بوسه ت . عزیزی شما 
  • ستاره عبدالمیری
  • خدا برات حفظشون کنه و سایه شون بالای سرت
    پاسخ ** آوا ** :
    مرسی عزیزم‌ خدا عزیزان شمارو حفظ کنه و روح درگذشتگانتون شاد 
    چ پدر و مادر بامزه ای . خدا حفظشون کنه .
    پاسخ ** آوا ** :
    خدا عزیزان شما رو براتون حفظ کنه . پدر و مادرها کلا موجودات نازنینی هستن 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">