MeLoDiC

سفر به شمال ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

سفر به شمال ...

يكشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۵، ۰۴:۴۶ ب.ظ

* جمعه عصر بلیط داشتم برای سفر یه هفته ای به شمال. هفت و نیم صبح از بخش خارج شدم و بمحض نشستن تو سرویس گوشیمو چک کردم که دیدم چهار تماس ناشناس دارم. یه حسی گفت این شماره ها از ترمیناله. تماس گرفتم کاشف بعمل اومد اتوبوسه عصر (از جاده رشت) کنسل شده و باید خودمو هر چه زودتر به ترمینال برسونم تا به حرکت ده و نیم برسم. آدم وقتی عجله داره هزار اتفاق غیرممکن ممکن میشه تا فقط حرص ِت رو در بیارن ... اولش کفری شده بودم ولی بعد زدم به بی خیالی و گفتم فوق فوقش سواری میشینم میرم. خلاصه که هر چی کائنات و فلک دست به دست دادن تا من بموقع نرسم نشد که نشد و بنده راس ساعت ده و نیم رو صندلی شونزده نشسته و در حال بابای کردن با باباحاجی و خواهرشوهر و پارسا بودم :-) 

این همه نوشتم که بگم بنده حالا در جوار خونواده و عزیزانم هستم بامید خدا پنجشنبه برمیگردم . الان و در همین لحظه تو آموزشگاه موسیقی نشستم . گوش راستم به آواز پسره جوون گوش میده و گوش چپم به نوای دلنشین ویلون یاس :-) واقعا موسیقی روحه زندگیه . 

  • يكشنبه ۹۵/۱۰/۱۹
  • ** آوا **

نظرات  (۷)

سلام عزیزم. خوش بگذره در کنار خانواده. 
پاسخ ** آوا ** :
سلام روشنای عزیزم . قربون تو . 
آخ گفتی وقتی ادم عجله داشته باشه ، زمان مثل سرعت نور میگذره . امیدوارم یاس قشنگ رو روزی تو ارکسترهای ملی و بین المللی ببینیم:) منم همیشه دلم میخواست موسیقی یاد بگیرم و هنوزم یاد بگیرم ولی نشد..
پاسخ ** آوا ** :
اگه بدونی اون روز چقدر به اعصابم فشار اومد !!!! البته اخرش به موقع خودم رو رسوندم ولی مردم تا رسیدم :)))) 
عزیزم موسیقی رو باید پرورش . دست به کار شو تا مثل من به چه کنم چه کنم نیفتی . 
به سلامتی عزیزدلم
پاسخ ** آوا ** :
سلامت باشی خواهر جان :***********
لذذذذذت وافر ببری ازین یک هفته‌ات ^_______^ 
اصن کــــــــــــــــــــش بیاد برات :)
پاسخ ** آوا ** :
لذت وافر بردیم بسی :)
ولی لامذهب کش نیومد در عوض خیلی زود تموم شد مخصوصا که آبجی بزرگه برامون روز شمار معکوس بود و هی بهم گوشزد میکرد وای فقط چهار روز دیگه سه روز دیگه دو روز دیگه اه فردا میخوای بری ؟؟! از همون روز دوم کوفتم کرد :))))))))

 

سلام اوا جان

چشمت روشن.

ان شالله همیشه خوش باشی

  و از گذر لحظه هات لذت ببری.

 

یاس عزیزم رو ببوس.

 

+دلم برای ویلن تنگ شده...........................................................

پاسخ ** آوا ** :
سلام کتایون جان . قلبت روشن خانمی . 
یاس رو بوسیدم حسابی . البته الان که کنارم نیست باز دلم لپ هاش رو میخواد تا غرق بوسه ش کنم . 
ویلون ! خب دست به کار شو دخترجون 
  • ستاره عبدالمیری
  • سلام 
    همیشه به خوشی باشی 
    وکنار خانواده ات خوشبخت و موفق باشی
    پاسخ ** آوا ** :
    سلام دوست عزیز . ممنون از لطف شما . سلامت باشین 
    موسیقی هاتون رو که میشنوید یا کار میکنید و زیباست ضبط کنید  بذارید اینجا ماهم بشنویم
    پاسخ ** آوا ** :
    تو اینستام گذاشتم ولی برای وبلاگ کمی تنبل شدم 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">