MeLoDiC

در وصف حال و روز وبلاگم :) :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

در وصف حال و روز وبلاگم :)

يكشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۰۷ ق.ظ

* چـقدر خوبه که بیان خودش نظراتُ از صافی رد می کنه و به دو قسمت نظرات و هرزنامه تقسیم میکنه و اون هرزنامه ها رو هم از جلوی دیدگان برمیداره و یه وری می ندازه تا اگه خودمون خواستیم بریم سراغش :) 

بعده مدتها یه نگاهی به خلاصه ی آمار وبلاگم انداختم که با رویت عدد " نمایشهای امروز" چشمام گرد شد ! یعنی این است هنر هرزنامه ها ؟ 5209 بار ؟ 

** مـیخوام یه اعترافی کنم ! من تو اینستاگرامم از هر قشری فالوور دارم . از فامیل و دوست و آشنا گرفته تا غریبه . از زن و مرد گرفته تا بچه و ... ! ولی مودب ترین هاشون دوستان وبلاگیم هستن و من به بودن اونها ( شماها) افتخار میکنم . پس بهم حق بدین که همیشه بگم وبلاگ یه چیزه دیگه ست . اصلا بزاریم یه سریا بگن آدمهایی که تو وبلاگ می نویسن نقاب به چهره شونه . یا خوده واقعیشون نیستن . که دروغ میگن و خوده واقعیشونُ پشت نوشته هاشون پنهون کردن.  اصلا به اونا چه . خودمون که می دونیم کی هستیم . هوم ؟ 

  • يكشنبه ۹۵/۱۰/۱۲
  • ** آوا **

نظرات  (۶)

خعلی چاکریییییییییم
پاسخ ** آوا ** :
فدایی داری عزیزمممممممم
هووم..یعنی بازم سلام. یعنی آره درسته. اون هووووم آخرت منو کشته آخه تیکه کلام خودمه. 
پاسخ ** آوا ** :
بازم سلام به روی ماهت . 
خخخخ واقعا ؟ نمی دونستم . 
واقعا هم پاک ترین فضای مجازی وبلاگه
پاسخ ** آوا ** :
البته پاک ترینش . نه استریلیزه ش :) ولی باز این هم غنیمته 
سلام اوا جان
خوبی؟
من ک جز این وبلاگ هیچ فضای مجازی ندارم ک توش فعالیت کنم
حتی تلگرام (:

و همیشه توو پست های وبلاگمم نوشتم ک "همیشه خود واقعیم بودم بی هیچ نقش و نقاشی"

و کلا دوستان کمی هم دارم توو وبلاگ
چون اهل وبگردی نبودم
و همه ی این عزیزان رو کاملا میشناسم و حتی باهاشون در ارتباطم

متاسفانه بعضی از ادم ها از بس بی ظرفیت هستن ک دلشون میخاد فقط ی فضا اشغال کنن و وقتشون بگذره.
ازا ینکه باز هم در این مورد هم منُ توئه جوزای اصیل تفاهم داریم بسی خوشحالم ((((((((((:

بزن قدش
پاسخ ** آوا ** :
سلام کتایون جان . 
شکر خدا خوبم . کار خوبی کردی که خودت رو به باقی برنامه ها آلوده نکردی . منم دقیقا همینطورم . شَتَرَق . زدم قدش :)))
  • ستاره عبدالمیری
  • سلام خوبی منم فقط از فضای مجازی همین وبلاگ رو دارم
    پاسخ ** آوا ** :
    سلام ستاره جان . پس تو وضعت از خیلی ها خیلی بهتره 
    همین هست که من هیچ وقت سمت اینستا و دیگر فضاهای مجازی نمیرما! همین وبلاگ خودمون بهترین مکان ممکن بوده و هست. به صد و یک دلیل! :)
    .
    یک نکته هم اضافه کنم؟
     صدای o با کلمه ربط رو (ro) فرق میکنه. نظراتُ اشتباهه، نظرات رو صحیح تر به نظر میرسه.
    خود هم آخرش "ه" نمیخواد. خوده واقعیشون نیستم مثلا. 
    (یکی نیست بگه کامنتت رو بده، چکار به این چیزا داری؟ :دی)
    پاسخ ** آوا ** :
    شما کار بسیار خوبی میکنید 😂😂😂
     آقا من بیام بگم بیجا نمودم گفتم" سر سوزن " حله؟؟؟ :-))))) 
    من اونجور که میخونم می نویسم. نوشتن رو به جای را واسم سخته. وگرنه باید بنویسم نظرات را 😎😎 که خب برای من نوشتن جملات کتابی سنگینه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">