MeLoDiC

دو خط موازی ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

دو خط موازی ...

جمعه, ۱۰ دی ۱۳۹۵، ۰۲:۴۳ ق.ظ

با اینا زندگیمُ سر می کنم :) با اینا حالمُ بهتر می کنم :دی 

* یـه جورایی رو به بهبودم ! خدارو هزاران مرتبه شکر . واقعا هیچ چیزی بهتر از سلامتی نیست . صبح وقتی روی پُل عابر ایستادم و هوای پاکُ به ریه هام فرستادم با اینکه باز از سرمای هوا تحریک شدم و پشت هم سرفه میکردم با همه ی اینها خدا رو شکر کردم بابت این صبح زیبا و پاک . 

خلاصه بعد از سه مرتبه ویزیت شدن تکلیف من با داروهام مشخص شد . حساسیت های داروییم شناخته شد و رفتیم که داشته باشیم مسیری به سمت درمانُ ! ولی واقعیت این ِ که خیلی عذاب کشیدم . خیلی زیاد . 

سفکسیم خر است ! خیلی هم خر است ! این جمله رو باید روزی هزار بار بنویسم تا هیچ وقت یادم نره که میزان خر بودن سفکسیم در چه حده :(((( 

** یـادمه بابابزرگم ( پدر ِ مامانم ) وقتی فوت شدن من کلاس سوم راهنمایی بودم . اونموقع داییجونم ( خدا رحمتش کنه ) دانشجوی یه شهر دور بود و وقتی خبر فوت پدرشُ شنید تقریبا 24 ساعت طول کشید تا خودشُ به شهرمون برسونه . هم خوابگاهیاش با یکی دیگه از دایی هام تماس گرفته بودن که دیشب که داداشتون جریان فوت ِ پدرشُ شنید تا صبح پلک رو هم نذاشت و وقتی صبح دیدیمش شوکه شدیم . تمام ِ موهای شقیقه ش سفید شده بود . تماس گرفته بودن تا بگن هوای داداشتونُ داشته باشین چون فکرش خیلی درگیر شده ... 

حالا چرا اینُ گفتم ؟! سفید شدن ِ مو می تونه جنبه ی ارثی داشته باشه . می تونه به رژیم غذایی مربوط باشه . میتونیم به خیلی عوامل دیگه هم ربطش داد. مثل سختی ِ زندگی . غم و غصه . نور و .... ولی هیچکدوم اینها به اندازه ی فکر مغشوش انقدر هنر ندارن که یک شبه تعداد خیلی زیادی از موها رو سفید کنن . 

همکارام اکثرا نمی تونن با رد پای ِ بالا رفتن سن بر روی چهره هاشون کنار بیان . بوتاکس پیش پا افتاده ترین پاک کننده ی تلقینی واسه این رد هاست . وسط ابروهام یه خط عمیق افتاده . بهم خیلی پیشنهاد شد که منم برای اولین بار امتحانش کنم ولی قبول نکردم . فکر نکنم هیچ زمانی هم امتحانش کنم . این ردها واقعیت زندگی ِ . واقعیتی به نام گذر عمر . اما در رابطه با سفیدی مو با خودم لج کردم . خدا نکنه آدم دلش بشکنه . 

 + قبل از هر چیز اذعان می دارم که ادامه ی پست به من مربوط نمیشه بلکه مربوط به یکی از عزیزان ِ دلمه :) . اینم واسه پیشگیری از سوء تفاهم دوستان ِ عجول بنده گفتم ! چون تجربه بهم نشون داده که ماشالله دوستان ِ عجول ِ بنده کم هم نیستن :دی 

*** اولین روز از دی ماه وقتی از بیمارستان به سمت خونه برمیگشتم ، وقتی تو تب می سوختم و با همه ی وجود می لرزیدم با شنیدن صدای گوشیم و رویت تصویر بالا لبخندی عمیق روی لبم نشست .

 برای دیدن متن گفتگو کلیک کنید :)))) 

بله ! و این چنین شد که ما اکنون دلمان قیلی ویلی می رود برای روشن شدن دیدگانمان به جمال زیباروی این دونه ی ارزن :)))) 

امروز هم دقیقا مصادف شده با اولین سال یکی شدنشون :) یاس هنوز خبر نداره ! مطمئنم وقتی بفهمه از ذوق اشکاش جاری شه . از بس که عاشق عمه ح جیمی خودش  ِ ! 

  • جمعه ۹۵/۱۰/۱۰
  • ** آوا **

نظرات  (۱۲)

اولش فکر کردم بی بی چک مال خودته خخخخخخخخخ
پاسخ ** آوا ** :
خوبه حالا همون اولش نوشتم به بیراهه نرید :)))))))))
موافقم خواهر. سفکسیم بدجور خر است. بدجوووور. منم تا چند وقت پیش میخوردم و با مصیبت خوب شدم. در کنارش آلرژی به هوای آلوده بیچاره ام کرده بود. آخرش سرفه حساسیتیم با شربت زادتین خوب شد. یعنی بگم... هر چی سفکسیم خر است در عوض تا بخوای زادتین ماااه است. الهی همیشه سلامت باشی.
پاسخ ** آوا ** :
وای نگوووووووووووووووو . دوباره یادم اومد چه عذابی کشیدم . 
زادیتن . داروی اصلیه یاس  خانوم منه  ! 

حتما عزیزم، حتما دعا میکنم

از ته ته ته دلم.

 

قربونت برم

پاسخ ** آوا ** :
فدای تو :**************
خدا سلامتی بده من هنوزم معتقدم همه بیماریهای جسمی منشا روحی داره هرچی ادم از لحاظ روحی ضعیف تر بشه ویروسها راحت تر عمل میکنن یاس و باباش ببینی زود خوب میشی
پاسخ ** آوا ** :
سلام عزیزم . ایکاش همینطور باشه . ولی مشکل اینجاست که ریه م داره ریپ میزنه . ربطی به ویروس نداره . آلودگی ِ هوا بیداد می کنه . 
ان شاءالله سلامتی کامل...
موهای منم سفیدن... :(

پاسخ ** آوا ** :
قربانت :) 
مو سفید باشه خیلی هم خوبه . مگه نه ؟؟؟ من اگه تا حالا دنبال رنگ کردن موهام بودم حالا زیاد تمایلی به این کار ندارم . البته اگه خواهر ِ آرایشگرم گیر نده که بیا برات یه رنگ ترکیبی خوشگل بزارم و منم نفهممُ وسوسه شم .

سلام اوا جان

حالا خوبه قبلش توضیحات کاملُ دادی ک من اییییییین شکلی ذوق مرگ شدم

گفتم وای نهههههههه

بعد از دیدن عکس، حالا چت گفتگو رو زدم و بعدش توضیح قبل عکس رو خوندم

 

و با این تیکه ک سفکسیم خر است ب طرح وحشتناکی موافقم عزیزم

سفکسیم + مترونیدازول بیشعور

 

 

الان بهتری ان شالله؟؟؟؟؟

پاسخ ** آوا ** :
سلام کتایون عزیزم . خوبی ؟ اره بخدا . یکی از اون دوستان عجول تو بودی :)))))))))) وای سفکسیم ... نگو نگوووووووووووو 
کتایون ؟ از تهه دل دعا کن زودتر خوب شم . می ترسم کم بیارم . 

یک نکته انحرافی هم بگم؟ من باب غلط املایی! :)
هرجای جمله که به حرف e ختم بشه. اگر e آخر جمله باشه و معنای هست بده به صورت "ه" نوشته میشه. نه کسره. مثلا "این ردها واقعیت زندگی ِ " باید نوشته بشه "زندگیه"
و این "از بس که عاشق عمه ح جیمی خودش  ِ ! " خودشه درست تره :)

پاسخ ** آوا ** :
عجب !!! چه خوب . ممنون از توضیحاتتون . :)))))))))))
بله شما درست میگی ( ِ) در واقع اعراب  محسوب میشه برای شکل دادن مضاف و مضاف الیه . موصوف و صفت یا اسمهای مشتق . ممنون از توضیحات ِ شما . 
با اینا زندگی رو سر کردن خیلی سخته. امیدوارم اخرش حالتون رو بهتر و بهتر کنه و به زودی سال م وسلامت باشید به امید خدا :))
.
دائی و پدر بزرگ تون رو ان شالله خدا مورد رحمت خاص خودش قرار بده. روحشون شاد.


پاسخ ** آوا ** :
خیلی خیلی خیلی . مخصوصا که به محض آلودگی مجدد هوا بفهمی هر چه رِشتی پنبه شده :((((((( 
خدا همه ی رفتگانُ بیامرزه . 
  • ستاره عبدالمیری
  • راستی دوست خوبم انشاالله بهتر و بهتر شیو راستی یاسی رو میبینی 
    پاسخ ** آوا ** :
    ممنون از دعای شما . به امید خدا به سمت بهبودی ام . 
    و اگه خدا بخواد دیدار هم میسر میشه. البته در حال ِ حاضر به لطف ایمو همدیگه رو دورادور می بینیم . ولی این کجا و دیدن از نزدیک کجا :) 
  • ستاره عبدالمیری
  • سلام اخی چقدر قشنگه من خانمای باردار رو دوست دارم چون یک زیبایی خاصی تو صورتشون موج می زنه 
    انگار تمام قدرت الهی توی وجودشون به تکاپو افتاده که یکبار دیگه یکی از معجزه هاش و به ما نشون بده 
    و بگه باز هم من همان قدرت لایتناهی هستم فقط به من تکیه کنید و از من بخواهید 
    خیلی قشنگه تمام وجودم با دیدن این عکس به سمت خدا کشیده شد 
    پاسخ ** آوا ** :
    اره منم خانم باردار رو ببینم همین افکار میاد تو ذهنم و چقدر لذت بخشه ... انشالله خدا این حس زیبا رو نصیب تمام ِ خانمهای عزیز مزدوج کنه . 
    وای عزیزم مبارک باشه ،خدا رحمت کنه پدربزرگ و مادربزرگت رو عزیزم ،خدا رو شکر که بهتری آوا جان واقعا هیچی جای سلامتی رو نمیتونه بگیره انشالله همیشه تنت سالم باشه خانم گل
    پاسخ ** آوا ** :
    مبارک صاحباش :))))))))) 
    خدا تمامی رفتگانُ بیامرزه . 
    شکر خدا خیلی بهترم . 
    شبیه قرص فیل کشن که این قرصا :| لذا خدا در درجه اول صبر بهت بده :دی بعدشم زودی سلامتی:)*

    آخی نی نی دارین پس شماها هم ^___^
    این روزها خیلی جاها صحبتشه! یه جا اسمش جوجه بود، یه جا لوبیا، یه جا هم اکور پکور و اینجا هم ارزن :))))

    پاسخ ** آوا ** :
    وای دقیقا . احتمالا منم همون فیل محسوب میشم :))))))))))) 
    خداییش یکیشون قرار بود شیاف باشه ولی دقیقه ی نود تولید کننده دو سرشُ گرد کرد و در قالب قرص رهاش کرد . هر بار میخوابم بخورم کلی تمرکز میکنم که طولی بره تو مری :))))))))))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">