MeLoDiC

دوای درد بی درمان کجایی ؟! :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

دوای درد بی درمان کجایی ؟!

دوشنبه, ۶ دی ۱۳۹۵، ۰۲:۰۲ ق.ظ

* امروز ( روزی که گذشت) بعد از گذشت دو سه روزی که از هرگونه تماس صوتی & تصویری با مامان اجتناب می ورزیدم ( عجب فعلی :دی ) دل به دریا میزنم و با مامان تماس میگیرم . با ذوق زیادی تماسمُ جواب میده . با شنیدن اولین کلام گوش خراشم ، می فهمم که پشت تلفن وا میره . " وااااای صدات " !

میگم مامان " صدا رو بی خیال . خوب میشه ... "

تا آخره تماسمون یه خط در میون هر چه درد و بلاست به جون خودش میخره و من هر بار تاکید میکنم که " ع ِ ! مامان این چه حرفیه . خدا نکنه " ... 

+ چرا وقتایی که آدم مریض میشه دلش بیشتر از هر زمانی مادرشُ میخواد ؟ اصلا ببینم شما هم همینطورین یا من غیره طبیعی هستم ؟؟؟ :( 

+ برای اولین بار توی تاریخ ِ کاریم رفتم استعلاجی :) هرچند هنوز رو به راه نشدم ولی خب باز هم خوب بود . 

  • دوشنبه ۹۵/۱۰/۰۶
  • ** آوا **

نظرات  (۶)

سلام آوا جان الان بهتری؟

خدا بنده عزیزم انشاالله بهتر بشی بانو

پاسخ ** آوا ** :
سلام عزیزم . 
کمی تا قسمتی بهترم :)
فدای همه ی مامانت.اجی زود خوب شو و باز شوخ و شاد باش
پاسخ ** آوا ** :
واقعا مادرها فرشته های زمینی هستن . 
در دوران پیش از نقاهت به سر می برم عزیزم :) 

لطفا

لطفا خواهشا هیچ داروی ارامبخشی نخور گلم

همشون

از الپرازولام، و فلوکسین تا دیاز! همشون عوراض جدی دارن

ک عزیزم تو استادی

 

لطفا ب جاش گل گاو زبون بخور

ی لیوان شیر قبل خواب

ی مدت جعبه داروهام پر بود از سیتالوپرامُ الپرازولام، ک دیدم این خودمم دارم ب خودم ظلم میکنم!

وقتی میتونم خودم خوب باشم.

عزیز دلم، خوب باش

خوب

باشه؟

پاسخ ** آوا ** :
کتایون عزیزم دو تا خوردم . فقط دو تا ! ولی جالبش این ِ که اثرشون اندازه ی دو ساعت هم نبود . بعد از اون انداختمشون کنار و بیشتر سعی کردن با تمرین تنفسی و تمرکز روی نفسهام آروم شم و بخوابم که تقریبا به جواب رسیدم . 

  • ستاره عبدالمیری
  • سلام خوشحالم که مادرت رو داری و خدا برات حفظش کنه 
    اره منم وقتی مریض میشم فقط دلم مامانم رو می خوام ولی چه میشه کرد نیست دیگه خدا تمام اسیران خاک رو رحمت کنه
    پاسخ ** آوا ** :
    سلام عزیزم . 
    خدا مادرتونُ بیامرزه . خیلی از دوستان هستن که متاسفانه از داشتن مادر محرومن . امیدوارم که مادرهای عزیزشون در ارامش ابدی باشن و از شادی اونها سعادت و نیک بختی هم به زندگی فرزندانشون تراوش کنه . 

    چون مهربونن و هر محبتی میکنن مطمئنیم از ته دله...
    پاسخ ** آوا ** :
    آره بخدا . بدون هیچ منتی ! 
    خدا پدر و مادرتون رو براتون حفظ کنه
    پاسخ ** آوا ** :
    ممنون از شما :)
    الهی آمیــــــــــن ... به امید سلامتی تمامی پدر و مادرها 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">