MeLoDiC

تقدیم با عشق .. :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

تقدیم با عشق ..

چهارشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۵، ۰۵:۱۴ ب.ظ

* گلفروش قبل از اینکه گلُ به مرد بده پرسید " برای کی میخوای" . گفت "برای عشقم" . گلفروش گل مزین شده رو به مرد داد و همزمان گفت " کارت مناسبتی هم داریم . میخواین براتون بزارم؟" مرد گفت " نه ، من برای بیان دوست داشتنم نیاز به کارت ندارم. خودم حرفمُ میزنم" ...

کمی بعد وقتی نگاهش به نگاه معشوق افتاد ، وقتی تو نگاهه هم غرق شدن ... گلُ به سمتش گرفت و گفت " تقدیم با عشق " 

+ هیچوقت از بیان حستون نترسید . شاید اون موقعیت اولین و آخرین موقعیت زندگیتون باشه 

  • چهارشنبه ۹۵/۰۷/۲۸
  • ** آوا **

نظرات  (۳)

عزیزم

همیشه میگم ک این لحظه، این ساعت رو باید غنیمت دونست و قدر این لحظه ای ک یکی رو ب رومون با همه ی مشکلات ایستادگی کرده و میگه "دوستت دارم" ، "عاشقتم"

قدر بدونیم

حتی اگر جوابی نمیدیم

ولی برای این احساس ها ارزش قائل باشیم

مخصوصا در این عصر ، ک همه اشتباه گرفتن عشق و هوس رو

عشق؟

چ واژه ی غریبی ..................

 

+ممنونم از پست کوتاه و قشنگت عزیزم

پاسخ ** آوا ** :
بله عزیزم همینطوره 
این صرفا یک پست نبود . یک حال خوشی بود که انشالله نصیب همه بشه :) 
سلاااااااااااام تقدیم با عشق√
پاسخ ** آوا ** :
فدایی داری آبجی :))))))) البته تعارفه هااااااااااااا 
ولی خب دوستت دارم :**************
خوش به حال معشوقه :دی
پاسخ ** آوا ** :
:) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">