MeLoDiC

معرفی فیلم :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

معرفی فیلم

دوشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۵، ۰۳:۱۶ ق.ظ

*Highway

.

.

.

 با اینکه از فیلمهای بالیوود هیچ خوشم نمیاد ولی امشب دل به دریا زدم و تماشا کردم ! محصول 2014 ! شاید خیلیها دیده باشن ولی اگر ندیدین و از ژانر عاشقانه ی [بدون لوس بازی] خوشتون میاد پیشنهاد میکنم حتما ببینید . من که لذت بردم . یه جاهایی حتی اشکم در اومد ... :) 

.

.

داستان در مورد دختر یک آدم سیاسی و فوقِ سرمایه داره که در تدارک مراسم ِعروسیش ِ ، یک شب خیلی اتفاقی ربوده میشه و بعد از اون تازه عشق واقعی رو تجربه میکنه . عشق ِ به زندگی ، عشق ِ به دوست داشتن و دوست داشته شدن . برعکس خیلی از فیلمهای بالیوودی اینبار فیلمنامه ش به دلم نشست اساسی . کاری به انتقاداتی که در مورد فیلم شده هم ندارم . برای من حسی که از فیلم نصیبم میشه مهمه . 

  • دوشنبه ۹۵/۰۷/۲۶
  • ** آوا **

نظرات  (۳)

سلام آجی
باورت میشه اصلا حوصله ی فیلم دیدن نداشته باشم؟ تازه سریال هم که میبینم نصف رو به تی وی نصف پشت[خنده]تازه اون نصف که رو به سریالم گوشی دستمه یا کتاب.
حوصله ی رمان خوندن هم ندارم عاشق کتابم هر کتابی غیر رمان...
روحم خیلی حساسه و خیلی اذیت میشم دلیل فاصله گرفتنم از فیلم و داستان همینه.
به شدت مراقب روح و دلم هستم که سرپا باشم باقی عمر[خنده] و خدا البته خیییلی بیشتر مراقبم هست و وکیلمه...√

فدات...تعااارفه؟؟؟؟ بووووووس [خنده]

سلام عزیزم.

اصلا نمیدونم چرا فیلم خارجی نمیبینم

حالا ک بنا ب دلایلی مثلا یکی داره تماشا میکنه، یا یکی برام میاره ک در شب های بی فیلمی مجبور میشم تماشاش کنم بسیار خوشم میادُ میگم واقعا تفاوت داره از هر نظر فیلم های خارجی با ایرانی. از هر نظر.

 

+عزیزم عکسُ گذاشتم

پاسخ ** آوا ** :
سلام کتایوتم. خوبی بانوی هنرمند؟؟؟ من فیلم خارجی دوست دارم البته اونم نه هر فیلمی. اوناییکه تو وبم معرفی میکنم از اون دست فیلمهاست که بیشتر از یکبار هم میتونم ببینم. 
سلام
ممنون بابت معرفی فیلم
پاسخ ** آوا ** :
خواهش میکنم . 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">