MeLoDiC

عروس ِ جدیدم :) :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

عروس ِ جدیدم :)

پنجشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۵، ۰۲:۲۲ ب.ظ

* بـا توجه به اینکه عروسِ قبلی بی حس و حال بود و شدیدا" تو لک ، به فروشنده عودت داده شد . این عروس ِ جدیدمه . چیکوی کوچولوی دوست داشتنیم . نسبت به قبلی شدیدا بازی گوشه و البته رام تر . سنش هم از قبلی کمتره و امید زیادی دارم به اینکه بتونبم به خوبی به هم عادت کنیم . 

گاهی دلم برای این زبون بسته ها به شدت می سوزه . از اینکه نمی تونن درد خودشونُ بگن ... پرنده ی قبلی مشکلی داشت که آخرشم نفهمیدم چی بوده ولی هر چه بود شدیدا" اذیتش میکرد . امیدوارم که حال ِ اونم خوب شه و بتونه به زندگیش ادامه بده . 

+ توو اینستاگرام پیجی واسه دو تا عروسهامون زدیم . مشترک ! اگه تمایل داشتین می تونین اونجا دنبالشون کنین.

البته توسط من و دخترداییم مدیریت میشه و سوژه ی همه ی پستها چیکوی من به اتفاق کاکل طلای اونهاست .. 

اینم آدرسش :

chikotala

  • پنجشنبه ۹۵/۰۷/۰۸
  • ** آوا **

نظرات  (۵)

  • ♥ღஜ یزدان ♥ღஜ
  • سلام اوا جان" اولا ببینم برای رو کم کنی رفتی جیکو اوردی چون طاووس رو بهت ندادم اره؟ حالا که اینطور شد میرم یه گاو برای خودم میخرم اگه تونستی برو یه زرافه برای خودت بخر خب............................
    بعدشم باور کن اینو از ته دلم دارم میگم: اصلا دلت نسوزه که جیوونکی ها نمیتونن درد خودشونو بگن خوشبحالشون میدونی چرا؟ اونها کلا نمیتونن بگن غصه ای هم ندارن بدبخت ماییم که وقتی دردمون رو میگیم چاره ای برای دوای دردمون پیدا نمیکنن این غصه رو چکار کنیم اخه؟؟؟؟
    اما در کل تبریک میگم چقدر نازه ببینم حرف هم میزنه؟ اخ اگه بگی اره چقدر خوشحال میشم اونوقت براحتی میتونه ازت گلاه کنه بعدشم من کیف میکنم همش ازت بخواد براش پفک بخری تخمه کدو بخری....و.....و.... چقدر خوب میشه ها..... بازم مبارکا باشه.. راستی دومادش کو پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ ** آوا ** :
    سلام آقا یزدان. خوبین؟ شبتون خوش. از باب رو کم کنی که نه. چون اون طاووس تنها یه تصویر بود که وقتی اونطور جواب شدم خورد تو ذوقم ولی چیکو رو واسه خاطر اون نگرفتم. جیکو جون داره و واقعیه . و شدیدا دوست داشتنیه . 
    در مورد درد و غصه ... بله دقیقا با شما موافقم. این خیلی سخته آدم دردش رو به زبون بیاره و طرف نه تنها درمون درد نشه حتی گاهی نمک هم بپاشه... ایتو کجای دلمون بزاریم. والله . 
    باهاش تمرین کنم در حد چند کلمه ی کوتاه میگه. همین الانم اسمشو یاد گرفته و میگه . در کل نمیتونه همزبون باشه ولی همدم چرا. میتونه . من آدم وابسته شدنم. خیلی وقتها هم بابت این ویژگی  شاید اشتباهم ضربه ش رو هم خوردم ولی خب ترک عادت موجب ِ ... است. مطمئنا به این حیوونی هم وابسته و دلبسته میشم. اون درصد مظلومیتش خیلی بالاست. یه جورایی بعد از خدا فقط منُ داره. باید شدیدا حواسم بهش باشه . هر چند در برهه ای ز زندگیش من آزادیش رو غصب کردم ....
    بعد اینکه این اسمش عروسه ولی خودش درواقع دوماده. عروس هم نیاز نداره . فعلا همدردیم زبون همو خوب میفهمیم خخخخخ
    چه نازه ماشالله :)
    پاسخ ** آوا ** :
    اوهوم . خوشگله . 

    اخی عزیزم (:

    چ خشگله (:

     

    پاسخ ** آوا ** :
    خیلی ❤❤❤❤
    چه خوشگله

    مبارکت باشه
    پاسخ ** آوا ** :
    ممنونم. خوشگلیش یه طرف لوس بازیاش همه طرف :-))))))
    چیکو چه پرنده ایه؟ :)

    پاسخ ** آوا ** :
    عروس هلندی . 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">