MeLoDiC

آخِی شهریور ِ طفلی :) :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

آخِی شهریور ِ طفلی :)

شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۲۵ ق.ظ

* دیروز [جمعه] صبح ِ زود دخترک به همراه پدرش برگشتن شهرمون ! و من اون ساعات توی بخش در حال ِ انجام ِ وظیفه بودم و به این فکر میکردم که صبح وقتی برگردم خونه یاس نیست که آغوششُ باز کنه و بگه " مامان بیا بغلم کن که بخوابم " ... همین دیگه ! بعد از سه ماه رفتن تا زندگی به روال مسخره ی خودش برگرده [البته برای من]

** نـصف ِ شبی در حالیکه مشغول تایپم به آهنگ " رقص در آتش " گوش میدم . آهنگی که نمی دونم اصلا چی میگه ولی دوسِش دارم . یه جور حس خوشایندی از شنیدن این آهنگ بهم دست میده . یه چیزی تو مایه های بوی ِ خاک ِ بارون خورده .

تا پستهای ته ِ شهریوری و شروع پاییز لوث نشده بنویسم که بی نهایت ذوق زده م برای شروع ِ پاییز ِ دوست داشتنیم . روز شماری میکنم برای تاریکی خیابونهای شهر ... برای دلهره ی رسیدنهای در دل ِ تاریکی . برای خنکای شبهای پاییزی و شاید نم نم ِ بارونی که دیوونه شم . خلاصه که اواسط تیرماه از رسیدن پاییز ناامید بودم ولی حالا می بینم که فقط چند روز باقی مونده ! و من این چند روز ِ آخره شهریورُ خاضعانه دوست دارم . چون منُ به پاییزم وصل میکنن .      

                                                       

کاکتوسهامُ سر و سامون دادم :) اینم واسه دل ِ خودم بود . تا باشه از این دلخوشی های کوچیکی که آدمُ شاد میکنن و به دیگران ضرر و زیانی نمی رسونه . والله ! بلند پروازیمون در همین حد ِ . در واقع کبریت بی خطریم :)))                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                

  • شنبه ۹۵/۰۶/۲۷
  • ** آوا **

نظرات  (۹)

ولی من به شدت ناراحت و نگرانم بابت سرد شدن هوا. معمولا از اواسط آذر به سر م میزنه که یه خونه رو خط استوا اجاره کنم!
پاسخ ** آوا ** :
ناراحتی و نگرانی شما قابل ِ درکه . مخصوصا با اومدن نی نی :) ولی خب خونه روی خط استوا فقط واسه سه ماهه زمستون دلچسبه :)))))))))))))) اونم که من ترجیح میدم وقت زمستون تو سرما کز کنم و وقتی وارد خونه ی گرم میشم لذت وافر ببرم . خلاصه سلیقه ها و علایق فرق می کنه دیگه . موفق باشین . 
ع آرشیوت بوده :دی 
پاسخ ** آوا ** :
چی میگی توکااااااااااااااا !؟ مُخ ِ منُ کار گرفتی ؟؟؟؟؟ خخخخخخخخخخخخخخ
بزرگواری عزیز دلم.دخترت رو خییییلی ببوس از طرفم.شما هم به داداشی ما مخصوص تبریک بگو.
پاسخ ** آوا ** :
:*******************************
سلاااام 
عیدت مبارک عزیزم
بهترین آرزوها واسه شما
پاسخ ** آوا ** :
سلام شادی عزیزم . خوبی ابجی ؟ عید شمام مبارک باشه . ممنون خانمی . زحمت کشیدی . از طرف من هم به خونواده ی عزیزتون تبریک بگو این عید بزرگ مسلمانانُ . بووووووووووس
یعنی یکی از چیزهای ازار دهنده پاییز واسه من همین تاریکی دم غروب و دلگیر بودنشو زود تاریک شدن هواست -__-

به به میبینم که آرشیو رو حسابی سر و سامون دادین :) یکی بیاد آرشیو منو درست کنه:'(
پاسخ ** آوا ** :
من همین تاریک بودن و خنکی ِ هواشُ دوست دارم . هر چند خیلی ها معتقدن پاییز دلگیره ولی من دوسِش دارم . حتی اگه دلگیرترین فصل باشه . 
من با ارشیوم کاری نکردم . یعنی چی !؟ متوجه نمی شم خب . 
سلام آوای گلم. خوبی؟ دلم واست تنگ شده بود آخ نمی دونم چرا نمیشد بیام اینجا. هر وقت اومدم کامنت بذارم یه چیزی پیش اومد ها. ای جااانم پاییزو دوس داری؟ پس بهت تبریک میگم شروع این فصل رنگارنگو. منم پاییزو دوست دارم اما فقط ماه مهر رو. بعدش دیگه سرد میشه دلچسب نیس. دلت شاد عزیزم. 
پاسخ ** آوا ** :
سلام به روی ماهت . خوبی ؟ پسر عموجان و پسرعمو زای ما خوبن ؟ دل منم برات تنگ شده بود خواهری مهربونم. عاشق پاییز و زمستونم. به یک ماه دو ماهش هم قانع نیستم کلش رو دوست دارم. اون سرماش منو سر زنده میکنه . حتی با تموم سگ لرزاش باز به هوای گرم تابستون ترجیحش میدم. حتی نسبت به بهاری که موسم شکفتن و زندگیه .

یادم نمیاد ک هیچ وقت اینقدر از تابستون خدا بیزار بوده باشمُ بی صبرانه منتظر پاییز...

 

خدانگهدار یاسُ همسرت

در پناه خدا باشن.

 

 

پاسخ ** آوا ** :
فدای مهربونیات کتایونم.ارزوم ارامش واقعیه دلت ِ. باور کن 
پاییز را دوست میدارد
منم نیز ;)
پاسخ ** آوا ** :
پاییز زیباست و شدیدا خوش اب و هوا :) 
  • ♥ღஜ یزدان ♥ღஜ
  • سلام اوا جان"
    اولا ممنونم بخاطر اینکه جواب نظرم رو در صندلی داغ دادین سپاس ازتون"
    افرین که با کاکتوسهاتون اینقدر صمیمی هستید..  باور کنید از خاک هستیم و به خاک برمیگردیم بهمین دلیل هستش که وقتی خاک بازی میکنیم گل کاری میکنیم"سر سلامت تر و شاداب تریم این یعنی نزدیکی و حفظ اصالت با ریشه مون"
    امیدوارم همواره تنت سالم دلت شادمان باشه".. راستی نکنه از اینکه تو پاییز دنیا اومدم خوشحالی اره؟؟؟ اخخ اگه بگی نه  اونوقت من میدونم و تووووووووووووووووووووووو.... کو؟؟؟؟؟؟؟// شکلک کجاست؟؟ میکشی منو با این شکلک نداشتنت......
    پاسخ ** آوا ** :
    سلام آقا :) 
    خواهش میکنم . وقتی شما این همه وقت بزارین برای تایپ کردن نظراتتون خب من کاری نکردم :) دست شما درد نکنه . 
    ع ! راستی مهرماه تولد شمام هست . خوبه گفتین :) وگرنه ممکن بود از یاد ببرم :( 
    شکلک لاموجود . از خودتون شکلک در وَکونین :)))))) 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">