MeLoDiC

خستگیهامُ بگیرین ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

خستگیهامُ بگیرین ...

جمعه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۳۸ ب.ظ

* این پستُ یادتونه ؟ [کلیک]

23 ِشهریور  ِ1395 ِ این تقویم به نامش ثبت شد ... [کلیک]

+ از دوستانی که در اینستام ، همراهم هستن معذرت میخوام که خیلی وقتها تصاویر و متنهام تکراریَن . ولی واقعیت این ِ وبلاگم برای من مهم تر از اینستاست و مطلب هر چقدر هم که تکراری باشه می خوام اینجا هم ثبت کنم . حالا با یک سری تغییرات لازمه ! 

  • جمعه ۹۵/۰۶/۲۶
  • ** آوا **

نظرات  (۵)

سلام عزیزم (:

در پاسخ ب نظر روشنا جان ی لحظه چشمم ب اسمم خورد گفتم اشتباه شد

داشتم تایپ میکردم ب نظر ک گفتم ببینم شایدم اشتباه ندیدم

 

 (:

 

 

ان شالله خدایش بیامرزد....

مرگ رویدادیست ک با وجود تکرار بیشمار آن، اما هرگز برایم عادی نمیشود....................................

و با تمام وجودم لحظه ای برای آن عزیز سفر کرده سخت ناراحت میشوم...........................

 

 

پاسخ ** آوا ** :
سلام کتایون عزیزم . نه اتفاقا اشتباهی در مورد تایپ اسمت رُخ نداده و دقیقا منظورم به کتایون خودم بوده . 
الهی امین ....... 
خیلی ! جایی شنیده بودم که هر مرگی که بر روی زمین اتفاق میفته دقیقا مثل این می مونه که اولین مرگ ِ که رُخ داده . هر بار که اتفاق میفته دردش جدیده و تکرار نشدنی . 
آففففففرین. وبلاگ همیشه اولینه.
پاسخ ** آوا ** :
بله همیشه بوده و هست و خواهد بود. بقول کتایون  از من در وبلاگم زودتر با خبر میشید تا شبکه های اجتماعی دم دستی تر . خخخخ 
می وای
روحشون شاد :(
پاسخ ** آوا ** :
الهی آمین . 
در زندگی و معاشرت با دیگران،نرم‌افزار باشیم ؛نه سخت افزار 
پاسخ ** آوا ** :
:) 
آسمانی شد یعنی... :( 
همه اش رو بده من ... خستگی هات رو میگم. همه اش رو ...
پاسخ ** آوا ** :
بله فرزانه هم آسمونی شد ... 
اگه به دست نوشته های حاشیه ی تقویم دقت کنین می بینین که حرف از خستگی های فرزانه و فرزانه هاست . نه من ... ممنون از حضورتون . 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">