MeLoDiC

آیا به واقع دخترها بابایی َند ؟؟؟ :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

آیا به واقع دخترها بابایی َند ؟؟؟

سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۲۱ ب.ظ

* دیشب یکی از همکارهای بخش سی سی یو اومد بخشمون ، تو چهره ش شادی موج میزد . بعد از احوال پرسی و خسته نباشید و از این جور تعارفات ، کاشف به عمل اومد که ایشون در شُرُف ِ پدر شدن هستن و زین سبب این گونه مشعوفن :))))

به گفته ی خودشون فرزند نیامده جنسیت مذکر دارند و از این بابت پدر بزرگ ِ خانواده بسیار خرسندند. زیرا نوه ی پیشین ( از فرزند دیگر ) دختر بوده و حالا با وجود نوه ی پسری نسلشان منقطع نمی شود و از ابتر بودن رهایی جسته اند .

اما اما اما ... همکار اعتراف نمودند که خودشان شدیدا دلشان دختر می خواسته ، چون دخترها بابایی َن و  بلدند باباها رو به خوبی خَر کنند . یعنی تا این حد تمایل به خـر شدن داشت :))))))

منم با خنده ای بهشون ابراز داشتم دقیقا یاس از وقتی که زبان باز کرده در پی ِ اثبات ِ همین نظریه هست که دخترها بابایی َند و البته محبتش به بابا از نوع ِ خر کردن نیست بلکه واقعنی ست .

البته همکار خودش اظهار داشت که " میدووووووونم ، منم از این نوع خر شدن واقعا لذت می برم " و اذعان داشتند  "ولی خووووووووووووب فرزند سالم باشه هر چی شد:))) هر چند دختر بود خوشحالتر می شدم ولی همینم شکر "

** یـادِ بخش از سریال دکتر قریب افتادم . همونجایی که همسر ِ دکتر به پسر ارشدش می گفت وقتی تو به دنیا اومدی پدرت با ذوق گفت " این بچه منُ پدر و تو رو مادر کرده " ! این اتفاق ِ شیرینی هست که به لطف قدوم مبارک اولین فرزند ، یکبار برای همیشه اتفاق میفته . در واقع هنری که اولین فرزند داره خاص ِ خاص ِ خودش ِ . شاید برای همین ِ که اکثرا فرزند اول نور ِ چشمی پدر و مادرن . دختر و پسرش هم فرقی نمی کنه . از این دیدگاه هر دو یک هنر مشترک و یکسان دارن :)

+ خیلی دوست دارم بدونم اون چند نفری که وبلاگمُ خاموش و در خفا دنبال می کنند کیا هستن ! 

+ دوستان ، با یک پست از نوع ِ صندلی ِ داغ چطورین ؟؟؟ 

  • سه شنبه ۹۵/۰۶/۱۶
  • ** آوا **

نظرات  (۱۳)

مرسی عزیزم خوبم شکر خدا ،ذوق کردم که منو یادت مونده بود اوا جون .چقدر دلم برای وبلاگت تنگ شده عاشق قالب وبت بودم آوا جون .تتو خوبی؟یاس خوبه ؟هنوز ویلون میزنه ؟
پاسخ ** آوا ** :
قالب وبلاگم .... منم دوسش داشتم خیلی سعی کردم که با تغییرات در کد قالب برای اینجا راه اندازیش کنم ولی نتونستم . به کسی که می تونست هم چند باری رو انداختم ولی خب خبری نشد 
همه خوبیم . اره ویلون می زنه 
سلام اوا جون خوبی ؟نمیدونم هنوز منو یادت هست یا نه ،ولی من نه تو رو از یاد بردم و نه قلمت رو ،دیر به دیر میام اما همین که میام شروع میکنم به خوندت .نوشته هات برام شیرینن و جذاب هنوزم منو جذب قلمت میکنی بانو
پاسخ ** آوا ** :
سلام عزیزم. بله یادمه. من اصولا همراهانم رو از یاد نمیبرم. مرسی از اینکه هنوز به وبلاگم سر میزنی و ممنونتر بابت ابراز لطفت . نگاهت زیباست عزیزم.
خودت خوبی؟؟؟؟ 
سلام.منم می خونمت.البته اسم وبلاگم قبلادرگذرزمان بودواسم مجازیم آبینه.براتون چندباری کامنت هم گذاشتم.
پاسخ ** آوا ** :
سلام . ممنون از اینکه همراهیم میکنین . 
مبارکشون باشه
منم با ایشون موافقم
دختر یه چیز دیگه ست
پاسخ ** آوا ** :
شانس اوردین که موفقین :)))))))
خانم پرستار چون گفتی خیلی دوست داری بدونی خواننده خاموش کیان اومدم بگم من یکیشونم


پاسخ ** آوا ** :
خوش اومدین . ممنون از حضورتون . 
خدایا خدایا یه دختر به منم بده سالم سالم ، چرا انقدر دختر خوبه آخه
باید اعتراف کرد دیگه نمیشه نگفت
من و همسر هر دو شدیدا دختر دوست نمیدونم چرا اصن نمیتونیم به پسر فکر کنیم :دی
پاسخ ** آوا ** :
اخی :) یاسی جون الهی که به وقتش مامان بشی . دختر و پسر هر دو عزیزن سالم بودنشون یه نعمت دیگه ست . انشالله هر چی که خواست خداست همون بشه . 
بهتون حق میدم که دختر دوستین . 
البته اشتباه نشه . نامبرده درواقع خواهرمه :)) من که هنوز زوده برام :)))
پاسخ ** آوا ** :
ع ؟ ممنون از روشن سازیتون . هر چند فرقی نمی کنه . بنده همچنان بر این باورم هر خونه ای باید حداقل یه دختر داشته باشه . انشالله شمام به وقتش از این لذت مستفیض میشین . چون حس برادرانه با پدرانه زمین تا اسمون فرق می کنه :) 
الهییییییییی مبارکشون باشه..
من موافق صندلی داغم..
پاسخ ** آوا ** :
:***** ایشالله که روزی بشه خبر نی نی دار شدن شما رو بشنوم :) 
اوخی^_^
خوش به حال ایشون. اعتراف میکنم حسودیم شد. 
منم دوست دارم اولین بچه ام دو قلو باشه! یکی دختر یکی پسر! :دی 
.
یکی دوتا خاموش که خوبه که! من الان 18تا خاموش دارم! 18تا!
پاسخ ** آوا ** :
سلام. چرا حسودی؟ انشالله به وقتش قسمت شما بشه . 
یکی دو تا نیستن ، ولی ۱۸ تا هم نیستن. بهر حال هر چند تا که باشه همچین کنجکاویم گل کرده بدونم کی هستن :-)))

سلام

اینکه میگه دخترها بلدن بابا رو خر کنن حرفش اصلا درست نیس

محبت دخترها ب پدرشون واقعیه واقعیه

بله

واقعا دخترها بابایی ان.

 

 

عزیزم با صندلی داغ موافقم شدید (:

اما چطوری؟

پاسخ ** آوا ** :
سلام. دقیقا منم منیدونم محبتشون دقیقا از سر علاقه ی واقعیه . البته همکارمون هم میدونست ولی منظورش این بود که دخترا خوب بلدن دل پدرشون رو ببرن طوریکه پدره جونش رو برای ارامشش بزاره . 
مثلا یه سری سوال مطرح شه همه جواب بدیم. و سوالی که دوستان تمایل داشته باشن از من یا از هم دیگه بپرسن . چطوره؟ البته لازمه ش اینه کامنتدونی بدون تایید نظرات رو ثبت کنه .
سلام
یکی از اون کسایی که در خفا دنبال می کنن منم
رویا، مجرد، 26 ساله از تبریز
از نوشته هاتون لذت می برم منتها چون دارم برا وکالت می خونم فقط فرصت خوندم دارم
موفق باشید.
پاسخ ** آوا ** :
سلام. ممنون از معرفیتون. انشالله که همیشه در هر کجا و موقعیتی که هستین موفق باشین
بنده ضمن قدردانی از شما بابت این پست دلنشین خاطرنشان میکنم که دختر ها واقعا بابایی اند و بنده از وجود یک چنین موجودی در خانواده ام رنج میبرم . نامبرده 12سال دارد و پدر من را درآرده است . درادمه تاکید می کنم که با هرگونه پست با محوریت صندلی داغ استقبال خواهم کرد چرا که سبب تحکیم روابط مابین بلاگرین خواهد شد .
پاسخ ** آوا ** :
سلام. خواهش میکنم. انشالله خدا فرزندتون ( کاشف به عمل اومد خواهرتون ) رو حفظ کنه. اتفاقا یکی از این دخترای بابایی رو ما تو خونه داریم که جووووونش برای باباش در میره و در هر مقطع زمانی گوشزد میکنه که هر چقدر منو دوست داشته باشه یه دونه بیشتر باباش رو دوست تر داره و این باعث ارامش خیال منه . منکه لذت میبرم از عشق پدر و دختر 
سلام بیا تا حرف نو بشنوی و صندلی داغ نگذاری!
پاسخ ** آوا ** :
هوم؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">