MeLoDiC

سودوکو ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

سودوکو ...

دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۴۸ ب.ظ

* سـرگرمی این روزهام ِ :) هم سرعت عملم بالا رفته و هم تمرکزم برای تجزیه و تحلیل . برای اینکه هیجانشُ زیاد کنم Stopwatch رو فعال میکنم و سعی میکنم هر بار زمان کمتریُ صرف کامل کردنش کنم . هیچ سرگرمی یک نفره ای همچین هیجانی بهم نمی داد که سودوکو میده . 

  • دوشنبه ۹۵/۰۶/۱۵
  • ** آوا **

نظرات  (۵)

سودوکو خیلی خوبه من با کامپیوتر بازی میکنم و گوشی گاهی ولی واقعا جذابه
پاسخ ** آوا ** :
من قبلنها روی گوشیم داشتم ولی از وقتی گوشی اخری رو خریدم دیگه نصب نکردم . همون وقت هم حسابی بازی میکردم ولی وجدانا با مداد ، روی مجله ی سودوکو یه چیز دیگه ست . 
من بلد نیستم آوااااااااااا
پاسخ ** آوا ** :
آسونه یه بار برو سراغش یاد میگیری ضمنا level  easy تا evil داره از اسون شروع کن تا کم کم باهاش اخت شی 
سودوکو عالیه ^_^
حاضرم مسابقه بدم باهاتون! :دی
پاسخ ** آوا ** :
وای من ادعایی ندارم . من با خودم و زمان مسابقه میدم :) چقدر ترسیدم یهویی 
چه سرگرمیها و تفریحات سالمی
پاسخ ** آوا ** :
بله جای شما خالی :) 
عالیه
معتادش نشی فقط
پاسخ ** آوا ** :
معتاد هم بشم خیالی نیست :) اعتیاده سالمی ِ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">