MeLoDiC

بچه ها مچکریم ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

بچه ها مچکریم ...

شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۴۹ ق.ظ

امشب با شنیدن اخبار رادیو بلاگیها واقعا خندیدم ... [کلیک]

توصیه ی من به دوستانی که هر از گاهی دلشون بهونه ی رفتن از بلاگستانُ میگیره این ِ که حتما برای یک بار هم که شده اخبار رادیو بلاگیها رو مرور کنن . ناگفته نمونه وقتی می بینم عده ای در تلاشن که به هر شکلی شده هوای سرد و کولاکی ِ فعلی ِ بلاگستانُ با گرمای وجودشون گرما ببخشن بیشتر از هر زمانی دلم میخواد بمونم و اگر خدا قبول کنه همچنان یکعدد بلاگر باقی بمونم :)  

امضاء : آوای کافه چی 

  • شنبه ۹۵/۰۵/۳۰
  • ** آوا **

نظرات  (۱۰)

دمشون گرم
پاسخ ** آوا ** :
واقعا :-)
میشه به منم حس بازکشت بدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
پاسخ ** آوا ** :
اخبار رادیو بلاگیها رو گوش کن :-) پیشنهاد من به شما 
بلاگریتون مستدام 
پاسخ ** آوا ** :
ممنونم :-****
  • رادیو بلاگی ها
  • آوا.... :)
    یه دنیا ممنونیم.ازت..
    پاسخ ** آوا ** :
    اختیار دارید . من از شما (ها) ممنونم. مخصوصا شما رو جمع بستم وگرنه خوب میدونم خودش به تنهایی جمع محسوب میشه :-)))) 
    (((: این هفته عالی بود رادیووومنم از همونجا باوبتون اشنا شدم (:
    پاسخ ** آوا ** :
    بله عالی بودن . ممنون از لطفتون  :) 
    ^-^ خوشحالم که خوشتون اومده
    پاسخ ** آوا ** :
    قبولیتون در رانندگی و ایضا تولد قمریتون مبارک باشه عزیزم. فقط یادت باشه همیشه کمربند رو ببندی :-)))))
    تیترو دیدم اومدم، فکر کردم کشتی رو میگی :))
    ولی رادیو بلاگی هاهم خوبن ;-)
    پاسخ ** آوا ** :
    خب دست ورزشکارامون هم درد نکنه ولی من منظورم به دست اندرکاران رادیوبلاگی ها بود :)))))
    هفته به هفته دارن بهتر میشن :)
    پاسخ ** آوا ** :
    عالین به خدا :) واقعا تلاششون دلچسب ِ . منکه این هفته واقعا لذت بردم مخصوصا که اکثر اون پستها رو خونده بودم و با مرورشون فقط خندیدم . حتی فیلترینای تو رو خخخخخخخخخـــ
    بیان از داشتن رادیوبلاگیها به خودش می بالد . و ما نیز همچنین . 
    ارادتمند :)))

    پاسخ ** آوا ** :
    عنوان پست خودتون منُ به خنده وا میداره !!! نقطه سر خط :))))))))))))))))))))))))
    مررررررررررررررسی
    جالب بود سایت خوبی دارین به ما هم سری بزنید....
    پاسخ ** آوا ** :
    ممنون 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">