MeLoDiC

حس تو تووی این دل تنها معجزه کرده ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

حس تو تووی این دل تنها معجزه کرده ...

پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۴۱ ب.ظ

وقتی صدای دستفروشه مترو واسه تبلیغ سفره و صندل و خمیردندون و حتی آب معدنی روی مخت چهار نعل می تازه ... 

وقتی صدای هر هر و کر کر بغلیا روی اعصابته ....

 وقتی یه سریا عفت کلام رو از یاد بردن و الفاظ رکیک رو بی دغدغه به زبون میارن ...

وقتی فکرت درگیره و حتی اعصاب خودت رو نداری بهترین راهکار "هندزفری"( ی کسره ) .... 

اما حواست باشه روی آهنگی پلی نکنی که تو دل و روح و فکر و شعورت بارها و بارها و بارها بگی غلط کردم ، غلط کردم ، غلط کردممممممم ....

*من حسی جزء تو ندارم .... (عنوان : ترانه ی میثم ابراهیمی)

  • پنجشنبه ۹۵/۰۵/۲۸
  • ** آوا **

نظرات  (۵)

سلام
وبلاگ خوبی دارید بهتون تبریک میگم به سایت ما هم سر بزنید خوشحال میشم ممنونم
پاسخ ** آوا ** :
سلام . واقعا ؟؟؟
  • ♥ღஜ یزدان ♥ღஜ
  • . سلام"
    باور کن ارزو دارم یه همچین زمانی برام پیش بیاد بتونم یه اهنگ رو با ارامش گوش بدم اما جز زمان خواب هیچزمانی این اتفاق نمیفته....
    در مورد عفت کلام...
    یادمه روز تولد اقا امام رضا تو مشهد رو نشون میداد.. کسانیکه تو جشن بودن همشون دم میزدن از خادمی خودشون نسبت به اقا  اما متاسفانه شربت رایگان میخوردند لیوانهای پلاستیکی زیر پای همشون رژه میرفت خیلی دردناکه واسه اون رفته گر بدبختی  که تا صبح  باشد دونه دونه جمعشون کنه..
     اما اگه هر کسی فقط یدونه لیوان  یعنی لیوان خودش رو میذاشت تو کیفش تا به سطل زباله برسه" اون روز برای رفته گر هم مبارک می افتاد...
    تربیت هم همینه عزیز"یه جامعه رو یکباره نمیشه تغییر داد مگر هر کس فرزند خودش رو هدایت کنه"
     اینهمه امروز داریم داد میزنیم  شما رو به خدا بچه تون رو از ادبش کمتر دوست بدارید..
    بجای منطق پرستی متاسفانه باز نژاد پرستند.. بچه من؟ چشه مگه؟؟
    خب هیچی نیست بعدها بزرگ بشه میشه همون احمقی که بلد نیست تو جمع چطوری باید ارام و با متانت حرف بزنه ایکاش همه نسبت به این موضوع بیدار تر باشن.. مرررسی عزیز
    پاسخ ** آوا ** :
    سلام. شبتون خوش. شما که خودتون خالق آهنگین. سعادت میخواد در جوارتون بودن ک نوای سازتون رو شنیدن اونم که نصیب هر کسی نمیشه :-) 
    متاسفانه بچه های این دوره و زمونه خیلی گستاخ شدن . حتی وقتی کسی که سن پدربزرگشون بوده بهشون اخطار کرده که مودبتر باشین همگی با هم هوووووش کردن. این یه نمونه ش بوده حالا. منکه عروق گیجگاهم در حال انفجار بود و دندون قروچه میرفتم انقدر دلم میخواست بزنمشون که حد نداره . 
    نتونستم آهنگ دانلود کنم حالا خوب بود یا بد ؟
    پاسخ ** آوا ** :
    آهنگش لعنتی بود :-) 

    سلام.

    هندزفری نامرد من توو شب های ک نیازش داشتم خراب شده...

     

    اهنگ دانلود کردم ب پیشنهاد آوا دارم گوش میدم.

    اهنگ سلیقه ی آوایی تا حالا گوش دادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    (:

    قشنگه...

     

    من حسی جز تو ندارم ن اینبار نمیزارم....

    پاسخ ** آوا ** :
    سلام عزیزم . خوبی ؟ با صدای کم گوش کن :) 
    هی وای من ! به غلط کردن نیفتی کتایونم :)))))))))))))
    هندزفریِ رفیق اگر نباشه که زندگی نمیگذره
    پاسخ ** آوا ** :
    گاهی خیلی کمک میکنه به آرامش ِ اعصاب :)))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">