MeLoDiC

من پاک ِ پاکم ... حالا شده کار لپ تاب من :(((( :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

من پاک ِ پاکم .... 

سلام پاک زبان درازی

* چــند شب قبل خیلی ناغافل لپ تابم پوکید . با پوکیدنش همه ی محتویاتش به فنا رفت . الان لپ تابم پاک ِ پاک ِ . از دار دنیا فقط یه بک گراند براش دانلود کردم تا از این حالت ِ یخی در بیاد . باهاش غریبه شدم انگاری :( بدجوری رو دست خوردم . فکرشُ نمیکردم این طور اتفاقی بیفته و در یک چشم بر هم زدن هر چی که رشتم پنبه کنه . گند زد به هر چی خاطره و زحمت و آرشیوهای دوست داشتنیم . حالا دست به دعای ریکاوری ِ موفقیت آمیزم . امیدوارم که بتونم به اطلاعات مجددا" دسترسی پیدا کنم ... بلند بگو " آمیــــــــــــــــــــن " . 

** این مدت بی دلیل با دلیل دستم به نوشتن نمی رفت . الانم نمیره به زور دارم می برمش :) اونوقت نصفه شبی در حالیکه توی بخش مشغول کارم یکی از دوستان پیام میده " آوا کجایی ؟ چرا دیگه نمی نویسی ؟ " از تعجب چشمام گرد میشه و می پرسم " کجا نمی نویسم ؟" میگه " توی وبلاگت " ... خنده م گرفته بود و گفتم " ع ! مگه تو اونجارو می خونی ؟" بعد کاشف به عمل اومد که اوشون می خونن ولی تنبلیشون میاد از خودشون کامنت دروَکُنَن . خلاصه که دم ِ دوستایی که میخونن و صداشون در نمیاد هم گرم . مارال جون ، تنبل خانم دم ِ شمام گرم که نیمه شبی سر حالم آوردی :) 

*** یـــاس اومده پیشم :) هر چند که من درگیر کارم ولی خب همینکه هست یعنی همه چی آروم ِ . 

+ هر چند دیر شده ولی خب باز هم فرصت باقی ِ . در این شبهای دعا و مناجات منُ خونواده م رو از یاد نبرید لطفا . 

  • شنبه ۹۵/۰۴/۰۵
  • ** آوا **

نظرات  (۵)

من پاک پاکم :دی
پاسخ ** آوا ** :
سلام پاک :))))))))))))
انرژی کامنت ندارم 😐
آمییییینننننن برا اون ریکاوری بود 😊
پاسخ ** آوا ** :
سلام بی پتانسیل . خوبی ؟ 
فدای خودتُ آمین گفتنت 
  • ♥ღஜ یزدان ♥ღஜ
  • سلام اوا جان"
    بطور کلی کلمه خواننده خاموش  از مدتی قبل وارد ادبیات ما شده اما زیاد طول نمیکنه..کار بجایی میرسه که مردم ارزو کنن یتونن در حالت نشسته با موس که دستشون گرفتن سفره جمع کنن حتی ظرفها رو هم بشورن تعجب نکنید خیلی طول نمیشه اون زمان فرا رسید بیماریها بسمتمون سرازیر میشه ...
    اره هارد اکسترنال بهترین حافظه سیار برای نگهداری از اطلاعات شخصی هستش...مررررررررررررررسی خسته نباشی[گل][قلب]
    پاسخ ** آوا ** :
    سلام آقا یزدان . خوبین ؟ اره والله مردم خیلی تنبل شدن :))) البته بگما ! گاهی که این مسیر طولانی رفت و آمد هر روزه خسته م میکنه میگم یعنی میشه یه روزی برسه من کرج چشمامُ ببندم و همون لحظه ونک یا حتی داخل بیمارستانمون چشمامُ باز کنم ؟! و همه ی اینها به اندازه ی یک پلک زدن باشه :) وای اگه میشد چی میشـــــــد :)))) 
    اره باید برم برای تهیه ی هارد سر کیسه رو شل کنم :(((( شمام خسته نباشی :) 
    منم چند وقت پیش کل عکسهام پاک شد -_-
    پاسخ ** آوا ** :
    خیلی حس ِ بدیه :((( 
    آوا جون سلام
    با این یه خط نوشتن منو که بصدا دراوردی شرمنده که خوندم و کامنت نذاشتم اما اما بدون که بیادتم
    امیدوارم خدا حافظ شما و خانواده عزیزتون باشه
    پاسخ ** آوا ** :
    عجب!!!! پس تنبلی اپیدمی شده و من خبر ندارم. 
    سلام دوست عزیز. بچه هات خوبن؟ باز خیلی لطف نمودی لب گشودی :-)))
    فدای شما عزیزم 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">