MeLoDiC

abuse :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

abuse

چهارشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۵۱ ب.ظ

به دستام نگاه میکرد . با کنجکاوی پرسید " براق کننده ی ناخن زدی ؟" 

لبخندی زدم و در جوابش سرمُ به نشونه ی تائید تکون دادم . با حسرت آهی کشید و گفت " من خیلی دوست دارم ناخن هامُ لاک بزنم ولی نمی تونم " . گفتم این که مشکلی نیست ! وقتایی که خونه هستی و مدرسه نمیری می تونی لاک بزنی . صورتشُ ازم برگردوند و گفت تمام ِ عمرم لاک نزدم . با کنجکاوی نگاهش کردم و ادامه داد " از وقتی که عمو [یکی از دوستان پدرش که عمو صداش میکرده] منُ برد گوشه ی حیاط و بهم قول یه لاک قرمز خوشگلُ داد در ازاش بهم دست درازی کرد ، از همون وقت از لاک بدم اومد ، هرچند اون سر قولش بود و فردای همون روز لاکُ برام آورد ولی من دیگه عمو صداش نکردم " ... 

اینها دردهای جامعه ی ما هستن . نجاست و کثافتی که لکه ش با هیچ شوینده و پاک کننده و گندزدایی پاک نمیشه . روح ِ لطیف ِ بچه های معصوممون برای همیشه تیره میشه . حتی با هزاران مشاوره و همدردی هم اون اعتمادی که سلب شده عمرا دیگه برنمیگرده ... 

  • چهارشنبه ۹۵/۰۳/۱۹
  • ** آوا **

نظرات  (۸)

  • ♥ღஜ یزدان ♥ღஜ
  • سلام اوا جان"
    عجب نشانه های اخر زمانی شده والا" دیگه هیچی ندارم که بگم...


    خسته نباشی عزیز..[گل][بدرود]
    پاسخ ** آوا ** :
    برید کنار میخوام گوسفند قربونی کنم :) 
    به به ! سلام آقا یزدان همشهری عزیز بنده . خوبین ؟ خوش اومدین . 
    چی بگم والله . دیگه ادمهای عوضی هم نباشن ما از چی شاخ در بیاریم ؟؟؟ 
    شما هم همینطور . الهی که درمونده نباشیم . مرسی از حضورتون . واقعا سرافرازمون کردی جناب همشهری [گل][قلب]
    متاسفم 
    پاسخ ** آوا ** :
    :-(
    آخخخخخ جاانم...اصلا نمی دونم الان چی بگم.داغ شد سرم
    پاسخ ** آوا ** :
    :-( فقط باید گفت بچه هامون عاقبت بخیر شن
    ای تو روحش ...
    نامرد ...
    پاسخ ** آوا ** :
    تو روووووحش 

    کثیف رذل....

     

    +برای روح لطیف این کودک معصوم واژه ای جز "تاسف" ندارم.

     

    و بیشتر متاسفم برای ذهن های کثیف مرد های گرگ صفت جامعه ای ک دارم درش زندگی میکنم

    پاسخ ** آوا ** :
    اینا مشکل روانی دارن کتایون ... نمیدونم چه لذتی نصیبشون میشه
    چه دردناک 😔
    پاسخ ** آوا ** :
    اوهوم 
    وای خداااااااا....
    پاسخ ** آوا ** :
    .....

    چقدر بعضی آدمها پست اند چه اقدر پست اند که حرمت نون و نمک خونواده ای که توش وارد میشن نگه نمیدارن و از اعتمادشون سوءاستفاده میکنن چه قدر باید تو روابط خانوادگی با دیگران محتاط بود چه قدر باید تو این جامعه برای یه لحظه هم چشم از دخترت برنداشت 
    پاسخ ** آوا ** :
    بسکه عوضی ان 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">