MeLoDiC

.... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

....

سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۰۹ ق.ظ
* شـب در محفل عُشاق ، دلی پر درد بود

زان میانه، قدحی پر ز شراب و شرب بود 

دل پر درد بیاویخت قدح  ِپر شرب را 

جام را یکسره نوشید که نوشین لب بود 

درد را یکسره تسکین به مستی بنمود

چو پگاهش برسید باز دلش ، پر درد بود .... 


*آوا
یاده حس و حال اون شبی افتادم که این سه بیت رو نوشتم....
  • سه شنبه ۹۵/۰۳/۱۸
  • ** آوا **

نظرات  (۳)

وای...وای....عزییییییزم. قربونت بشم من. شاعر خانمییی. رو نکرده بودی ها. معنی و کلماتش خیلی قشنگه آوا جون. یه دستی هم به وزن و قافیه اش بکشی که دیگه بییییسته. مررررسی.
پاسخ ** آوا ** :
سلام روشنای عزیزم. خوبی؟ من وزن و قافیه نمیشناسم همینجوری ولسه خودم مینویسم :-))))))
به دلم نشست.
دلم واست تنگه آوا جونی
پاسخ ** آوا ** :
سلام دزیره ی عزیزم . خوبی ؟ قربون دلت که همراهیم میکنه . منم همینطور . الهی که هر کجا هستی خوب باشی . دختر گلتُ ببوس 
چه خوبه
پاسخ ** آوا ** :
فدات :*** 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">