MeLoDiC

متولد اول جوزا :-) :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

متولد اول جوزا :-)

يكشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۲۶ ق.ظ

از همه ی دوستانی که بیادم بودن و تولدم رو تبریک گفتن کمال تشکر رو دارم. مخصوصا کتایون مهربونم که همیشه و در همه حال کنارم بوده :-*****

خب من هیچ وقت تولد به معنای جشن و سرور نداشتم. امسال دومین سالی بود که در روز تولدم از همسر و فرزندم دور بودم ولی خونواده ی همسر تمام تلاششون رو کردن تا این تنهایی کمتر حس شه . البته اونا سعی زیادی داشتن ولی خب شدنی نبود. دست همگیشون درد نکنه. انشالله خدا به همه شون سلامتی عنایت کنه. یه اتفاق جالب دیگه ، تولد دوماد جدید خونواده آقا حمید (همسر عمه کوچیکه ی یاس ) بود که اونم سی و یکم اردیبهشت بود و از طرفی جشن نیمه ی شعبان و همه و همه باعث شد شب خوشی رو رقم بزنیم. جای همه ی دوستان خالی ...

با توجه به اینکه یه جشن تولد دو نفر بوده برای همین تعداد شمعها بی هیچ دلیلی ۲۴ بوده :-)))) هدف فقط فوت کردن شمع بود ، که اونم توسط مهدی و مسیح و پارسا انجام شد :)))) 

و بازم با توجه به اینکه مورد منکراتی پیش نیاد از عمه حمیده خواستیم که در نقش محرم دو جانبه ، دستش رو حد فاصل دست ما دو نفر قرار بده و این چنین شد که کیک با یک کارد و سه دست بریده شد :)))) 

از آقا یزدان و همینطور روشنای دوست داشتنیم هم بابت ِ اینکه پیج ِ شخصیشون رو دریچه ای به جهت تبریک تولدم قرار دادن صمیمانه ممنونم . خلاصه که از همه ی عزیزان سپاسگزارم . دست همگی درد نکنه . 

  • يكشنبه ۹۵/۰۳/۰۲
  • ** آوا **

نظرات  (۱۳)

آخی تولدت بوده! با عرض معذرت و با تاخیر تولدت مبارک ^__^
پاسخ ** آوا ** :
مرسی توکاجان :-*******
سلام آوا جان . تولدت با تاخیر مبارک عزیز دلم. هزار سال شاد و سالم کنار عزیزانت زندگی کنی خانوووم
پاسخ ** آوا ** :
سلام بهار جان . مرسی بابت تبریکت عزیزم :***************
تولدت مبارک آوای مهربون :*
امیدوارم سال پیش رو سالی پر از پیشرفت و موفقیت و شادی و آرامش باشه برای خودت و عزیزانت :*
پاسخ ** آوا ** :
سلام رهای عزیزم . ممنون از محبتت :*****************
هپی برت دی :)
پاسخ ** آوا ** :
ممنون نارین عزیزم :****************
مجددا تولدن مبارک عشقم بهترین متولد اول جوزا
پاسخ ** آوا ** :
فدای تو مریم جون . شما که همیشه منُ شرمنده ی محبتتون می کنین خانومی :*****************
راستی کیک چی شد...

 بین خودتون تقسیم میکنین


 پس ما چی؟!!!!!
پاسخ ** آوا ** :
خب کیک روشناجون درسته شد برای شما . این هم برای بقیه !:))))))))))) البته بقول اقا یزدان زیادیش ضرر داره واسه همین نصف اینم مال ِ شما . دیگه خودتون حواستون باشه زیادی به خودتون اسیب نرسونین :)))))))
سلااااااااااااااااام به آوا خانووووووم

خوبین خوشین سلومتین؟؟

ادرس رو از بانو روشنا گرفتیم خدمت رسیدیم یه عرض ادبی کنیم و تبریک نیمه شعبان و یه تبریک بخصوص بابت تولد 14 سالگیتون.

انشالله که همیشه عمر سرزنده و قبراق با نشاط باشین ..نمیدونم چه حسیه  که حتی ادم بی احساسی هم باشی از جنس سنگ هم باشی روز تولدت که میشه یه حسی تو وجودت بیداری میشه.....حس زندگی و امید .

براتون آرزوی بهترینا رو دارم.


شاد و موفق و پیروز باشین
پاسخ ** آوا ** :
به به ! سلام اقا جواد خوش اومدین . اقا سرافرازمون کردین . 
لطف کردین . منم این اعیاد رو به شما تبریک میگم . هر چند گذشته ولی عید همیشه عیده . انشالله هر روزتون به زیبایی رقم بخوره تا به واقع عید زندگیتون باشه . 
بله ! از تبریک چهارده سالگیم هم ممنونم . من فکر میکردم 16 ساله شدم ولی الان که شما گفتی و محاسبه کردم دیدم بلـــــــــــــه 14 سالم شده . الکی الکی دو سال خودمُ پیرتر کردم . می بینی ؟ اصلا خانمها خوششون میاد سنشون رو بالاتر تخمین بزنن تا چشم نخورن :))))))))))))))) 
از همه ی شوخی ها گذشته . ازتون ممنونم . انشالله که شما هم سالیان سال در سلامت و سعادت زندگی کنین . مرسی از تبریکات صمیمانه تون . 

سلام متولد ماه جوزا

خوبی عزیزم؟

 

اواجان  ، روز تولد ادم ها بهترین روزشونه

ب نظر من نمیشه گفت کسی براش بی تفاوته این روز

حالا چ برسه برای توئی ک متولد خردادی و سرشار از حس خوب.

 

باز هم زادروزت رو بهت تبریک میگم گلم

دست خانواده ی همسر درد نکنه ک تمام تلاششون رو کردن ک شاد باشی در شبی ک مال خودت بوده.

انشاله عمر با عزتی داشته باشی در کنار فرزند و همسر مهربانت.

 

بهترین ها رو برات ارزو دارم دوست همیشه همراه

پاسخ ** آوا ** :
سلام به روی ماهت عزیزم . 
شکر خدا خوبم . 
خب هر کسی تعریفی داره برای خودش . ولی واسه من فرق زیادی با روزهای قبل و بعدش نداشت . اتفاقا غروبش داشتم به این فکر میکردم که چقدر الکی منتظر امروز بودم :( ولی از طرفی ذوق اطرافیانُ که دیدم کمی ذوقم بیشتر شد. البته ناگفته نمونه که تولد دوماد خونواده دلیلی شد تا منم بی نصیب نمونم . دیگه به خودم که دروغ نمی تونم بگم . هان ؟ تولد رو باید دیگری تدارک ببینه . واسه همین من هیچ سالی تولدی برای خودم نگرفتم . امسال هم حضور حمیدرضا باعث شد تا جرقه ای در ذهن دیگران زده شه تا برنامه ای این چنین تدارک ببینن . منم این بین بی بهره نبودم . 
مرسی کتایون عزیزم . ممنون از محبتت . نمی دونم چطور باید محبت شما دوستانُ جوابگو باشم . خوندن پیامهای شما واسه من از هر چیزی با ارزش تر بود . همینطور پستهای بی منتی که برام درج کردین . واقعا دست همگیتون درد نکنه . باور کن دوست داشتم اونروز به دور از هر راه ارتباطی تنهای تنها باشم . نمی دونم چ مرگمه ... 
سلام خاااااانم. تولدت مبارک آوای گلم. الهی سالیان سال تولدتو کنار خانواده عزیزت جشن بگیری. دختر نیمه شعبان شدی ها. آقا امام زمان پشت و پناهت. بازم تبریک میگم بانو. میبوسمت. 
پاسخ ** آوا ** :
سلام روشنای عزیزمممممممم خوبی ؟ مرسی عزیزه دلم . بخدا راضی به زحمت شماها نبودم . اره والله جشن تولد امسالم بهم چسبید . البته واژه ی جشن از سن و سالم گذشته ولی خب مهمونی و دور همی خوبی بود . دست زندایی گلم ( خواهر شوهر بزرگه ) درد نکنه که حسابی سنگ تموم گذاشتن . 
سلام عزیزم
تولدت رو از صمیم قلب بهت تبریک میگم.انشاالله خدا بهت عمر 120 ساله همراه با سلامتی و خوشبختی بده.
بهترین ها رو برات آرزو میکنم.
امسال وبلاگ نمینوشتم که واست جشن بگیرم قصدم بود به بهونه ی تولدت بنویسم ولی یه مشکل دیروز کل وقتم رو پر کرد.
مجدد بهت تبریک میگم گلم♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥
پاسخ ** آوا ** :
سلاممممم شادی عزیزم . وای چقدر ذوق کردم اسمتُ دیدم . مرررررررررسی ابجی گلم . میدونی خیلی مواقع نیت خیلی خیلی مهمه ! واسه ی من همین اندازه که گفتی تصمیم داشتی با این بهونه سکوت وبلاگت رو بشکونی خیلی ارزش داره . حتی حالا که به هر دلیلی امکانش میسر نبود  واقعیتش این ِ خودمُ در اون حدی نمی بینم ...
امیدوارم که مشکل حل شده باشه و دیگه اسوده خاطر شده باشی . ابجی حالا که امکان شکستن این سکوت هست لطف کن با یه بهونه ی خیلی زیباتر بیا و راحتمون کن . بابت این قلبها هم دستت درد نکنه . قابل توجه روشناخانم و اقا یزدان ! می بینین ؟ شکلک قلب فرستاده . جوینده یابنده ست . حالا شما فقط بگین شکلکم نداری :))))))))))))))
  • ♥ღஜ یزدان ♥ღஜ
  • سلام اوا جان"
    قبل از هیچ حرفی تولدن رو بهت تبریک میگم خدا رو شاکرم دوستانی کنارت هستند که تولدت بیادشون میمونه خوشحالم.. تولد داماد کوچیکه رو همینطور... این عید بزرگ رو بشما و خانواده گرام نیر تبریک عوض میکنم..... اما..: یه منطق رو هرگز نتونستم بپذیرم و بعدها نیز نخواهم پذیرفت اون اینکه: خیلی از زن و شوهر ها نیز با این نگاه کارشون به طلاق کشیده شد.. که چرا روز تولدم یادت رفته؟ ایا مگه میشه روز تولد نزدیکترین شخص فراموش بشه؟؟؟  که من بسهم خودم کسی این گلایه رو ازم بکنه " بعد از هر نمازی دست بدعا میشم که تمام مشکلات زندگیمو نصیب خودش بکنه اگه بعدعا غذا خوردشنش یادش موند شاکر خدای مهربون باشه.. چرا که تملق در کار من بشخصه نبوده و نیست واسه همین کسیکه این دیدگاه رو داره هرگز دلم نمیخواد حتی روز تولدم بخودم تبریک بگه چون: این اسمش دوست داشتن نیست فقط منت هست و منت.. انگار تو اتاق عمل باشی  گشنت بشه و بگی: هیچی واجب تر از خود من نیست اول برم ناهار بخورم بعد بیام اتاق عمل.. این منطق برام غیر قابل پذیرشه.. کسیکه در طول سال فقط یکبار بیادم باشه همین برام جای سپاس  داره... مجددا تولدت رو تبریک عوض میکنم امیدوارم سالیان سااال با تندرستی زندگی کنی عزیز دلم... شکلکم که نداری کشتی ما رو!!!!!!!!!!!!
    پاسخ ** آوا ** :
    سلام آقا یزدان . ممنون بابت تبریکتون . بله منم شاکرم از دوستانی که منُ بیاد داشتن . این ارزشی که برام قائل شدن رو هیج وقت از یاد نمی برم . عید شعبانیه بر شما هم مبارک باشه . 
    منم خیلی وقتها از سر شلوغی و درگیری های کاری تاریخ هایی رو از یاد بردم . نمونه ش ! بیست و یکم بهمنی که روز فارغ التحصیلیم بوده دقیقا سالروز ازدواجمون هم بود . ولی من انقدر درگیر اجرای برنامه و سایر چیزها بودم و بعد از اون هم بقدری حالم بد بود که تا دو روز بعدش تازه یادم اومد که حتی خودم لابه لای درگیریهای کاری تاریخی رو از یاد بردم . پستش هنوز توی وبلاگم هست . اون زمان آی یسنا بهم خندید . آی تیکه بهم انداخت :)))))))) پیش میاد . شما که از قبل یاداوری کرده بودین . همون برام یک دنیا ارزش داره . مرسی بابت پستی که گذاشتین . و بی نهایت تشکر میکنم بابت تبریکتون . کلام به کلام نوشته هاتون بغض آلودم کرد . شما به خوبی می دونین که من چقدر عاشق شغلم هستم . وقتی نوشته تون رو می خوندم اصلا ذهنم پی تولدم نبود . فقط و فقط فکر میکردم که ایکاش جایگاه واقعیم اونی باشه که شما نوشتی . بارها گفتم و هنوزم میگم سوای از سختی کارم سوای از اینکه خیلی وقتها حقی ازم پایمال میشه ولی برای من بی نهایت ارزشمنده وقتی می بینم بیماری برای خودمُ خونواده م و حتی امواتم دعا میکنن . وقتی قربون صدقه ی دستم میشن . وقتی چهرمُ با نگاهشون نوازش میدن و با کلامشون زیباییها رو بهم نسبت میدن . این سعادت نصیب هر کسی نمیشه . شکر خدا که این لیاقت در من بوده که انقدر دعا پشت سرم باشه . 
  • احسان خواجه مرادی
  • عه...تولدتون مبارک
    پاسخ ** آوا ** :
    ممنون دوست عزیز :)
    تبریک
    پاسخ ** آوا ** :
    ممنونم 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">