MeLoDiC

از سری سوتی های شب کاری :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

از سری سوتی های شب کاری

دوشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۳۴ ب.ظ

* از دیگر معظلات شب کاری این ِ که تهه شیفت وقتی میخوای بیمارهارو به صبح کار تحویل بدی همچین خوشگل بالا سر بیمار میگی بیمار " فوند سولی" و کنترل I &O داره ... بعد خودت میگی " فوند سولی ؟ " پشت بندش میگی " سوند فولی " و میخندی . اونوقت بیمار می خنده . همکارت که میخنده و میزنه روی شونه ت گلوت رو صاف میکنی و میگی " روتُ زیاد نکن ، دستتُ بکش " و بعد دو تایی می خندین ... 

شب کاری ِ دیگه ! دم صبح مُخ آدم هنگ میکنه . حالا چه ایرادی داری بگی " فوند سولی ؟ " والله ... 

+ اگه نمی دونین فوند سولی ، آخ ببخشید " سوند فولی " چیه گوگل کنید بهتون نشونش میده . 

+ I & O میزان جذب و دفع 

  • دوشنبه ۹۵/۰۲/۱۳
  • ** آوا **

نظرات  (۴)

واقعا چه ایرادی داره موجبات شادی دو نفره دیگر فراهم کردی ثواب هم داره
پاسخ ** آوا ** :
اصلنم هیچ اشکالی نداره . والله به خدا :))))))))) 
عه I/O تو رشته ما (کامپیوتر) هم معنی ورودی خروجی میده :))))))
پاسخ ** آوا ** :
سلام. اره یادمه تو مبحث کامپیوتر یه چیزی به اسم ورودی خروجی داشتیم . اینم همونه. مقدار مایعی که بدن بیمار دریافت میکنه و میزان مایع دفعی. 
سلام
آخخخ نمیری الهی آوا. کلی خندیدم نصفه شبی. آخه باعث شدی یاد یه سوتی خودم بیفتم. خیلی سال پیش مامان یه جراحی داشت. من دبیرستانی بودم. شب اول همراهش موندم تو بیمارستان. صبح گیج بودم و پستمو با خاله ام عوض کردم. رفتم خونه از اونجا زنگ زدم بیمارستان که یه چیزی به خاله بگم. اومدم بگم: ببخشید..لطفا وصل کنین بخش زنان.....وای...هی میخوام بنویسم خنده ام میگیره...
از شدت خستگی خیلی جدی به آقایی که گوشی رو برداشت گفتم: سلام. ببشخید لطفا بخش کنین وصل زنان.... 
وای شکلک قهقهه هم که نداری.... آقاهه هنگ کرد همونطور که میخندید گفت الان بخش میکنم... ((((((((((:
پاسخ ** آوا ** :
سلام روشناجان. وای تو هم مثل من سوتی میدی اساسی  خخخخخخخ 
دمت گرم روح و روان تلفنچی رو شاد کردی و ثواب هر دو عالم نصیبت شد 
اشکالی نداره که :) حلاله حلاله
من انقدر از این سوتی ها دادم تازه شانس اوردی ازت فیلم نگرفتن از من فیلم گرفتن به هر کی میرسن نشونش میدن :/
پاسخ ** آوا ** :
در حلال بودنش هیچ شک و شبهه ای نیست عزیزم:-))) 
خدارو شکر تو بیمارستان کارکنان اجازه ی استفاوه از گوشی ندارن ولی اینکه سوژه ی بیمار و همراه شدم یا نه خدا داند و لاغیر 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">