MeLoDiC

نگاه هایی که پر از حرفن ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

نگاه هایی که پر از حرفن ...

چهارشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۱۱ ق.ظ

* گـاهی اوقات توو زندگیامون اجبارهایی هست که آدم ناخواسته بهشون تن میده . اجبارهایی که چه بسا برای همه ی عمر رنگ و بوی زندگیُ عوض کنه و چه بسا به گند بکشونه  ... اونوقتاست که آدم حتی نگاهش بغض داره ... پر از سئوالهایی که هرگز به جواب نمی رسه ... دلی که حتی در حال ترکیدنم باشه نایی نداره ، برای به صدا در اومدن  ... چون بر این باوری که هیچ کس حتی صدای قلبتُ نمی شنوه ... 

خلاصه که من می ترسم از این طرز نگاه ، از این بی صدا شدن و بی صدا مردن ...

امیدوارم که هیچ وقت در شرایط مشابه قرار نگیریم . 

  • چهارشنبه ۹۵/۰۱/۱۸
  • ** آوا **

نظرات  (۱۰)

نگاه هایی ک پر از واژه ی تاسفن
نگاه هایی ک مملو از حس حسرت و پشیمونین
نگاه هایی ک ی دنیا حرف داره

الهی ک هرگز در زندگی مجبور ب تن دادن وقایع نشیم
ک سخته
خیلی هم سخت.

انشاله همیشه با میل باطنیمون قدم برداریم

پاسخ ** آوا ** :
انشالله ... 
سلام خوبی
چه جالب همین الان داشتم تیکه های حساس سریال رو می دیدم دوباره و این صحنش رو هم دیدم
خیلی غم انگیز بود
وقتی بچش رو بردند دیگه از پا افتاد به معنای واقعی....

پاسخ ** آوا ** :
سلام حباب عزیزم . اره این سریال ایرانیُ واقعا دوست دارم . برعکس باقی سریالها که یه بار دیدنش حتی در حد شنیدن دیالوگها کفایت میکنه اینُ باید دید . حرکات ، نگاه ها بی نظیره . بعضی صحنه هاش هم عجیب درد اوره . 
خیلی دردناک بود شهرزاد :(
پاسخ ** آوا ** :
خیلی زیاد ... دوست دارم زودتر تموم شه . حس میکنم هنرپیشه هاش درد زیادیُ تحمل میکنن . 
قربونت بشم. ۱۲ تا شد دیگه؟ راستی...اسمشو نوشتم واسه مدرسه. امروز رفت تست هوش. بچه ام مثل مامانش باهوشه: )))))) اینم لبخنده.@: اینم بوسه. :(((( اینم گریه اس....قاطی کردم. احساساتم قاطی شده. دور و برت قرصی نداری بخورم برم خواب ابدی؟ خوااااااااااابم میاد از اون خوابها که وقتی بیدار میشی میبینی ۳۰۰ سال گذشته.
پاسخ ** آوا ** :
خدا نکنه . اره دوازده تا . ببینم ماموریتتُ انجام دادی یا نه ؟! بله که باید تیزهوش باشه . کسی که با مشمع برای خودش کاپشن درست میکنه بایدم تیز هوش باشه . حالا تو بخودت نگیررررررررر :))))))))))))))))))))))))))) خلاصه همایون فرزند یه زوج ِ اگر بهره ی هوشی هم داره از هر دو طرف ِ . پشت سر پسرعموی من هم خواهشا حرف نزن :))))))))))))) هوشی باشه از هر دو نفرتون بهش رسیده . البته در اینکه تو باهوشی شکی نیست . با اون شعرهایی که تو میگی مهر تائید میزنی پای ادعات :**************** 
من اگه دور و برم قرص مذکور بود الان در خواب ِ ابدی به سر می بردم خواهرجان . 
عزیزی خانمی.همایونم دوست داره.
پاسخ ** آوا ** :
ممنون عزیزمممممم. از طرفم ماچش کن :-************ اینا شکلک ماچن. هر ستاره یه دونه ماچ. بشمر برو ماموریتت رو انجام بده :-)))
چه اجبار بدی -__-
پاسخ ** آوا ** :
خیلی بد . برای هیچ کس پیش نیاد ... 
ان شااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالله
پاسخ ** آوا ** :
:-**************************
راستی ... میدونستی یکی از یارهای باوفای همایونی؟ درست لحظه ای که دلم واسه بزرگ شدنش گرفته بود و نوشتم تو با کامنتات اومدی. مرسی خانمی.

پاسخ ** آوا ** :
بله !خاله آواش فداش بشه . چرا که نباشم . من هنوزم چشمای متعجب ِ همایون رو بیاد دارم که چطور نگام میکرد . قربونشم میشم . چرا که نه . 
معلومه که تو رو همین طور ساده میخوام عزیز. شکلک واسه حرفای نگفته خودمونه. یه جاهایی که زبون دیگه نمیتونه چیزی بگه شکلک خیلی کاراییش بیشتره. قربونت.

پاسخ ** آوا ** :
فدات مهربون . من به این بی شکلکی عادت کردم . حرف رو یا باید اونطور که دل میخواد رسوند یا اگر نشه سکوت کرد :)))))))))))))))))) من وقتی نیاز به شکلک باشه از این کاراکتر ها استفاده میکنم :-q  الان این شکلک زبونه :)))))
هیییییییی آواجون.... چیییی هم نوشتی آبجی. شکلکات کو خواهر؟ دق کردم ها.پاشو بیا بلاگفا دختر 
پاسخ ** آوا ** :
من بیام بلاگفا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بیجا بنمایم . مخصوصا حالا که باهام اینطور لج کرده . ابجی شکلم ندارم . باید منُ بی شکلک گل و بلبل بخوای . همینطور صاف و ساده . 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">