MeLoDiC

سالی که گذشت ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

سالی که گذشت ...

پنجشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۵۰ ق.ظ

* احتمال خیلی زیاد آخرین پست ِ سال ِ جاری باشه . از اونجا که قراره به اتفاق دایی جون برم شمال تا حد امکان میخوام وسیله کمتر ببرم ولی کجا دیده شدی خانمی با وسیله ی کم بره سفر ؟! عمرنات . ولی دیگه لپ تابُ واقعا بی خیال شدم . البته اگه بتونم یه گوشه ی ماشین جاش بدم از بردن لپ تاب هم نمی گذرم . 

امشب بهترین زمان ِ برای ِ اینکه یه نگاه اجمالی به سال 1394 بندازم و با خودم دو دو تا چهارتا کنم که کجای کارم . شکر خدا راضی َم . با تموم سختی هایی که بعد از فروردین 94 باهاشون گلاویز شدم ولی راضی َم . هنوز راه سختیُ در پیش دارم . تقریبا اگه این سختی رو یک مسیر با مسافت فرضی در نظر بگیریم من تونستم یک سوم مسیرُ طی کنم . پس می تونم باقی مسیرُ هم به سلامت طی کنم . نه ؟ و اما از بُعد روحی باید بگم امسالی که ازش چند روزی بیشتر باقی نمونده برای من سالی پر از دلتنگی بود . وقتی میگم پر از دلتنگی یعنی با حجم بسیار بسیار بالای دلتنگی . در حدی که امروز وقتی شنیدم برای روز پنجشنبه نمی شه بریم سمت شمال و تاریخ رفتنمون 28 م یعنی جمعه ست گریه کردم . آره ! دقیقا مثل یه دختر بچه ای که آرزوهاش به فنا رفته باشه سرمُ توی بالش فرو کردم و اشک ریختم . کمی بعد یک مرتبه بزرگ شدم و گفتم آوای دیوانه این همه صبر کردی یه روز اضافه تر هم روش . اشکامُ پاک کردم و رفتم کنار خونواده ی دومم نشستم و چای گرم نوشیدم و حرف زدیم و شب کوک تماشا کردیم . 

** گـاهی اهدافمُ گم میکنم . درست مثل سر نخ ِ کاموایی که شدیدا تو هم پیچیده شده و هر چی بیشتر می گردی کمتر پیدا میکنی ... ولی آنی به خودت میای و سر نخ معجزه آسا پیدا میشه . یه سری خوشی هایی توی زندگی هر کسی وجود داره که به آدم امید زندگی میدن . تابع همون خوشی ها گاهی آنچنان احساس خوشبختی میکنم که نتیجه ش میشه ن حس سرخوشی من و شاید ثبت چند تا پست مملو از انرژی مثبت . ولی وقتی می بینم بواسطه ی اون حس خوشایندم زیر ذره بین میرم لبخند میره . خوشی میره ... گفتم که ! انشالله روزی برسه که هیچ کدوممون حال خوش کسیُ ناخوش نکنیم . 

جا داره پیشاپیش فرا رسیدن سال ِ جدیدُ به همه ی دوستان عزیزم تبریک بگم . امید که در این سال ِ خوش یمن به میمنت به تمام آرزوهای خوبمون که به صلاح زندگیمون ِ برسیم . امید که سالی پر از سلامتی و تندرستی برامون باشه . امید که انسانیت به اوج برسه و در هیچ نقطه ای  از جهان  هستی جنگ و خونریزیی نباشه . امید که محبت و عشق و دوستی بشه سر لوحه ی تمام رابطه ها ...  امید که دلها شاد باشه و لبها خندون ... و انشالله که سال جدید جمعه ی وعده داده شده به مسلمین رو بهمراه خودش برامون به ارمغان بیاره ...  

دوستان خوبم عیدتون مبارک بوسه

  • پنجشنبه ۹۴/۱۲/۲۷
  • ** آوا **

نظرات  (۱۳)

عیدت مبارک عزیزم...
پاسخ ** آوا ** :
عید تو هم مبارک باشه مهسای عزیزم 
سلام
دارم شارژ تموم میکنم
ولادت حضرت زهرا و روزت مبارک همسر  مهربان و مادر فداکار و عاشق
🌺🌺🌺🌷🌷🌷🌷🌸🌸🌸🌸🌸🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌷🌷🌷🌷🌷🌸🌸🌸🌸
پاسخ ** آوا ** :
سلام نوریه ی عزیزم . خوبی ؟ الهی قربونت شم روز مادر بر شما هم مبارک باشه مادر زحمتکش و نمونه .خدا تو و دخترتُ برای همدیگه تون حفظ کنه . 
رقص این چلچله ها، وین همه آوا و نوا همه گویند که: از راه رسیده ست بهار... عشق و شادابی و نور و نفس و شور و امید همه را بهر تو بر دوش کشیده ست بهار... خیز و آغوش در آغوش لطیفش بگشای روح هستی ست که جان بخش وزیده ست بهار چشم بیدار بر این تلخی ایام ببند خوابهای شکرین بهر تو دیده ست بهار.. سلام آوا جان. سال نو رو خدمت شما و خانواده محترمت تبریک میگم و برات سالی سرشار از لبخند آرزو میکنم.
پاسخ ** آوا ** :
سلام روشنای عزیزم . مرسی بابت تبریکت . الهی که همگی خوش باشین . همایون دلبندم رو ببوس 
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند  که هماره با ما بودند و هرگز تنهایمان نگذاشتند..
سلام اوای عزیز:
منم بسهم خودم فرا رسیدن نوروز باستانی رو بخودت و خانواده محترمت تبریک میگم امیدوارم هر سال با توان بیشتر گام برداری تا به ارزوهای دیرینت دست بیابی..
سالی که گذشت میدونم برات خیلی سخت بوده اما با همه مشکلاتش که ابدیده ترت کرده از خدای مهربان اسانی کارهات رو در زندگی خواهانم.. سال نوووووو مباررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک اوای عزیز....
کجایی شکلکککککککککککککککککککک
پاسخ ** آوا ** :
به به ! چه جمله ی قشنگی . قلبها هیچ وقت فاسد نمیشن اگه مامن دوستان لایق باشه . 
سلام آقا یزدان . خوبین ؟ ببخشید که بعده چهارده روز نشستم تا به نظرات شما عزیزان جواب بدم واقعا شرمنده م . دیگه خودتون بهتر می دونین دلیل نبودنم چه بوده . فکر کنم از دیدگاه شما تا حد زیاد غیبتم موجه بوده باشه . نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عید شمام مبارک باشه . الهی که احمد اقاتُ دوماد کنی و شیرینی دومادیشُ به ما هم بدی بخوریم . میدونی که شکموییم . حرف  از خوردن باشه برای خودمون یلی هستیم .
جان ؟! شکلک ؟؟؟ گشتم نبود . نگرد نیست :)))))))))))))))))))))))))))))) 

سلام

فرا رسیدن سال نو رو پیشاپیش بهت تبریک میگم.

انشاالله سال خوبی در کنار خانواده داشته باشی.همراه با سلامتی و عافیت

پاسخ ** آوا ** :
سلام شادی عزیزم . خوبی ؟ ببخش که انقدر بی معرفت شدم . باور کن از سر بی معرفتی نیست . انقدر کمبود نبود عزیزانم رو دارم که ترجیح دادم این مدت بیشتر در کنارشون باشم تا این کمبودها در درون خودم تا حد زیادی جبران شه . حالا اونها به کنار . 
عزیزم سال نوت مبارک باشه . تولد معصوم عزیزُ با نیم ماه تاخیر از طرفم بهش تبریک بگو خوشحالم که در کنار هم عاشقونه سر میکنین . تولد خودتم مبارک باشه . ببخش که نتونستم در اون حدی که باید برای تبریک تولدت قدم بردارم. ولی همین چند کلمه هم از صمیم قلبم بود . انشالله که همیشه سلامت باشی عزیزم 
قطعا 94 ، سال سختی بود واست...دوری و دلتنگی:(( الهی که 95 این دوریا و دلتنگیا کمتر و کمتر باشه:) آمین.

عیدت مبارک آوا جان:-**
پاسخ ** آوا ** :
سلام مریمی عزیزم . خوبی ؟ عزیزم عیدت مبارک باشه . ببخش که انقدر دیر جوابتونُ ثبت میکنم . با کلی شرمندگی اینجا هستم . خدا هیچ بنده و مسلمانی رو شرمنده نکنه 
عید تو هم مبارک باشه عزیزم 
سلام انشاله سال خوبی داشته باشی اوا جان
سالی پر برکت
همراه با موفقیت روز افزون

شاهد همیشگی شادی ها و موفقیتتات باشم.


+ عیدت مبارک پیشاپیش سفر خوبی داشته باشی
پاسخ ** آوا ** :
سلام کتایون قشنگم . خوبی ؟ منم برای تو کلی ارزوی خوب داشتم انشالله که ابروم  حفظ شه ... 
فدای مهربونیات . مواظب خودت باش مهربونم . سال نوت مبارک . 
سال نو پیشاپیش مبارک :)
پاسخ ** آوا ** :
سلام دوست عزیزم . بر شما پساپس هم مبارک باشه . 
درج جواب نظر در تاریخ 15 فروردین . ببخشید تو رو خدا :(((
  • اسماعیل غنی زاده
  • سال نو شما هم مبارک باشه... سفر به سلامت
    پاسخ ** آوا ** :
    مرسی از لطف شما . عید شمام مبارک باشه . 
    عید تو هم مبارررررررررررررررررررک پیشاپیش:*
    امیدوارم دو سوم باقی مسیرت هم تو سال ۹۵ خیلی زود سپری کنی و بعدش دلتنگی هات برای همیشه پر بکشن و برن ^__^
    پاسخ ** آوا ** :
    فدای تو توکای عزیزم . 
    اخ خدا از دهت بشنوه . ولی بیشتر دعا کن فرجی بشه که انتقالی محمد جور شه . 
    عید تو هم مبارک
    پاسخ ** آوا ** :
    ممنون از شما . 
    منم در بهترین حالت امروز میرم...و ممکنه فردا..
    اینکه گاهی ممل واقع بینانه میبینه و میگه فردا بریم اشک تو چشمام جمع میکنه..
    یا اینکه مثلا امروز صبح گفت وای لاستیک و رینگو عوض نکردم دلم خونه ی غم شد که نکنه منو نبره....
    یا مثلا الان که اشکام داره میریزه..
    لعنت به دلتنگی...
    برات بهترینها رو از خدا میخوام...
    خدا رو شکر میکنم که تو رو دارم..و یه سال بیشتر کنارت خواهم بود...
    پاسخ ** آوا ** :
    سلام نونوی عزیزم . حالا که نظرتُ جواب میدم 18 روز از زمانی که این کامنتُ ثبت کردی گذشته و من شرمندم که با این همه تاخیر اومدم . 
    انشالله که امسالت به بهترین نحو ممکن رقم بخوره .
    دوست داشتنی هستی نیلوفرم 
    سفر بخیر ، و سال نوتون مبارک :)
    پاسخ ** آوا ** :
    سلام . 
    ممنون . سال نو شما هم پیشاپیش مبارک . انشالله که تعطیلات بهتون خوش بگذره و باقی  سال ِ جدید هم همینطور 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">