MeLoDiC

حرفُ باید زد ! اینُ مدتهاست باور کردم . :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

حرفُ باید زد ! اینُ مدتهاست باور کردم .

جمعه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۴۹ ق.ظ

بنده خدا مامان حاجی پیرو همون مشکل جسمی که بهش اشاره کردم این شبها شدیدا" در تلاش ِ تا قوای از دست رفتمُ به من برگردونه . کمپوت سیب خونگی هم راهکار امشبش برای من :) نمی دونم محبتاشُ چطور باید جبران کنم . واقعا دستش درد نکنه . 

** توی سرویس با یکی از همکارای خارج ِ بخشی تا حدی صمیمی شدم . اولین بار که فهمید من خردادی هستم گفت " وای وای خردادی ! تو دوستی سرد و نچسب " ! همون وقت میخواستم بهش بگم والله من که مجبورت نکردم با من دوست شی . خودت اومدی جلو و سلام دوستیُ دادی . این مدت گذشت و تا امروز ( پنجشنبه ) وقتی با هم برمیگشتیم گفت " وای آوا ، من تو رو خیلی دوست دارم و حسابی از بودنت انرژی میگیرم " گفتم " همین تو نبودی که اولین روز بهم گفتی خردادی ِ نچسب ؟ " گفت " وای نگوووووووو . اتفاقا وقتی با یه خردادی وارد دوستی بشی دیگه نمیشه ازش دل کند " ! به نظرتون من الان باورم شده ؟؟؟ :))))) 

  • جمعه ۹۴/۱۲/۲۱
  • ** آوا **

نظرات  (۵)

سلام. الان خوبی آوا بانو؟

بیا خواهر فالت ببینوووم تا بوگومت چقدر مچسبی :)))) کیییییییی گفته نچسبی آخه؟؟! خیییی هم خوبی.... در نگاه یه بهمنی عزییییییز، همممممه خوبن. خردادی رو که غیر بهمنی ها هم خوب می بینن تازه.

خوب خواهر پول هندوانه هامو بده میخوام برم برای نفر بعدی هندونه بخرم. :)))d

پاسخ ** آوا ** :
سلام روشنا جان . شکر بهترم . در حال تجدید قوا هستم :) 
بیا نکن روشنا  هندونه هاتُ با خودت ببر به کار من نمیاد . من نچسب باشم به نظرم بهتره . :)))))))))
من هیچ وقت نتونستم این خصلتهای ماه تولد و با سال تولد رو به یه نفر نسبت بدم :دی 
یعنی به نظرم صدق نمی کنه اصلا :)))))
پاسخ ** آوا ** :
سلام توکای عزیزم. منم این خصلتها رو به کسی نسبت نمیدم ولی خب در مورد ستاره شناسی (عناصر خاک و باد واب و اتش) یه چیزایی دیدم و شنیدم که اونو باور دارم. البته بگماااا در مورد شخصیت شناسی خردادیا خیلی چیزاش در خودم وجود داره. بنده خدا راست میگفت یه خردادی که من باشم سریع با کسی دوست نمیشه در کل خیلی اهسته اهسته وارد رابطه بی میشه ولی بعدش که دوستی شکل گرفت در نوع خودش بی نظیره. اون خانم از رک بودنش گفت خردادی نچسبه ولی بعد که دوست شه دیگه معرکه ست :-)))))

سلام اواجان

الان حالت بهتر شده؟؟؟؟؟

 

ی خردادی چیش بده ک دوستیش بد باشه

همیشه تا ته خط

توو همه ی لحظه ها کنارتن

این بده؟

 

میگن ی خردادی رو داری، هیچ جوره از دستش نده ک مث اون هرگز توو زندگیت نخواهد اومد

پاسخ ** آوا ** :
سلام کتایون عزیزم. حالا همه ی اینارو کی میگه؟؟؟ حالم ؟؟؟ بهترم فقط نیاز به تقویت دارم بدنم خیلی ضعف داره
 بیشتر الکترولیتها و اب بدنم رو از دست دادم زمان میبره جایگزین شه 
  • ♥ღஜ یزدان ♥ღஜ
  • سلام"
    منکه فکر نکنم باورت شده باشه هان؟ نظرت چیه"؟
    پاسخ ** آوا ** :
    سلام. خوبین؟ شایدم شما درست میگین . چی بگم والله :-) 
  • دینای دیگر ※※
  • وای عکس.... T_T

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">