MeLoDiC

اپیدمی ای به اسم شهرزاد ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

اپیدمی ای به اسم شهرزاد ...

دوشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۳۰ ق.ظ

* خـلاصه اتفاقی که نباید میفتاد افتاد و منم آلوده ی این سریال شدم . و اما چیزی که باعث شد الان این پست ثبت شه چیزی ورای از تعریف و تمجید هنرمندهای این اثر ِ . واقعیت موضوع این ِ که من با این بخش از تصویر که با قلم قرمز جداش کردم واقعا مشکل دارم . یعنی اینجوریاست ؟؟؟ 

کار بلداش می دونن منظورم چیه ! :)))

** از این بحث بگذریم بعضی از دیالوگ هاش واقعا زیباست . 

  • دوشنبه ۹۴/۱۲/۱۷
  • ** آوا **

نظرات  (۱۵)

:)
دنبالی
پاسخ ** آوا ** :
متوجه منطورتون نشدم 

اها الان عکس وا شد

 

چقدر خندیدم ((((:

 

پاسخ ** آوا ** :
فدای خنده هات .

توو کدوم قسمتش شهرزاد جهت عکس رگ گرفت؟

من ندیدم!؟

پاسخ ** آوا ** :
همون قسمتی که درد زایمانش شروع شده بود :))) 
نگاه تیزبین میخواد کتایون . تو نگاهت به سمت چیزای دیگه ست عزیزم . اگه نگاهت هم به سریال بوده بی شک ذهنت واسه خودش پرواز کرده بود و حاضر نبود 
وااااااااااااای دلم برای کنارت بودن تنگ شده بود .. من هنوز نتونستم شهرزادو ببینم . البته که خیلی دلم میخواد ببینمش این روزا قحطی فیلمو سریال خوبه ! آهنگش که معتادم کرده ..
+ شما کار بلدین :)
پاسخ ** آوا ** :
سلاااااااااااااااااااااااااااام لاله عزیزم . خوبی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شایلی عزیزم چطوره ؟ دختر ناز و خوشگل من :************************* 
اره بعضی از اهنگاش زیباست . سریال هم اگه خوب پیش بره زیباست . 
خیلی خوب بود سوتی شون:)))))))))
پاسخ ** آوا ** :
عالی بود :)))))))))))
وای آوا 
هم اکنون تمام مخم پر از صدای این پسر سیکلی هست 😥
هر چی پتدین زدم آروم نشد فک کن دو سی سی فنتالین شوت زدم انگار نه انگار 
دریپ فنتالین و لیدوکائین انگار آب جوبه 😕
دیگه بس داد و فریاد کرد مجبور شدم دست به دامان مورفین جان بشم 
پاسخ ** آوا ** :
سلاام مارال عزیزم . خوبی ؟ خب از همون اول یه راست میرفتی سراغ مورفین :)))))))))))))))))
بعضی وقتا خیلی سوتیهای ریز و جالبی دارن 
مث تو فیلم رستگاران طرف رو بردن بیمارستان میگه حالت بده شده چون انسولین نزدی؛بعدبرمیگرده میگه پرستار ده سی سی انسولین بزن بهش 😅😅😅😅خخخح
پاسخ ** آوا ** :
اره والله همینو بگو :)))))))) ما هم کلا طایفه ی ایراد گیر . کلا ایرانی بودن یعنی ایرادگیر بودن :))) از اولش اسمش ایراد بوده حالا میگن ایران 
ولی واقعا ؟ من رستگاران رو درست و حسابی ندیدم . بی شک اگه این صحنه ش رو می دیدم الان پوکیده بودم از خنده :))))))))))))) 
آناتومی ان  زمان رو انتظار داشتی کارگردان یادش یشه؟
:دی
.
من ندیدم سریال رو.
ولی سوتی سریالی مثلا همین کیمیا!
دهه5-60 بعد برج میلاد داشتند! از شوفاژ هم بگذریم.
یا در یکی از فیلم های دفاع مقدس تانک ها از روی سرعتگیر عبور میکردند! :/

پاسخ ** آوا ** :
آناتومی اون زمان رو که نه . ولی میتونست آناتومی حال رو ببینه و سوتی ندنده
خب این سریال در برابر کیمیا واقعا کیمیاست. این اشکالات متاسفانه تو اکثر سریالها به چشم میخوره. من نمیدونم چرا وقتی فیلمی میسازن تو بخشهای تخصصیش از متخصص و کاربلدش بعنوان راهنما کمک نمیگیرن؟ اگه انژیوکت یا هر چیز دیگه ای در این جهتی که توی عکس هست نصب بشه یه نادونی بزرگه و سریعا باید خارج شه . 
خخخخ قضیه ی برج میلاد رو تو پیج خود شریفی نیا خوندم میگفت اون تصویر عکسی هست که از پشت صحنه ی کار گرفته شده ولی در مورد تیربرغهای بتونی اذعان داشت که علیرغم تلاش کارگردان یه جیزایی از دستمون در رفت .البته همه ی اینا یه طرف گریماشون یک طرف خخخخخخخخ
یعنی اونزمان سرعت گیر هم اختراع نشده بود؟ پس خیابونا چه بهشتی بود 😅

سلام

 

خوبی اوا جان؟

 

این سریال و دیالوگش، سرگذشت تک تک افراد و ابوهت و سیایست برخی چهره هاش، بسیار ب دل من نشسته و دوسش دارم

مخصوصا قطعه های چاوشی برا این سریال

"افسار" ، "به رسم یادگاری" ، "ماه پیشونی" ، "شهرزاد"

 

پاسخ ** آوا ** :
سلام بادیگارد چطوری؟ اره منم از داستانش خیلی خوشم اومده و معتقدم ایرانیها اگه دستشون باز بود داستانهای جالبی برای فیلمنامه هاشون ارائه میدادن. ولی خداییش هنرپیشه هاشون عالی بازی میکنن دیالوگها هم که زیبا . این ریزبینی ها هم از سر نکته دانی ماست وگرنه کسی چه میدونه خخخخخخخ
تو اون زماااااااان؟؟؟!!!!
پاسخ ** آوا ** :
حتی این زمان خخخخخخ
اخه روشنا رگ گیری شهرزاد در جهت معکوس استاندارد اناتومی بدنه خخخخخ 
خخخخخ
پاسخ ** آوا ** :
:-)))))))))
 یعنی حرفی برای گفتن نداره. نه؟؟؟؟؟؟
خخخخخ
پاسخ ** آوا ** :
:-**********
سلام خوبی
می بینم که سخت شهرزاد بین شدی هههه
و اینکه از نظر تخصصی هم مینگری آوا جون
قسمت بیستشو دیدی؟
شهاب حسینی یه تیکه رو محشر بازی کرد وقتی میگه قول بده دقیقا انگار زندگیش تو همون یه جملس
قشنگ این حس رو نشون میده

پاسخ ** آوا ** :
سلام حباب عزیزم. چطوری؟ همسرجان شما خوبن ؟ سلام برسون 
اره همه تو خونه درگیرش شدن. حتی حاج اقا:-))) تازه کلی ذوق میکنه بابت اینکه چقدر خوبه میتونیم سریال رو نگه داریم تا نمازش رو سر وقت بخونه 
 نه هنوز قسمت بیستم رو تهیه نکردم. باید برم دنبالش 
حالا چیه مگه ، ترسیده رگش رفته اونطرف :))))
پاسخ ** آوا ** :
ایکاش میشد با این توجیه خودمون رو گول بزنیم  خخخخ جالبیش اینه رگش ترسیده با چسباش تغییر جهت داده  خخخخخ 
از ورید به سوی شریان 
خب روشنگری کنید ماهم بفهمیم
:)
پاسخ ** آوا ** :
شاید اون زمانها در جهت معکوس رگ میگرفتن. سن من انقدری نیست بدونم اون زمان در چه جهت اناتومی رگ میگرفتن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">