MeLoDiC

عشق ، نام کوچک توست ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

عشق ، نام کوچک توست ...

چهارشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۳۶ ق.ظ

 

بیاد داری که مرا بهمراه نسیم شبانگاهی عاشق کردی ؟!

همان شب که ستاره ها از چشمک زدن ایستادند و ماه نقاب حریر بر رُخ کشید تا تنهاترین شاهد آسمانی نیز چشم بر ضیافت عاشقانه ی ما ببندد ؟!

بیاد داری ؟!

روزی که طعم شاتوت ، شیرینی عشقمان را دو چندان کرد و دیگر آن طعم در میانه ی هیچ بازاری عرضه نگشت ؟!

بیاد داری ؟!

بر امواج گیسوان زراندود گندم زار دیوانه وار میدویدیم و هیچگاه نیاندیشیدیم که نسیم می ایستد ، گندم زار خالی از هیچ می شود ...

و این ماییم که عاشق بودیم و ندانستیم که زمان به تاخت می رود ، عمر می گذرد و تنها ماییم که می مانیم ... !!! 

دل ِ من همچون کویری بی غل و غش عاشق گشت ، عاشق تویی که دل را به تپیدن و روح و روان را به وجد می آوری ...

اکنون که خوب می نگرم می بینم " عشق تنها (!) نام کوچکی از توست " تویی که برایم مانده ای ...

* آوا 

روز عشق گرامی باد ... 

با تشکر از دوستان در رادیو بلاگی ها 

  • چهارشنبه ۹۴/۱۲/۰۵
  • ** آوا **

نظرات  (۶)

  • یاسمین پرنده ی سفید
  • :)
    پاسخ ** آوا ** :
    سلام دوست عزیزم . خیلی خوش اومدی . لبخندتُ قدردانم . 
    عشق یک هدیه الهی است پس روز عشق طلایی ترین روزه
    پاسخ ** آوا ** :
    بله بله ! دقیقا همینطوره . انشالله که همه ی روزها روز عشق باشه . 
    وای...روز عشق مبارک. هیچی قشنگ تر از عشق تو دنیا وجود نداره. هییییچی. شاد باشی و زندگیت همیشه عاشقانه باشه.
    پاسخ ** آوا ** :
    بله دقیقا همینطوره :) 
    بی عشق هوا سرده ، گل ِ گلدون نیست 
    گلهای توی باغچه بوته های خاره :))) 
  • ♥ღஜ یزدان ♥ღஜ
  • سلام اوا جان" مررررسی که روز عشق رو یاداوری کردی بهمون...اهان منظورن روز عاشقی بوده؟؟ دیگرانو که نمیدونم اما امروز برای منم واقعا روز عاشقی بود.. جات خالی با یکی که دوسش داشتم رفتم پیک نیک  البته تو خیال خودم ها.....
    خب الان اینجا شکلک نداری چطوری منظورمو برسونم؟ ای باااابا.. نهه  اینطوری نمیشه باید نقل مکان کنی اررره..یا شکلک بیار همینجا یا کوچ کن همونجا.........
    پاسخ ** آوا ** :
    سلام آقا یزدان :) خوبین ؟؟؟؟ این نوشته ها قابل شما رو هم نداره . اصلا تقدیم به همه ی کسانی که عشق و دوست داشتنُ درک میکنن . هر چند روز عشق تماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام روزهای قشنگی هست که میتونه به بهترین نحو رقم بخوره . امیدوارم که همه ی ما هر روزمون لبریز از عشق باشه و بقول شما همه ی روزهامون روزهای عاشقی . خدارو شکر که امروزه شمام قشنگ بوده . حالا چرا در خیال ؟! :) ولی من واقعنی رفتم . هر چند جنگلهای اینجا مثل جنگل شمال نیست ولی مهم حس و حالی ِ که خودمون ایجاد میکنیم . زمان و مکان بهونه ست . 
    یعنی من ُ با شکلکهای بلاگفا دوست داشتین آیا ؟؟؟یعنی حالا که اینجا از شکلک خبری نیست شماها دیگه منُ دوست ندارین ؟؟؟؟؟  منکه با علی شیرازی قهرم . اینجا رو بی شکلک دوست دارم چون شماها رو اینجا هم کنار خودم دارم . 

    این قلب هم به جبران نبود شکلک تقدیم ِ شما  

    سلام

    ب اوای خوب

    بسیار عالی و زیبا

     

    بسیار

     

    و فقط میتونم برات دست بزنم و بگم عالی بود

    پاسخ ** آوا ** :
    سلام به کتایون عزیز و قشنگم . 
    مرسی مهربونم 
    از بین تمام متنهای هشتگ عشق نام کوچک توست این دومین متن خوبی بود که خوندم :)
    پاسخ ** آوا ** :
    قصدم شرکت کردن نبود . اینُ برای دل ِ خودم نوشتم ولی خب چون دوستانی بهم پیشنهاد ِ شرکت کردن دادن دیدم بد نیست این متنُ شرکت بدم شاید کسی از لابه لای کلامش به چیزی دست پیدا کنه . مرسی توکاجان :********

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">