MeLoDiC

روز مرگم هر که شیون کند از دور و برم دور کنید ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

روز مرگم هر که شیون کند از دور و برم دور کنید ...

دوشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۲۳ ق.ظ

* این بطری آب منه . مدتهاست که همیشه همراه خودم دارمش و وجه برتر اون نسبت به باقی بطریها کتابی بودنشه . بهمراه یه قوس ملایم در بدنه ش که اوستا کارا میدونن شباهت به چی پیدا میکنه . اینو وقتی واسه "نهنگ عنبر" رفتم سینما خریدم. قیمتش هفتصد و پنجاه تومن بود ولی میفروخت هزار تومن. از اینم بگذریم .... هر وقت توی بخش بطری آب رو در میارم رئیس (مسئول شیفتمون) بهم میگه " آوا بازم مسکرات" خنده  منم میگم "بلی بلی " و بعدش دو تایی میخندیم ... آرام

 +  روز مرگم هر که شیون کند از دور و برم دور کنید / همه را مست و خراب از می انگور کنید ...

  • دوشنبه ۹۴/۱۲/۰۳
  • ** آوا **

نظرات  (۳)

ای جان تو که از من خِراااااب تری خواااااهر. نگو امشب همه مستن پس. دمت گررررررم. کم بخور آبجی نری رو هوا...مُردم از بی شکلکییییی.....
پاسخ ** آوا ** :
اتفاقا امشب رفتم یه کافی شاپ جات خالی قهوه ی ترک خوردم تازه فهمیدم بی خوابی بعد از قهوه یعنی چی ! باورت میشه هنوز سیرم و اصلا احساس ضعف ندارم . :))))))) این روزها شدیدا تو هپروتم . یه جور حس خاص و ناب که با هیچ چیزی عوضش نمیکنم . 

چه بطری با نمکی...ع..میگم خدا نکنه روز مرگتو ببینم خواهر. ولی اگه میخوای مِی بدی سهم منو الان بده آخه شاید زودتر مُردم. بعدشم من اون روز چی بپوووووووششششم؟؟؟؟؟ پس همون بهتر که مثل بچه آدم زودتر بمیرم. سهم شراب انگوری منو بده خواهر میخوام قبل مرگم بزنم به سلامتییییییت. :)))))))))))

پاسخ ** آوا ** :
اوهوم دوسش دارم :) همیشه گوشه ی کیفم نشسته و وقتایی که تشنه م میشه سیرابم میکنه . خدا خیرش بده :) 
ساقی بازم می بده نگو بسه هی بده پیمونه ها رو نشمُر جام پیاپی بده... کار من از یه پیک دو پیک گذشته ساقی خرابم بکن :)))))))))
کلا امشب نیست که سر ذوقم ؟! واسه همین همه چیزُ با ترانه جواب میدم :*************

انشاله زنده باشی هزار سال

(:

بله هر چند ک من متوجه نشدم شبیه ب چیه ها!!!!!!!

ولی اوا خانم بطری اب رو عوض کن

ای بابا

یعنی چی

چ معنی میده

این تسبیح من کو؟

پاسخ ** آوا ** :
سلامت باشی . بله تو الان دقیقا نمی دونی این شبیه چیه . منم نمی دونم :))) مثل تو 
تسبیح تو ؟ دست ِ منه . بطری آبُ عوض نمی کنم . تسبیح هم بهت نمی دم . حالا حرف حسابت چیه ؟؟؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">