MeLoDiC

استاد ... روحت شاد !!! :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

استاد ... روحت شاد !!!

دوشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۴۳ ب.ظ

* شـاید از هر کسی بهترین خاطراتش را بپرسند فلش بکی به دوران تحصیل و دانشجویی بزند و زیباترین خاطرات ، شاید در آن ایام ، لحظات تدریس یکی از بهترینها باشد ... استاد مهربان و بی نظیری که صبورانه شیطنتهای دانشجویان را با لبخند پاسخ می داد و نگاه مهربانش لحظه ای برای ما، جز مهربانی به ارمغان نیاورد . دیشب که خبر درگذشتش را به واسطه ی دوستان همکلاسی سابق شنیدم از فوت ایشان دچار بهتر و ناباوری شدم و مات و مبهوت به تصویر استاد نگاه کردم و قطره اشکی از پشت پلکهای ملتهبم بر گونه ام جاری شد ... 

استاد مهربانی ، یاد و خاطرت جاودانه و روحت شاد ... 

+ دکتر لطفعلی پورکاظمی ، رئیس اسبق فدراسیون پزشکی - ورزشی ایران [استاد زبان تخصصی ما در سال 1387]

  • دوشنبه ۹۴/۱۰/۲۱
  • ** آوا **

نظرات  (۱۱)

ادمای خوب زود از دنیا میرن...خدا رحمتشون کنه.
پاسخ ** آوا ** :
بله همینطوره . البته این یه قانون نیست . ولی خب معمولا خوبها زود پر پر میشن 
الهی امین 

خدا رحمتش کنه عزیزم. روحش شاد. حیفه جامعه همچین کسانی رو از دست بده به جاش یه مشت اراذل و اوباش صاف صاف تو خیابونا راه برن.

پاسخ ** آوا ** :
اره والله همینو بگو... وای روشنا امشب خبر فوت یکی از دوستان رو شنیدم که با ما رفت و امد خونوادگی داشته هنوز از خبر فوتش تو بهتم. بنده خدا خیلی جوون بود . 
روحشون شاد باقی عمر عزیزاشون باشه آوا بانو
پاسخ ** آوا ** :
الهی آمین .... 
آره منظورم دکنر بود..
پاسخ ** آوا ** :
خدا بیامرزه .....

+سلام ب اوای همیشه همراه خووووووووووووب

خوبی؟

عزیزم شادی واقعا کارش درسته ها

یعنی من از بس این قالبی ک واسم زده رو دوس دارم، ک میگم چقدر در پس نوشته های بالای قالب، عکس، و همه چیز اون درست طراحی شده

ساده

اما بسیااااااار برای من زیباست

با رنگی ک من دوس داشتم

با سلیقه ی من

 

خیلی عالی

پاسخ ** آوا ** :
سلام کتایون عزیزم . خوبی ؟ اره شادی کارش بیسته . مثل خودش . دست گلش درد نکنه . امیدوارم که هر چه زودتر از اون قالب پرده برداری تا ما هم در دیدن زیباییش باهات شریک شیم . 
صداش میکردیم دایی...
حالم بده آوا...
داییم رفت...
پاسخ ** آوا ** :
خدا رحمتش کنه .... 
اگه منظورت به دکتره که باید بگم واقعا حیف بود که به این زودی رفت ..... 
  • ♥ღஜ یزدان ♥ღஜ
  • سلام اوای عزیز"
    خدا رحمتش کنه" هر کسیکه در هر لباسی بجامعه ایران خدمت میکنه بدهکار عاطفیش هستیم......مرسی از شما
    پاسخ ** آوا ** :
    سلام اقا یزدان . خوبین ؟ خدا تمامی رفتگانمونُ ببخش و بیامرزه . خدا به خونواده ش صبر عنایت کنه . بله ! همچین افرادی واقعا حیفن . خدا به شما سلامتی بده و سایه تون بر سر خونواده تون مستدام . ممنون از همراهیتون . 
  • اسماعیل غنی زاده
  • خدا رحمت کنه 
    پاسخ ** آوا ** :
    الهـــــــــــی آمین ... 
    ممنون از همراهیتون اقای غنی زاده . 
    خدا رحمتشون کنه .
    پاسخ ** آوا ** :
    الهی امین ... 
    مرسی توکای عزیزم . ممنون از حضورت . 

    سلام ب عزیزم

    گلم روحش شاد باشه

    قطعا جایگاه معلمان باشرف و باوجدانی چون ایشون، در بهشت برین خواهد بود

    روحشون با اولیای خدا محشور باشه

     

     

    پاسخ ** آوا ** :
    سلام کتایون جان . 
    خدا رحمتشون کنه ... 
    الهی امین . 
    خدا نکنههههه

    حلال زادهههههههه
    در ذهن من بودی یهو رفرش کردم ک دیدم کام گذاشتی

    دیدی بی حهت نمیگم اوای همیشه همراه؟
    پاسخ ** آوا ** :
    خدارو شکر که ابروی منُ حفظ کرد . والله خودم حس میکنم از کمرنگ شدن هم پا فراتر گذاشتم و بی رنگ شدم . 
    تو که همیشه کلی انرژی مثبت به سمتم روونه میکنی . عزیز دلم :***********

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">