MeLoDiC

واسه روزمرگیهام عنوان کم آوردم خب :دی :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

واسه روزمرگیهام عنوان کم آوردم خب :دی

سه شنبه, ۲۱ دی ۱۳۸۹، ۱۰:۴۵ ق.ظ


امروز صبح همسری قبل از اینکه بره سره کار میگفت برای عصر شاید بره به داییش اینا برای اسباب کشی کمک کنه ! ظاهرا خانومش دچار توهمات مادری شده و چند شب قبل حس کرده پسرش اومده خونه و رفته حموم ... نمیدونستم چی بگم !!! حق داره بنده خدا . شاید این تصمیم جابه جایی درست و عاقلانه باشه .

سه روزه بارون میباره و هوا به شدت سرد شده !!! عاشق بارونم ... مخصوصا اگه بشه رفت زیرش و قدم زد . پریروز به اتفاق هیچکس رفتیم بیرون . اون میخواست بره دانشگاه یه کاره کوچولو داشت و من هم قرار بود برم اداره پست درخواست ارزش تحصیلیمو بفرستم واسه آموزش پرورش ... زیر نم نم بارون بدون چتررررررررررر ... خیلی خوب بود .

یکی از همسایه های قدیمی رو دیدم . رو به خواهرش میگه وای نمیدونی یاس چقدر ناز شده . میگم خب پسر تو هم بزرگ شده هااااا ! میگه یکی دیگه هم تو راهه ... براندازش میکنم  راست میگه بنده خدا . من چطور متوجه نشدم ؟؟؟

از اون جدا میشیم و میریم اداره پست ، البته بماند که اونجا هم کلی گیج بازی در آوردیم ! هم من و هم کارمند اونجا  

آخرش رفتیم امور مشترکین . خانومه میگه هزینه ی پست میشه ۶۱۰۰ تومن . میگم دوستم از رامسر برای اصفهان پست کرده شده ۴۸۰۰ . میگه من همین امروز نرخهارو در آوردم . میگم خب اونم دیروز پست کرد . آخرش مثلا دو تا گوش مخملی دراز برای من گذاشت جونه خودش ... فکر کرده حالا حرفاشو باور کردم ! از تو دماغت در بیاد انشالله . حاضرم کلی پول خرج کنم ولی پول زور به کسی ندم . این هم پول زور بود ، حال بحث کردن رو نداشتم ولی نگذشتم ازش !!! مطمئنم بیشتر از نرخ تعیین شده از من گرفت . شک ندارم 

برای ناهار نمیدونم چی درست کنم  فردا هم امتحان دارم هنوز هیچی نخوندممممممممممم 


  • سه شنبه ۸۹/۱۰/۲۱
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">