MeLoDiC

چونی بی من :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

چونی بی من

جمعه, ۲۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۵۵ ق.ظ

این وقت  شب بودنم هیچ دلیلی نداره جز اینکه دلتنگم .... دلتنگ ،نفس میکشم . دلتنگ ، قدم میزنم . دلتنگ ، میخندم . دلتنگ ، .....و این اصلا حس خوشایندی نیست وقتی میدونی راهی برای رفع دلتنگی نیست . 

ای همدم روزگار چونی بی من

 ای مونس و غمگسار چونی بی من

من با رخ چون خزان زردم بی تو

تو با رخ چون بهار چونی بی من ....


  • جمعه ۹۴/۰۸/۲۹
  • ** آوا **

نظرات  (۷)

جون دلم آبجی...الان چطوری
پاسخ ** آوا ** :
سلام ابجی عزیزم . شکر خوبم 
این نیز بگذرد.........
پاسخ ** آوا ** :
بله مریم جون . کلا زندگی در گذره ... و چقدر بد ِ که اون بگذره و ما نگذریم . 
سلام آوا جان خوبی نبینم غمتو خانم!انشالله این روزای دلتنگی زود تموم شن و برگردی به آغوش گرم خونواده ی مهربونت برگردی عزیزم ،راستس آوا جون جنسیت بچه ام مشخص شد گل دختره دعا کن سالم باشه بدجور نگرانم آوا بانو .موفق باشی
پاسخ ** آوا ** :
سلام فاطمه جان . غمگین که نه ... دلتنگ بودم و هستم . دعا کنین دوست جون . 
دختر رحمت ِ . انشالله که یه دختر صحیح و سلامت باشه . نگران نباش عزیزم . توکل کن به خدا و بسپر به خودش . البته خودتم مراقب خودت و نی نی باش 
  • ♥ღஜ یزدان ♥ღஜ
  • سلام اوا جان"
    یه خسته نباشید جانانه نثارت کنم چون میدونم تو این دل شب کار هر کسی نیست شب زنده داری واسه ارامش و شفای بیماران" هزار افرین بر تو......سالم و دلشادی از آنِ تو باد..
    پاسخ ** آوا ** :
    سلام اقا یزدان .خوبین ؟ شما همیشه به من لطف داشتین . من هر کاری میکنم تنها و تنها انجام وظیفه ست . 
    انشالله که خداوند به شما سلامتی روز افزون عطا کنه و هیچ زمانی گذرتون به هیچ مرکز درمانی نخوره . سلامت باشی آقا ...
    عزیز دلممممممم...
    میگذرن این روزها ... صبور باش دخترکم ..
    پاسخ ** آوا ** :
    صبورم بهار جان . یه جاهایی حس میکنم دیگه کم اوردم .... شما به دل نگیرید . اره میگذرد ...
    عزیز دلمممممممم 
    آوا جانمم 

    خوب باشی الهی :********
    پاسخ ** آوا ** :
    یاسی عزیزم ... الهی که خوب باشی . این روزها خیلی برای سلامت خودت و نی نی ت دعا میکنم .
    مولانا با صدای همایون خان شجریان و دلتنگی ....
    پاسخ ** آوا ** :
    :) 
    مرسی از همراهیت خاتون جان :*

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">