MeLoDiC

سرفهُ این همه هنر ؟؟؟ :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

سرفهُ این همه هنر ؟؟؟

شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۱۸ ب.ظ


* تـا جاییکه می شد آرشیومُ انتقال دادم . البته بماند که تمام پستهای رمزدار و خیلی از مطالب ادامه دار و بدون رمزم از دستم رفت. خب این هم تاوان این تصمیم شاید نادرست و غیر معقولم . باری به هر جهت به کل از بلاگفا گذشتم و اونُ صرفا برای وبلاگ دوستان بلاگفایی حفظ کردم تا گمشون نکنم . دوستانی که شاید حتی منُ بیاد نیارن . مهم نیست . 


** دیشب بیماری داشتیم که کل شکم و پهلوهاش اکیموز شدید داشت و اکیموز تا پوبیس ادامه داشت ...و پهلوی سمت چپش به وسعت 10*10 هماتوم  بهمراه تندرنس شدید . نتیجه ی سونوگرافی عجیب نرمال بود . و تمام اینها به اظهار پزشکی که توی بیمارستان قبلی بستری بوده تحت تاثیر سرفه های شدید ایجاد شده . یعنی سرفه می تونه این همه هنر داشته باشه ؟؟؟ ازش در مورد داروهاش پرسیدم . حتی داشتم بهش تلقین میکردم که تو وارفارین استفاده کردی و خودت خبر نداری :))))))))))) ولی بنده خدا حتی نیتروکانتین هم استفاده نمیکرده که یک درصد احتمال بدیم داروی همشکل خورده و دچار مسمومیت با وارفارین شده . جواب آزمایشهای انعقادیش هم مثل سونوگرافیش نرمال بود ولی هموگلوبین پایین داشت ، بدون خونروزی داخلی گزارش شده در سونو !!! خیلی دوست دارم زودتر فردا شب بشه برم ببینم قضیه ی این بیمار چیه ؟! آیا بیماریش تشخیص داده شده یا نه ... 


*** بـعد از مدتها دارم به آهنگهای قمیشی گوش میدم . 

  • شنبه ۹۴/۰۶/۰۷
  • ** آوا **

نظرات  (۲)

سلام عزیزم دلم واست یه ذره شده بود....
این ادرست رو هر کار می کنم تو وبلاگم لینک نمی شه....
پاسخ ** آوا ** :
سلام مهسای عزیزم . اشکال نداره . دیگه به بزرگواری خودت ببخش . میدونم برات سخته ولی خب یه گوشه ای داشته باش هر از گاهی ازم یاد کن. متاسفانه من تو بلاگفا نمی تونم ادرس وبم رو ثبت کنم . منظورم تو نظراته ! دیگه بلاگفاست دیگه . بیان رو محروم کرده 
  • رسول داود مطوری
  • آرزوی سلامت و موفقیت برای شما بانو آوا ..
    پاسخ ** آوا ** :
    ممنونم :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">