MeLoDiC

این بلاگفای لعنتی ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

این بلاگفای لعنتی ...

دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۳۳ ب.ظ


 

* این تصویر شده آینه ی دق ِ این ایام ِ من . دیگه حالم ازش بهم میخوره . نمیدونم چرا اینجوری شده . این مدت باز با Vپی N میشد به وبلاگها سرکشی کرد ولی حالا دیگه اون راهکار هم جوابگو نیست . انقدر Reload کردم ماوس هم صداش در اومده . یعنی چی آخه ؟؟؟ ببینم این مشکل فقط برای منه یا شماها هم برای ورود به وبلاگ دوستان همچین مشکلی دارین ؟؟؟ :((( اعصاب نذاشتن برای ما . 

چند وقته برنامه ی مهاجرتُ روی سیستمم نصب کردم ولی دل رفتن از این بلاگفای لعنتیُ ندارم . با این مسخره بازیهای اخیرش واقعا دیگه کلافه م کرده . 

** نـ مراتُ ثبت کردم و برگه های ارزشیابی ُ تکمیل کردم و یه لیست از نمرات مرتب کردم تا در جلسه ی نمره مثل دفعه ی قبلی سرگیجه نگیرم . حالا منتظرم تا تاریخ 7 بهمن برم و دستمُ بزنم زیر چونه م و نمراتُ ارائه بدم و بعد بخندم به اوناییکه باید بگردن تا از بین اوراقشون نمرات ِ دانشجوها رو در پیدا کنن :دی ! حالا خنده دار اینه که من این همه برنامه ریزی کردم برای راحتی کار اونروز . بعد یه جای کار بلنگه . آی میخندم . آی میخندم ...   

 
  • دوشنبه ۹۳/۱۰/۲۹
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">