MeLoDiC

دوست داشتنیهای بی رقیب من ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

دوست داشتنیهای بی رقیب من ...

دوشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۳، ۰۵:۵۳ ب.ظ


 

* سـه نوع میوه هست که من بی نهایت دوسشون دارم ولی تو خونه ی ما زیاد طالب ندارن . برای همین یه وقتایی محمد ته ِ سورپرایز کردن از این سه میوه برام میخره . لیمو شیرین یکی از اون سه مورد ِ که تنها تنها میخورم .  البته این عدم رقابت تنها در خونه ی ما وجود داره . اگه منزل پدرم باشیم و لیمو شیرین بین میوه ها باشه همه سر و دست می شکونیم برای بچنگ آوردنش :دی . تنها میوه ای هست که وقتی می بینم آنچنان دست و پام شل میشه که حتما حتما باید برای خودم بخرم .در عوض نمیدونم چرا محمد این میوه رو اصلا دوست نداره !!! دو تای دیگه هم گلابی هست و خربزه ی مشهد . توی تابستون و اوایل پاییز که فصول پر میوه ای هستن  هیچ میوه ای به چشمم نمیاد ولی امان از گلابی و خربزه ی . باز هم باید جمله مُ کامل کنم این میوه ها در منزل پدری من عجیب طرفدار دارن . خُب خوشحال کردن من به همین راحتی ِ . مثلا یه روز در باز شه و ببینم محمد با یک کیسه لیمو شیرین وارد خونه بشه و اونُ بگیره سمتم . همون لحظه دو سه تا نوش جان میکنم . از اینکه آب بگیرم خوشم نمیاد . لیمو شیرینُ باید اینجوری خورد [کلیک] اونم در حالیکه برنامه ی جادوی سینما رو نگاه میکنی :))) 

 


  • دوشنبه ۹۳/۱۰/۱۵
  • ** آوا **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">